Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 41.993 | 857 | 47,80 | 49,50 | 0,00% |
ne slažem se. previše rulje, premalo koncentracije i svak može imat po nekoliko stotina komada. Ak netko sa par stotica misli neš drmat, mogo bi se dobro zajebat. Ima puuuuuno četveroznamenkastih i poprilično peteroznamenkastih.Totigaje.
[/quote]
hm… pazi: neki dan sam samo ja napravio milju na atlantskoj.kupioprodao. i danas bih da mi baš telefon nije počeo cvrčat baš pred upis chalange-a pa sam odustao, kao mrvu ću poslije. i baš danas imam posla grrrrr!!! poslije se približilo upper limitu i nije bilo mjesta za disat. no, taman bih uzeo prije gornje blokade, a premalo vremena bilo da se atlanćani oglase i zse je odblokira i strpam manču u džep – ode u blokadu poslije 14:00.
[cry]SJAJNI REZULTATI
Atlantska plovidba: Iduće godine gubitak od 30 milijuna dolara
Autor/izvor: SEEbiz / Hina
DUBROVNIK – Godina 2008. po ostvarenim financijskim rezultatima bit će najbolja godina u povijesti poslovanja dubrovačke brodarske tvrtke Atlantska plovidba, kazao je na današnjoj konferenciji za novinare predsjednik Uprave te tvrtke Ante Jerković.
Do kraja godine očekuje se dobit veća od 150 milijuna dolara. Na kraju listopada ove godine zabilježena je dobit od 158 milijuna dolara, od toga 151 milijun USD u pomorskom sektoru, no zbog krize očekuje se da će ta dobit na kraju godine biti nešto manja, rekao je Jerković.
Govoreći o prognozama za 2009. predsjednik Uprave Atlantske plovidbe (ZSE:ATPL-R-A) kazao je kako se, ako vozarine ostanu na sadašnjoj razini, očekuje gubitak od 30 milijuna dolara. Kad su u pitanju investicije u obnovu flote istaknuto je kako se u Vijetnamu trenutačno grade tri nova broda, te da se planira izgradnja još pet novih velikih brodova.
Od ostalih tvrtki, koje posluju u sastavu Atlantske plovidbe, istaknuto je da će zrakoplovna tvrtka Dubrovnik Airlines godinu završiti s pozitivnom nulom, Hotel Lapad će zbog investicija u rekonstrukciji godinu završiti s gubitkom, dok su hoteli Hilton Imperial i Putnička agencija Atlant poslovali u ovoj godini s dobrim rezultatima.
samo ove godine zaradili za pet sušnih godina [smiley]
Nema šanse da vozarine ostanu na ovim razinama tokom cijele godine. Što nalaže da im gubitak može biti samo manji. I onda proizlazi da s ovom godinom pokrivaju malo više od 5 godina. Sad bar znamo koliki im je worst case scenario. Hvala barba Jerko. Nadam se da ćeš preživjeti u borbi za opstanak [rolleyes] Isplatiš li i jednu kunu dividende znat ću da sereš. Big time!
ne slažem se. previše rulje, premalo koncentracije i svak može imat po nekoliko stotina komada. Ak netko sa par stotica misli neš drmat, mogo bi se dobro zajebat. Ima puuuuuno četveroznamenkastih i poprilično peteroznamenkastih.Totigaje.
[/quote]
hm… pazi: neki dan sam samo ja napravio milju na atlantskoj.kupioprodao. i danas bih da mi baš telefon nije počeo cvrčat baš pred upis chalange-a pa sam odustao, kao mrvu ću poslije. i baš danas imam posla grrrrr!!! poslije se približilo upper limitu i nije bilo mjesta za disat. no, taman bih uzeo prije gornje blokade, a premalo vremena bilo da se atlanćani oglase i zse je odblokira i strpam manču u džep – ode u blokadu poslije 14:00.
[/quote]
pa to ti govorim, ti si sam napravio milju. Takvih ima na ATPL poprilično. Zato jer se samo na ovoj dionici može sa velikom lovom igrat na velikoj volatilnosti. Takve nema osim ATPL. I onda još hrpa malih, pa OIF-ovi i eto prometa… Uzima se 10 do 15% i bris. Nema da se skuplja…
Imam loš predosjećaj za sutrašnju trgovinu. Problem je u tome što od "jačih igrača" nitko još ne kupuje. Nije da je ovo skupo, nego nema se – pobrala država sav keš. Slično kao što je Tito "meo tavane", tako i ovi sada sisaju mirovince i braniteljski fond, a za burzu – ne osta ni lipice.
