Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 3.479 | 71 | 49,00 | 49,20 | 0,00% |
4 nalog po 135 komada zu nizu[smiley2]
na cijeni od 3700 ostalo 136 komada[smiley2]
zašto se netko uporno iskrcava na 3700??
Prodaja
Cijena Količina
3700 69
3760 1
3762 5
3783 45
3800 5
Vjerovali ili ne, više od jednog sata imam otvorenu liniju sa svojim brokerom, slušam valcer i ne mogu mrdnuti. Uh, što je trgovanje dionicom postao nacionalni sport! [smiley2]
U prilogu, trenutačne ponude. Nažalost, ne mogu tako brzo postati koliko brzo se stanjuje onaj nalog na 2.700 kn, ostalo još 69 komada. Ako dobijem brokere za sljedećih sat vremena, i ako ostalne još onih 69 komada, i ako mi odobre kupnju, ako…ako…ako, “žrtvovat” ću se za forumašku zajednicu i počistiti to. [smiley2]
dodao još 116 komada na prodaju[smiley2]
3700 186
3760 1
3762 5
3783 12
3800 5
febo: ” s obzirom da je FI 1H bilo izuzetno dobro, te da prema Vasim postovima kolega Strawinsky raste potraznja za brodovima za suhi teret (nisam stručnjak) i nema naznaka da bi uskoro pocela opadati (premalo je takvih brodova u prometu prema informacijama kojima raspolazem) onda bi,sukladno trendu;FI 3Q trebalo biti “krvavo “dobro.[smiley2]” e sad, vjerujem da će biti dobro (bolje nego 2Q), samo 3Q 2006 je bio vrlo dobar (čak 70M, prodali 3 broda), pa se može desiti da pomak od tog kvartala do ovog novog ne bude baš spektakularan. vidjet ćemo kako će tržište na to odreagirati. po meni to su sve poznate stvari i ne bi trebalo biti iznenađenja, no nikad ne znaš. ali zato 4Q mora biti spektakl (drukam malo [smiley2]).
3Q bi morao biti dobar (stalni rast indeksa godinu dana se mora i sa zadrškom osjetiti : indeks raste dovoljno dugo da “zahvati” i obnovu na novim nivoima T/C 1 Y eventualno zaključene u 2005. i 2006.).
Ne treba zaboraviti avione i hotele.Ako njima 3Q nije udarni onda ne znam koji jest ! A tu nema zadrške u rezultatu.
4Q bi trebao biti još puno bolji.Indeksi naime ubrzavaju rast od početka ove godine i to bi u zadnjem kvartalu trebalo – i bez pune eksploatacije Libertasa i Imperiala – donijeti odličan rezultat.
Plus efekt ta dva broda (“poučak Strawinsky”) na dobit od nekoliko desetaka mil.kn samo u 4Q !
1Q 2008. već sada izgleda spektakularno , a na eventualno uključenje u eksploataciju “Zagreba” (80.300 dobro raspoređenih t) ne smijem ni pomisliti….
E sad , drugo je gdje će sve management “pospremati” dobit. Zapravo mi je svejedno – investicije , revalorizacija (povećanje booka ), cash na račun ili ranije vraćanje kredita (što povećava NAV) , povećanje amortizacije (povećanje EDITDA).Ukratko , ionako dobra krvna slika firme bi se morala još popraviti.
Ovo se neće ostvariti jedino ako su krajem 2005. dali sve brodove u T/C na 5 godina. A s foruma imamo neke informacije da nisu………
na žalost u gužvi sam pa samo kratko: sakai, za aureus i ja znam samo za to stanje na kraju 1. polugodišta, nalazi se na njihovom sajtu i za equity i za balanced, pod linkom financijska izvješća. i kod jednog i kod drugog je ATPL najjača dionica sa ZSE, više imaju samo mađarske OTP bank.
puno nam svima sreće želim danas…
A vidi se iz same dobiti za 2q, da je došlo do povećanja uslijed povećanja vozarina