Stvarno me živcira način obračuna kretanja indexa.
Npr.jučer ATPL završi na 728,00 danas na 705,00 Pad od 3,15 %.
Ali ne,računa se jučerašnja proječna cijena trgovanja, tj.746,00 pa je pad u odnosu na zadnju cijenu današnjeg dana 5,52 %.
Bilo bi mi logičnije, da se računa razlika između jučerašnje prosječne i današnje prosječne cijene, ili jučerašnja zadnja, i današnja zadnja.
Postajem polako, lud,zbunjen, ali normalan,nikako. [lol]
@DiAbLeRo
Mislim da je plan od pola trilijuna dolara pomoći infrastrukturnim projektima u SAD-u i bio okidač za rast DRYS-a od po 45% dva dana te po 20 i 20 posto u slijedeča dva dana. To nitko nije mogao shvatiti odakle sada DRYs-i rastu po 45%. Tu mi je greška što se nisam ukrcao na vrijeme u ATPL i tako sam lijepo ispušio skijanje u Badklinkerhofenšladmingu. Jei ga.
Naravno da skijanje u sloveniji ne dolazi u obzir zbog domoljublja i potpore novoj akciji sa facebooka NE KUPUJ SLOVENSKO.
Da se vratim na temu, sada DRYS pada DRYS 12:59PM ET 11.30 – 0.98 -7.98% 11,202,401 $, i ne bih rekao da je to sada nekekva kapitalizacija dobiti. Jednostavno slijedi izlazni val da se malo američki trejderi (fondovi) nakrcaju.
Želim još postaviti pitanje kada je ATPL prije nekoliko dana bila na razinama 75X pa je krenuo divljački iskrcaj sve do 475 kn. Jesu li to zaista drhtave ručice prodavale, i odakle tim ručicama količine od nekoliko tisuča komada da lupaju po bidu kao ludi. Molim upučene da mi odgovore ako znaju.
Ovako, moje skromno mišljenje, mislim da se neće naći uvrijeđeni oni koje prozovem, jer vjerujem da većina vas kuži i nije u toj skupini…Pao BDI, a ATPL gore? u približno isto vrijeme Ne/Buš objavio da će pomoći auto industriji, kad je BDI otišao dole, a onda su se pametnjakovići zaletili…Nek me neko razuvjeri…
[/quote]
nije se oglasio Governor nego President http://finance.yahoo.com/news/President-Bush-Automakers-to-apf-13877990.html
i nije skočila samo ATPL nego sve
[/quote]
isti bog
Slim volumes as prices give back a few more points. Comments on the Atlas bankruptcy from
Scott Burk at OPCO: Atlas Shipping, a private Denmark-based dry bulk operator, declared
bankruptcy yesterday, highlighting the risks from the rapid decline in spot day rates, especially
for operators with large chartered-in fleets. Atlas leases in 35 of its 41 ships, potentially
impacting some public ship owners (DRYS, DSX, EGLE and TOPS). Our analysis of these
charters indicate that the impact to revenue for these companies is likely to be minimal because
of limited charter duration or charter insurance coverage.
imarex
IMHO, ATPL će se poduplat u sljedećih 3 do 6 mjeseci i to naglo. Imati na oku one preko bare… FFA za 1Q pričaju 1300… što je duža odgoda rasta BDI, to će on biti snažniji kad se zaista počne događati. Ako se ne dogodi u 1Q bit će jači u 2Q. Ako se ne dogodi u 2 Q bit će još jaći u 2H. Ozbiljno razmišljam o ALL IN varijanti, ali kad osjetim da za to dođe vrijeme. Prije svega trebaju jače potegnuti robe. Moglo se lijepo zaraditi unazad tjedan dva, al to je qurchina naspram onoga što se zaista vrlo lako može dogoditi. U međuvremenu, u neke histerične padove ne vjerujem iako može doći do blagog ispuhivanja.
Riči ti se pozlatile govenoru,ali ti još uvik nemaš ATPL, kup bar jednu, bit će ti bliže oku i srcu.(ATPL)
Pomalo dolazi vrime za nas dugoročne igrače, koji ćoknemo svaku toliko, desetak-dvadesetak komada,pomalo smanjijemo ulaz.
Jema nas i takvih,ko bi reka, nisu svi ka oni ča molidu Boga da pade na dvista kun, pa prodadu na trista.(a more se tote i puno lipo zaradit )
Mi koji neznamo igrat veća-manja, namin odgovara da stoji još godinu dan ovako,da skupimo dovoljno komada, kad odemo u penziju, da se ima od čega kupit kora kruva,jerbo po očevon i materinon penziji,ostali bi gladni i žedni.
Zdravi i veseli bili.