[angry]
ne vjerujem da ćemo sutra dolje… mislim da je veća težina oporavka BDI-a i zelenih brodara u americi nego malo crvenila u europi i americi… možda Crobex krene u lagani minus ali mislim da ATPL (a i ostali brodari) to neće pratiti…jednostavno je vidljivo da se nemože kupiti veća količina dionica bez da se podigne cijena, i čini mi se da je priličan broj dionica u čvrstim rukama …oni koji su ostali u brodarskim dionicama su već sasvim pristojno informirani i upoznati sa situacijom i dobro znaju da oporavak realnog sektora u svijetu među prvima osjeća upravo sektor brodskog prijevoza…
Ovo nama ruši cijenu, a ne BDI!
Mirovinski su fondovi u studenom u dogovoru s Vladom kupovali državne vrijednosne papire i na taj način kreditirali državu, potvrdio je za Business.hr jedan od čelnika fondovske industrije. Novac za kupovinu obveznica uglavnom su našli u povlačenju depozita ili u novčanim pozicijama.
Najveći domaći mirovinski fond AZ kupio je državne papire u vrijednosti 684 milijuna kuna. Drugi najveći fond, RBA mirovinski, kupio je obveznica za 543 milijuna kuna, u PBZ/CO-u na državu su potrošili 327 milijuna kuna, dok je najmanji fond, Erste plavi, potrošio samo 194 milijuna kuna.
Tako se vrijednost državnih papira u portfeljima mirovinskih fondova u studenom povećala za 1,74 milijarde kuna, na ukupnih 15,71 milijardu kuna, što je 72,33 posto ukupne imovine OMF-ova.
[angry]
[/quote]
pa to ti govorim, ti si sam napravio milju. Takvih ima na ATPL poprilično. Zato jer se samo na ovoj dionici može sa velikom lovom igrat na velikoj volatilnosti. Takve nema osim ATPL. I onda još hrpa malih, pa OIF-ovi i eto prometa… Uzima se 10 do 15% i bris. Nema da se skuplja…
[/quote]
🙂 da… zse je mala bara puna krokodila a malo vode u bari…
baš si nešto gledam ovih par dijončinica hlapljivih/volatilnih na kojima se može dić koja para. atpl je definitino: oboje. kako ti kažeš, utankat se isplati u nju više nego i u jednu banku. em dividenda, em malovjerojatnonaovojraziniodrživ bdi duž cijele sljedeće godine. a opet, u drugu ruku, atpl je dobro napumpana lopta koja jako odskakuje i šteta to propustiti.
pa sam shodno tome i strategiju primijenio.
što želim reći: atpl je idealna dionica za oba profila – i ulagače i spekulante.
kako je bakar rekao, ima tih nekoliko šajni starova koje ne treba puštati iz vidokruga – slaboskačući ht, dobroposlujućiijošboljepadajućiernt,ina koja me nikada nije iznevjerila (doduše harumfarumlarum) i još po koja visokolikvidna zvjezdica. definitivno ovakvo stanje na zse će iznjedriti posebne mješ…pardon, križance – spekulagače.
kap. Jerković: "Vozarine su pale i sada se za brod panamaxa dobiva oko 3 tisuće dolara dnevno, što će, ukoliko ostane na tome, "gubitak" u sljedećoj godini biti oko 30 milijuna dolara."
vrlo pošteno rečeno od kapetana…trenutno stanje vozarina je lose ali meni se čini da to nebude baš tako zavrsilo…BDI je krenuo u oporavak i vjerojatno će se te vozarine u 2009. godini uprosječiti na bitno višoj razini…pitanje je dana kada će se sve tri komponente BDI-a pošteno zazeleniti… osobno vjerujem kako će poslovanje u 2009. biti bliže pozitivnoj nuli…znam da se ovo neće svidjeti onima koji još nisu ušli u dionicu (a imaju namjeru) ali mislim da je pred nama jedno sasvim lijepo razdoblje rasta…
Ma osono mislim da je ovo fantastična vijest. Ako ATPL bude imala samo 30 mil. gubitaka pri ovim cijenama….to znači da bi izdržala pet godina ovakve krize.
