ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


BigBoss: ” Evo posla za HANFU jer nije došlo do nikakve promjene već do rasta vozarina i ti koji šire paniku trebaju da odgovaraju………………..[smiley2] ” ????

Svatko tko piše destruktivno i na temelju straha treba da odgovara, jer pišete na temelju ne znanja ovdje svatko zna što se dešava sa vozarinama i kakav je nihov utjecaj, a staljaš što nam je već poznato.
Kada je DRYS rastao 50 posto i više u proteklih mjesec dana ATPL nije pratila već je stalno ostvarivala minuse, dakle kada je pad onda ga svi žele iskoristiti a nema razloga za PAD……….I onaj tko piše bez znanja i još pri tome širi paniku neka odgovara

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Skida se sa prodaje na 3.500, čini se da danas ne bi trebalo niže. Kakogod, ovo je jedan od onih dana kada je bolje sa frendom na višestani ručak nego sjediti za kompom. Vidimo se na zatvaranju u 15.55 h [smiley2]

NEVOLJA JE PRILIKA ZA HRABROST![color=blue][/color]


Na PBZ Investoru nemam ukupnu K/P, kako stojimo? Jel bježi onaj na 3500?

Taj nalog je rušio cijenu i sve je tanji 290 komada još[smiley2]

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Eto, ja iskoristio paniku i nadokupio još ATPL-a…
I još bih, samo polako, neka paničari spuštaju.
Za ovakve sam situacije spremao cash! [smiley2]
Usput, nisam širio paniku niti priželjkivao pad.
Čak sam mislio da ću cash trošiti na nekim drugim
dionicama, ali – tržište je zaista nepredvidivo!

p.s. Jel istina da se neki brod nasukao noćas? [smiley2]

Tko (pro)pjeva, zlo ne misli!

Znam da je tu radi rušenja i stojat će sve dok su manji ispred njega! Ovo stvarno postaje gadljivo, imate li vi iskusniji kakav komentar, može li HANFA što u ovakvim slučajevima ili je to sve regularno dok se kupuje i prodaje?

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!


[color=blue]Pad vozarina može srušiti dionice brodara[/color]

http://www.seebiz.eu/hr/burze/pad-vozarina-moze-srusiti-dionice-brodara,1510.html

Ajd za pocetak nauci citati BDI pa se onda javi skupa s tim “novinarom”. Usput prouci nove cijene koje je ATPL dogovorio neki dan (hint: 20% su vece).

ma decki ovo je namjereno sruseno da veliki sto nize udu jer znaju da je uskro 3q….pogledajte na JDPL sta rade nalozi na kupnji po 500 kom i 1000 kom….[smiley2]


matrix90: ” [color=blue]Pad vozarina može srušiti dionice brodara[/color] http://www.seebiz.eu/hr/burze/pad-vozarina-moze-srusiti-dionice-brodara,1510.html ” Ajd za pocetak nauci citati BDI pa se onda javi skupa s tim “novinarom”. Usput prouci nove cijene koje je ATPL dogovorio neki dan (hint: 20% su vece).

Iz čiste znatiželje stavio sam ovaj link, kako bi vidio vaše reakcije.
Nema razloga burno reagirati.
Hvala

Evo što sam pročitao na info zašto su cijene za najveći cape size cijene pale, odgovor je jednostavan kineski dužnoci smatraju da je cijena od 180 000 dolara visoka za prijevoz Iron core iz Brazil u China,

[color=blue]vijest još nije potvrđena, stoga uzime ovo sa rezervom ali bi jako puno značilo na BPI i BSI indeks[/color]

stoga kako ne bi omeli svoju potražnju trebali bi unajmljivati manje brodove kako bi spustili tj ohladili cijenu Cape sizea

But the Chinese steel industry can’t be too happy. Iron ore makes up about 25% of the bulk commodities transported in cape size ships, the largest vessels. The Chinese went from 8% of the global steel production to 35% in the last year, said Charles Rupinski, senior equity analyst at Maxim Group.

Rupinski said that it now costs more to ship iron ore than the ore itself is worth, given the high rates for larger vessels and the long distances needed to bring the ore from Brazil to China. In addition, shipping rates are way up because there aren’t a sufficient number of ships to keep up with demand. “There’s been a lot of talk from Chinese steel officials that they’re not happy with the rates for iron ore,” Rupinski said.

News that shipping rates decreased, combined with the fact that Chinese steel officials made their displeasure with shipping prices known, scared investors who have been waiting for the ball to drop on the dry bulk shipping sector for some time.

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Je nasukao se od Atlanske a drugi je pogodio grom………..e da na trecem je kapetan imao infarkt

Ako me nema ,znaci da nisam tu.

Odlicna vijest! [smiley2]

@zgubidan10

To je zapravo jedan te isti brod:
Najprije je udario grom, od čega je kapetana strefilo srce,
pa je – u šoku – nasukao brod…

Ajde neka da je samo jedan!
Vidiš kako se dionica odmah oporavlja!
[smiley2]

Tko (pro)pjeva, zlo ne misli!

New Report

Close