ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


E sada ja imam pitanje oćeli se revidurati i bdi index pošto smo vidjeli da su ugovori povećani za 20% i da sada spot ispada na najvećim brodovima jeftiniji od ugovora od 4-6 mjeseci a spot za Panamax je skoro isti ko ugovor za 4-6 mjeseci Pitanje je oćeli i spot skočiti u ponedeljak za 20 %?

Krivo postavljeno pitanje. Dugoročni ugovori rasli su zbog skoka BDI. Spot je i dalje jači i tako će biti još neko vrijeme, vjerovatno cijelu 2008. Nikakve promjene spota neće biti u ponedjeljak, a sredina slijedećeg tjedna i početak slijedećeg donijeti će blagi pad BDI.


2. Koliko dana u godini se racuna za izradu ocekivanih prihoda jednog broda?

Koincidencija ili ne, slična tema se provukla kroz forum jednog drugog brodara, pa ću citirati svoje objašnjenje s tog foruma, može se i tu primjeniti…

… uvijet za dobivanje klase kod oba navedena klasifikacija društava je da brod bude dokovan dvaput unutar intervala od 5 godina. Realno je za očekivati da se brod za remont vadi 30 dana iz ekspoatacije, znači 60 dana u pet godina, što daje godišnje u prosjeku 12 dana. Tih 12 dana + 5 za izvanredne popravke (što s standardno uzima prilikom godišnjeg planiranja) dati će prilično točnu kalkulaciju ako se promatra duži period. Naravno, nas sada zanima Q3 i ukoliko je bio neki remont u tom periodu sav trošak biti će prikazan na tom financijskom izvješću….

Biti off-hire 25-35 dana svake godine kako kaže Geronimo bilo bi poražavajuće.


Uvijet za dobivanje klase kod oba navedena klasifikacija društava je da brod bude dokovan dvaput unutar intervala od 5 godina. Realno je za očekivati da se brod za remont vadi 30 dana iz ekspoatacije, znači 60 dana u pet godina, što daje godišnje u prosjeku 12 dana. Tih 12 dana + 5 za izvanredne popravke (što s standardno uzima prilikom godišnjeg planiranja) dati će prilično točnu kalkulaciju ako se promatra duži period. Naravno, nas sada zanima Q3 i ukoliko je bio neki remont u tom periodu sav trošak biti će prikazan na tom financijskom izvješću.

Hvala na informaciji, znači li to da za grubi izračun možemo uzeti 345-350 dana? Gdje će i kako biti prikazan trošak remonta, ako ga bude? Pozdrav!

Sudeći po današnjem otvaranju Azijskih burzi danas nas čeka lijepi dan:

Hogar vozi Volvo


Sudeći po današnjem otvaranju Azijskih burzi danas nas čeka lijepi dan:

dok god doticni gospon s onim velikim paketima izlazi van ZABORAVITE DA CE MO RASTI!!!

[b]JA SAM BIBER, MORAO SAM PROMJENITI NICK[/b]

Prodaja
3740 6
3749 50
3750 115
3770 65
3780 3
3783 43
3819 5
3820 178

Veći nalozi nalaze se na 3850 200 komada

Kupnja
3696 100
3695 5
3691,04 75
3691 4
3690,01 2

omjer k/p 5295/1514

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/


Hogar: ” Sudeći po današnjem otvaranju Azijskih burzi danas nas čeka lijepi dan: ” dok god doticni gospon s onim velikim paketima izlazi van ZABORAVITE DA CE MO RASTI!!!

Kamo sreće, pa ga možda više nema. Mora jednom doći kraj tomu[smiley6]

Jesu se ovo 100ice preselile na kupnju ili mi se samo cini 🙂 ?

baš se i ne udara po 3700 ko prije par dana,,izgleda da smo ..probili to…

Prodaja
3699,99 26
3700 54
3720 103
3780 23
3783 43

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

gospodin je prisutan još, upravo je pokupio 100 komada na kupnji po 3700 i ostalo mu još 50 na prodaji na 3700, nema gore još…strpljenja treba…
Cijena Prodaja
3.699,99 26
3.700,00 54
3.720,00 103
3.780,00 23
3.783,00 43

HDEL, ATPL,VIRO

Dry Cargo Fixtures

Monday 29 October 2007

TIME CHARTERS

Ocean Lord (82,977 dwt, 14/38L(A) 13.5/38B, 2005-built) delivery Hamburg 29/30 Oct, redelivery Passero, $87,000 daily. (Cerrahgil)

Yasa Fortune (82,849 dwt, 2006-built) delivery Far East spot, redelivery worldwide, 12 months $87,000 daily. (Sinochart)

Queen Lily (76,629 dwt, 15.3L(A), 2004-built) delivery Rotterdam 1/5 Nov, redelivery China, $93,000 daily. (Pioneer Metals)

Ocean Lily (76,585 dwt, 13.8/37.3L 14.8/37.3B, 2006-built) delivery Sete 28/29 Oct, redelivery China, $93,000 daily. (Charterer not reported)

Marina (75,122 dwt, 14.5/34.5L 14.5/31B, 2000-built) delivery Rizhao 31 Oct-3 Nov, redelivery China, $85,000 daily. (Charterer not reported)

Topeka (74,710 dwt, 14/34L 14.5/31B, 2000-built) delivery Hoping 3/10 Nov, redelivery worldwide, $86,000 daily. (Kleimar)

Erato (74,444 dwt, 14.2/36L 15/36B, 2004-built) delivery Far East Nov/Dec, redelivery worldwide, 12/14 months $80,300 daily. (CTP)

Clipper Emperor (74,381 dwt, 14.5/34.5L 15/33.5B, 2000-built) delivery Fos 27/28 Oct, redelivery China, $92,000 daily. (Chinese Charterer)

Ever Shining (74,346 dwt, 13.8/33.5L 14.2/33.5B, 1999-built) delivery worldwide Jan 08, redelivery worldwide, 1 year $80,000 daily. (Charterer not reported)

Four Coal (74,020 dwt, 14/33.3L 14.5/33.3B, 1999-built) delivery China 25/30 Nov, redelivery worldwide, 2 years $73,500 daily. (Crownland)

Lowlands Sumida (72,493 dwt, 14.5L(A), 1998-built) delivery Goa 10/15 Nov, redelivery China, $100,000 daily. (Indian Charterer)

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije

New Report

Close