[/quote]
sve štima, samo to što je napisano tamo, davno je već rečeno, napisano pa čak i izračunato, tako da to i nije neka senzacija.
A može svatko pričat što hoće, ali ove dvije dionice su zajedno odrađivale i vrhunce i padove posmatrajući promjene vrijednosti njihovih cijena.
I kako god bilo, uvijek se cijena svodila na praćenje istog trenda unutar sektora, bez obzira na kojem se tržištu dionice nalazile (u ovom slučaju američkom i hrvatskom). Sektor je u ovom (brodarskom) slučaju ipak sektor. I to na globalnoj razini.
Još kada se uzme slična struktura (flota) ovih dviju firmi, nije teško za očekivati ovakvu podudarnost.
Iako je ATPL trenutno diskontirana za dobrih 25% u odnosu na DSX, za očekivati je da će se promjena cijene ATPL jednog dana ponovno uravnotežiti s razinom cijene DSX. Da li na višim ili nižim vrijednostima, to ne znam. Znam samo da DSX trenutno razmjerno sve više grabi prema gore…
A do tada, slatki snovi… [yawn]
Ide BDI gore i ići će svakim danom sve više, jer je sve manje onih koji će pristati voziti s gubitkom. Takva apsurdna situacija ne može potrajati dugo. Kako ove stare kante budu sve bliže indijskim i kineskim rezalištima tako će ih biti manje u ponudi.
Vidi ovog iz 1980. što vozi za 2750$, to je karta u jednom smjeru.[proud]
BDI 803 UP 39
BCI 1454 UP 123
BPI 450 UP 10
BSI 486 DOWN 4
BHSI 304 UP 1
TIMECHARTER
‘Anangel Solidarity’ Armada relet 1993 161545 dwt dely Gijon ppt trip via
Ponta Da Madeira redel Kaohsiung $10000 daily – China Steel Express
‘Eternal Grace’ 2006 76585 dwt dely Boryoung, S.Korea 24/26 Dec 1 years trading
redel worldwide $10800 daily – Swiss Marine
‘Marina’ 2000 75122 dwt dely Vado ppt trip via Black Sea redel Singapore-Japan
rge approx $7100 daily – Grand China Shipping
‘Georgios S’ 2001 74000 dwt dely Nantong spot trip via NoPac redel Italy $3000
daily – Deiulemar
‘Tiara Globe’ 1998 72928 dwt dely CJK 18/21 Dec trip via Indonesia redel China
$5500 daily – cnr
‘Placid Sea’ 2004 55604 dwt dely Dandong 17/20 Dec trip via north China redel
India $3000 daily – Seawin
‘Pacific Mercury’ 1996 49016 dwt dely Qingdao 17/19 December trip via PG redel
PMO $4500 daily – S.Korean charterer
‘Oriental’ 1997 43917 dwt dely Cotonou spot trip via West Africa redel Greece
$6000 daily – AM Nomikos
‘Matellini’ 1980 23934 dwt dely Recalada 19/20 Dec trip redel eastern
Mediterranean approx $2750 [proud]daily – cnr –
ORE
‘TInos Warrior’ 1982 160000/10 Saldanha Bay/Caofeidian end Dec/ely Jan $7.30 fio
scale/30000sc – Kumba
‘Huikanghai’ Noble relet 1994 150000/10 Dampier/Qingdao 27 Dec/5 Jan $5.10 fio
scale/30000sc – Rio Tinto –
‘Bao Steel TBN’ 150000/10 Port Hedland/Qingdao 20/30 Dec $5.65 fio scale/30000sc
– BHP Billiton –
‘Cosco Hong Kong TBN’ 150000/10 Port Hedland/Qingdao 20/30 Dec $5.75 fio
scale/30000sc – BHP Billiton –
‘TBN’ 150000/10 Port Hedland/Qingdao 1/10 Jan $5.85 fio scale/30000sc – BHP
Billiton –
‘Navdhenu Trust’ 1983 70000/10 Goa/China spot $7.95 fio 15000sc/12000sc – cnr
COAL
‘SA Fortius’ 2001 150000/10 Richards Bay/Rotterdam 17/26 Jan $6.35 fio
scale/25000sc – Cargill