IMHO, ATPL će se poduplat u sljedećih 3 do 6 mjeseci i to naglo. Imati na oku one preko bare… FFA za 1Q pričaju 1300… što je duža odgoda rasta BDI, to će on biti snažniji kad se zaista počne događati. Ako se ne dogodi u 1Q bit će jači u 2Q. Ako se ne dogodi u 2 Q bit će još jaći u 2H. Ozbiljno razmišljam o ALL IN varijanti, ali kad osjetim da za to dođe vrijeme. Prije svega trebaju jače potegnuti robe. Moglo se lijepo zaraditi unazad tjedan dva, al to je qurchina naspram onoga što se zaista vrlo lako može dogoditi. U međuvremenu, u neke histerične padove ne vjerujem iako može doći do blagog ispuhivanja.
Evo ti FFA od 14.08.2008. za 4Q 2008, za capesize i panamaxe te ti isti FFA danas, tek toliko o FFA, a sa ovim ALL IN pokazuješ koliko si svladao risk management, ALL IN u jedan ovakav sektor…
Ako se želiš igrati ALL IN rađe se prihvati Texas hold’em-a, adrenalin veći manje izgubljene love.
FFA za 14.08.2008.
CAPE
4TC_C+1Q Q4 (08) $/day 166.188
PANAMAX
4TC_P+1Q Q4 (08) $/day 70.938
Evo gdje su danas ti FFA ugovori
FFA 19.12.2008.
CAPE
4TC_CCURQ Dec (08) $/day 6.283
PANAMAX
4TC_PCURQ Dec (08) $/day 4.275
Shipping industry has to endure a severe crisis during 2009 as well, which is poised to be quite difficult and critical for the sector. These are, obviously, the bad news. On the other hand, among the good news are included the rise of freight rates by about 20% during the last 10 days and the cheap fuel as oil price’s free fall continues. We are not sure if the revival of Dry Bulk Index will last, but we can be quite sure that oil prices will stay at the current low levels, at least for as long as the world economy is in recession. We have predicted that oil markets will ignore OPEC’s cut of daily production, as the market takes direction from economic data and fundamentals. It is probably the first time in modern history that oil prices headed for the second- biggest weekly decline in more than five years in a week that oil producers cut their dailly production by 2,46 million barrels per day.
More surprisingly, oil has slumped 33 percent this month even as OPEC agreed to its largest production cut in more than a decade, because traders speculated that declining demand may outweigh the reduction. Global oil use may drop the most since 1983 next year, Deutsche Bank analyst Adam Sieminski said last Thursday.
Market traders are underlying that demand is falling faster than OPEC is able to tighten supply and as long as the global economy weakens, demand will continue to fall. And falling demand will drag down oil prices. These are the good news for ship owners, who don’t have to worry about fuel cost, during a severe economic crisis and falling freight rates.
On the other hand, there is a real danger that derives from low oil prices as the drop in oil prices threatens investment and is wreaking havoc. At the same time a number of upstream projects have already been canceled or delayed and this is sure that will affect future markets capacity. But this is a problem of the future.
Makis Theodoratos, Hellenic Shipping News
Drugim rječima vijesti iz sektora su ni vrit ni mimo no teško da će BDI više puno ispod aktualne razine.
IMHO, ATPL će se poduplat u sljedećih 3 do 6 mjeseci i to naglo. Imati na oku one preko bare… FFA za 1Q pričaju 1300… što je duža odgoda rasta BDI, to će on biti snažniji kad se zaista počne događati. Ako se ne dogodi u 1Q bit će jači u 2Q. Ako se ne dogodi u 2 Q bit će još jaći u 2H. Ozbiljno razmišljam o ALL IN varijanti, ali kad osjetim da za to dođe vrijeme. Prije svega trebaju jače potegnuti robe. Moglo se lijepo zaraditi unazad tjedan dva, al to je qurchina naspram onoga što se zaista vrlo lako može dogoditi. U međuvremenu, u neke histerične padove ne vjerujem iako može doći do blagog ispuhivanja.
Evo ti FFA od 14.08.2008. za 4Q 2008, za capesize i panamaxe te ti isti FFA danas, tek toliko o FFA, a sa ovim ALL IN pokazuješ koliko si svladao risk management, ALL IN u jedan ovakav sektor…
Ako se želiš igrati ALL IN rađe se prihvati Texas hold’em-a, adrenalin veći manje izgubljene love.
FFA za 14.08.2008.
CAPE
4TC_C+1Q Q4 (08) $/day 166.188
PANAMAX
4TC_P+1Q Q4 (08) $/day 70.938
Evo gdje su danas ti FFA ugovori
FFA 19.12.2008.
CAPE
4TC_CCURQ Dec (08) $/day 6.283
PANAMAX
4TC_PCURQ Dec (08) $/day 4.275
[/quote]
..a evo i terminskih ugovora za vozarine u 2009.-Cape&Panamax
Cape
CS4 Q1 $13,156
CS4 Cal 09 $18,125
Panamax
PM4 Q1 $9,175
PM4 Cal 09 $12,165
imarex