Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 8.600 | 200 | 42,60 | 43,80 | 1,18% |
Como no hay? No te entiendo ahora.
IMHO, ATPL će se poduplat u sljedećih 3 do 6 mjeseci i to naglo. Imati na oku one preko bare… FFA za 1Q pričaju 1300… što je duža odgoda rasta BDI, to će on biti snažniji kad se zaista počne događati. Ako se ne dogodi u 1Q bit će jači u 2Q. Ako se ne dogodi u 2 Q bit će još jaći u 2H. Ozbiljno razmišljam o ALL IN varijanti, ali kad osjetim da za to dođe vrijeme. Prije svega trebaju jače potegnuti robe. Moglo se lijepo zaraditi unazad tjedan dva, al to je qurchina naspram onoga što se zaista vrlo lako može dogoditi. U međuvremenu, u neke histerične padove ne vjerujem iako može doći do blagog ispuhivanja.
Evo ti FFA od 14.08.2008. za 4Q 2008, za capesize i panamaxe te ti isti FFA danas, tek toliko o FFA, a sa ovim ALL IN pokazuješ koliko si svladao risk management, ALL IN u jedan ovakav sektor…
Ako se želiš igrati ALL IN rađe se prihvati Texas hold’em-a, adrenalin veći manje izgubljene love.
FFA za 14.08.2008.
CAPE
4TC_C+1Q Q4 (08) $/day 166.188
PANAMAX
4TC_P+1Q Q4 (08) $/day 70.938
Evo gdje su danas ti FFA ugovori
FFA 19.12.2008.
CAPE
4TC_CCURQ Dec (08) $/day 6.283
PANAMAX
4TC_PCURQ Dec (08) $/day 4.275
[/quote]
..a evo i terminskih ugovora za vozarine u 2009.-Cape&Panamax
Cape
CS4 Q1 $13,156
CS4 Cal 09 $18,125
Panamax
PM4 Q1 $9,175
PM4 Cal 09 $12,165
imarex
[/quote]
Izgleda da nisi shvatio gornji post, koji govori koliko su točno (odnosno netočno) FFA ugovori predviđali budućnost, u 8. mj. (14.08.) po njma je danas (4Q) dnevna vozarina za CAPE trebala biti 166.188$, a za Panamax 70.938$, kolika je danas znaš i sam. Zašto bi oni danas trebali točno predviđati buduće razdoblje?!?
FFA se koriste brodarske tvrtke, unajmljivači brodova i brodarski brokeri za hedging, tako da često oni ovise tko ih kupuje i kakve je u zadnje vrijeme taj isti potpisivao ugovore.
vaya puta mierda?
No puta, solo mierda. Pero no me parece muy bien la situacion con ATPL?
desempeñar, por no hablar de la historia. vaya mierda?
Perdoname, pero mi mujer me espera a follar, no te enfades, por favor?
Mañana continuamos, vale?
No puta, solo mierda. Pero no me parece muy bien la situacion con ATPL?
[/quote]
Malos Cabronos cada pelo malo molestado.
Malos distribuidor de todas las oportunidades de ingresos perdidos.
Me ganó bien en el pasado el comercio.
pero aquí está una nueva gama de oportunidades de ingresos.
Corteros perros, pasando caravanas.. [bye]
[/quote]
…a sa ovim ALL IN pokazuješ koliko si svladao risk management, ALL IN u jedan ovakav sektor…
[/quote]
u jedan ovakav sektor, veliš… moram priznati da ti je ulet na atpl bio respektabilan&argumentiran (svatko tko agrumentira stavove vrijedan je respekta, makar mu argumenti bili i nedobri),
no ovim pokazuješ:
a)da nisi napisao ono što si mislio (da si se nespretno izrazio)
b)ako si mislio to što si napisao, onda ti je kirurški odstranjen smisao za procjenu
c)zločest si
ili
d)nešto četvrto.
Izgleda da nisi shvatio gornji post, koji govori koliko su točno (odnosno netočno) FFA ugovori predviđali budućnost, u 8. mj. (14.08.) po njma je danas (4Q) dnevna vozarina za CAPE trebala biti 166.188$, a za Panamax 70.938$, kolika je danas znaš i sam. Zašto bi oni danas trebali točno predviđati buduće razdoblje?!?
FFA se koriste brodarske tvrtke, unajmljivači brodova i brodarski brokeri za hedging, tako da često oni ovise tko ih kupuje i kakve je u zadnje vrijeme taj isti potpisivao ugovore.
to što si napisao je sve apsolutno točno. Zašto je ATPL narasla 40%? Panamax vozarine nisu narasle gotovo ništa… samo zadnjih dan dva…
Cijena je narasla jer je tržište postalo bolesno podcijenjeno uz pomoć USA.
dečki
pa sve je vrlo jednostavno
tko misli da je ovo drek od dionice
na kojoj se ne može ništa zaraditi nek ne kupuje
također tko se boji rizika koji držanje ove dionice nosi
nek ne kupuje
a tko voli nek izvoli
evo mene opet na bidu
Mene više zanima što mislite o DRYS na ovim razinama?