Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Ako vam par tjedana znači dva stim da ste i ovaj ubrojali kolega HOGAR onda se slažemo[smiley2]
Ako vam par tjedana znači dva stim da ste i ovaj ubrojali kolega HOGAR onda se slažemo[smiley2]
Želio bih da se to dogodi.
Ipak , ima faktora koji negativno utječu na cijelo tržište , i malo koja im se dionica može oduprijeti.
generalno govoreći ,pomor u RS nam ne pomaže.Tamo svi bježe , što je i logično zbog nejasne situacije.Strani fondovi neće posebno razdvajati ulaganja na teritoriju ex-YU , nego će se zbog RS i Kosova sada izvlačiti sa svih lokalnih tržišta , dok se politička situacija ne raščisti.To vuče tržište prema dolje.
Osim toga , naše tržište je reagiralo na Atlantic – puno je novca povučeno zbog toga.
Nadalje , mislim da će stanje na tržištu još mjesecima karakterizirati “drhtave ručice” malih vlasnika HT-a.Oni se jednostavno kontinuirano registriraju i – većina – prodaju svoje dionice ne gledajući na cijenu.Sjajna prilika za fondove.
Uz to , kod ponude dionica INE zaposlenicima izgleda da će se neočekivano pojaviti i 2.krug , za koji će zaposleni morati prikupiti cca 300 – 400 dodatnih mil kn. Odneku ih moraju namaknuti.
Na kraju , priča se da će za povlaštenu ponudu dionica HT-a radnicima biti zainteresirano cca 30.000 ljudi.U prijevodu to znači preko milijardu kuna koje će trebati njima (5,7 mil dionica x npr .200 kn ) kako bi kupili dionice po povlaštenim uvjetima.
Zbog svega toga – iako sam više puta obrazložio zašto sam kupio i držim ATPL – mislim da bismo uzlet mogli još malo počekati.
Nadam se da se varam , pa žurim dokupiti……
Ako vam par tjedana znači dva stim da ste i ovaj ubrojali kolega HOGAR onda se slažemo[smiley2]
Želio bih da se to dogodi.
Ipak , ima faktora koji negativno utječu na cijelo tržište , i malo koja im se dionica može oduprijeti.
generalno govoreći ,pomor u RS nam ne pomaže.Tamo svi bježe , što je i logično zbog nejasne situacije.Strani fondovi neće posebno razdvajati ulaganja na teritoriju ex-YU , nego će se zbog RS i Kosova sada izvlačiti sa svih lokalnih tržišta , dok se politička situacija ne raščisti.To vuče tržište prema dolje.
Osim toga , naše tržište je reagiralo na Atlantic – puno je novca povučeno zbog toga.
Nadalje , mislim da će stanje na tržištu još mjesecima karakterizirati “drhtave ručice” malih vlasnika HT-a.Oni se jednostavno kontinuirano registriraju i – većina – prodaju svoje dionice ne gledajući na cijenu.Sjajna prilika za fondove.
Uz to , kod ponude dionica INE zaposlenicima izgleda da će se neočekivano pojaviti i 2.krug , za koji će zaposleni morati prikupiti cca 300 – 400 dodatnih mil kn. Odnekud ih moraju namaknuti.
Na kraju , priča se da će za povlaštenu ponudu dionica HT-a radnicima biti zainteresirano cca 30.000 ljudi.U prijevodu to znači preko milijardu kuna koje će trebati njima (5,7 mil dionica x npr .200 kn ) kako bi kupili dionice po povlaštenim uvjetima.
Zbog svega toga – iako sam više puta obrazložio zašto sam kupio i držim ATPL – mislim da bismo uzlet mogli još malo počekati.
Nadam se da se varam , pa žurim dokupiti……
Najbolje ponude [ ATPL-R-A ] Kupnja Cijena
2 3.602,03
43 3.602,02
15 3.602,01
4 3.601,11
4 3.601,00
Cijena Prodaja
3.609,88 10
3.610,00 123
3.612,00 5
3.640,00 7
3.650,00 297
I dalje rastu dijelovi koji su važni za ATPL……… jer ATPL plovidba nema Cape Size brodove samo BPI i BSI
Možda na drugim dionicama kolega Špancir za Atlansku sam siguran da neće biti tako samo neka INDEXSi za Panamaxe rastu ali moram priznati da me malo zabrinuo ovaj pad za najveće brodove više nego pad cijene na našoj burzi
Ma ATPL se u ovih nekoliko dana naprosto fantastično nosi sa ovim sveopćim crvenilom! Razmjerno mala korekcija, prekrcaj i štopanje na 3.700, kupnja uvijek duplo jača od prodaje, a BDI stalno raste! Zaista nema razloga za brigu.
Znate što je briga? Broj komada na kupnji na LRH, trenutno 13!!!!! Mi nasreću ovdje nemamo takvih problema.[smiley2]
Ponavljam neprovjerene informacije od tamo negdje oko 20.10.07. :
Pelješac – spot 105 K USD/d
Oluja – spot 58 K USD/d
Imperial – T/C 1 Y – 77 K USD/d
Libertas – T/C 5 Y – 45 K USD/d
Nakon toga još informacija.
Jadran – T/C istekao 30.09.07. (otkupljen natrag) – nadajmo se da je sad na spotu.
City of Dubrovnik izlazi iz dry dock-a.
Jadran na dokovanju.
Ostali voze normalno.Jedino što ne znamo strukturu chartera , koja određuje “zaostajanje” poslovnog rezultata za gore spomenutim brojkama BPI i BSI.
Kineske novogradnje:
m/t “Zagreb” (1. “Kinez”) – 80.300 DWT – isporuka krajem 2007. (kap.Janković , SD 04.09.)
m/t “Miho Pracat” (2. “Kinez”) – 80.300 DWT – isporuka vjerojatno ožujak 2008. (id.)
Svaki od njih , da je na raspolaganju sada ,na spotu bi zarađivao 100 K$ dnevno , u jednogodišnjem T/C preko 80 , a u 5-godišnjem T/C 55 K$ dnevno !!!
Bilo koja informacija o trenutačnoj strukturi chartera je dobrodošla.
Možda na drugim dionicama kolega Špancir za Atlansku sam siguran da neće biti tako samo neka INDEXSi za Panamaxe rastu ali moram priznati da me malo zabrinuo ovaj pad za najveće brodove više nego pad cijene na našoj burzi
Mislim da ovi iz Navios Maritime nisu uopće zabrinuti.
Upravo su odlučili naručiti 5 capesizera za okruglih 488 milijuna dolara.