Da li je smjer okrenut ili nije ne znamo no razmotrimo neke cinjenice. BDI je na 94% manjoj vrijednosti od svoje ATH vrijednosti, banke se vracaju s osiguranjima/kreditiranjem tereta, cijene ruda rastu, Kina pozuruje dogovore za sklapanje ugovora za rude, SAD pokrecu najvecu infrastrukturnu akciju od 50tih, Kina ubacuje silne stotine milijardi takodjer u infrastrukturu, Indija takodjer ne spava. Pretpostavljam da su se zalihe rude u kineskim lukama znacajno smanjile jer prijevoza skoro da i nema.
S druge strane Rio otpusta radnike, u 2009 dolazi cini mi se jos oko 20% (neki kazu i 30%) novih tona slobodnog brodskog prostora ali i rezalista su zakrcena starim brodovima i milijuni tona cekaju na topljenje. Sve znacajnije brodarske kompanije su u posljednjih par dana porasle od 50-150% tako da uzimajuci u obzir sve podatke i koristeci neku zdravu logiku ja bih rekao da nema bas previse prostora za daljni pad BDI-a. Ponovo zahuktavanje Kine, Indije pa i SAD-e ce traziti nove kolicine, ruda, ugljena…, banke se vracaju na trziste i pokrecu kreditiranje dakle brodovi ce moci zaploviti. Vjerujem da se sve stare rage, koje su plovile dok su vozarine bile nebeske, lagano spremaju za svoju posljednju voznju prema nekom od indijskih ili drugih azijskih rezalista ili su vec tamo na cekanju.
Čitam ovo i ne mogu vjerovati. Tu se prepirete k’o mala djeca. Spominju se drukeri. Mislim, pa zar stvarno mislite da vaše pisanje ovdje utječe na cijenu dionice. Može utjecati jedino na odluku nekog luzera koji će čitajući sve to u krivom trenutku odlučiti kupiti/prodati dionicu.
Nekako mi ovaj forum dođe kao kutak za utjehu svih koji su popušili (tj. trenutno puše zbog visokih ulaza) pa im jedino ostaje da čekaju oporavak. Netko spominje da dionice vrijede upravo onoliko koliko je netko spreman platiti za njih. Čista filozofija.
Što se tiče trenutne cijene mišljenja sam da je odlična za ulaz, ali pitanje je koliko će se čekati oporavak jer u ovom našem kokošinjcu cijene dionica imaju svoje poraste i padove po randomu.
Nekako, ne mogu se oteti dojmu da se novac od privatizacije kod određenih struktura polako istopio pa smo opet u periodu kada neki moraju doći do keša. Eto, tko ima klikera znati će to iskoristiti, a sumnjam da poznavanje stanja stvari na svjetskom tržištu tu može pomoći, isto kao što ne koristi ni poznavanje brodarske struke i poslovanja.
Čudi me da su neki ovdje toliko emotivno vezani za taj svoj ticker, ali eto razumijem da se moramo međusobno tješiti, mada sam ja trenutno ponovo u ulozi lije koja se mota oko vruče kaše i to ovaj puta puno opreznije.
[/quote]
pa kada uzmes kvartalni prosjek – to je tu negdje!
ne znam da li [smiley] ili [cry] ?!
[/quote]
Uvijek smiley, oli je ponestalo Traminca, u ova tmurna vremena moramo biti na nečemu, to je in.
Pokušao ti dati još jednu stotku ali sam u blokadi pozitivnoj do 00,00h. [smiley]
ajmo jednu prigodnu
Kud plovi ovaj brod,
kud ljude odnosi.
I da li iko zna,
što more sprema.
Kud vodi ovaj put,
kojim smo krenuli.
Od svega samo znam,
povratka nema.
Na moru ljubavi
i na pučini sna,
u plavom beskraju
uvijek ostaću ja.
Kud plovi ovaj brod,
što srce odnosi.
Taj put je tako dug,
a luka nema.
a ovo u privitku je slavonski brodic….
Fino smo krenuli prema gore!!!!!
Samo što mi FIMA nešto šteka, već je mrtva 20minuta, jeli i vama tako na atlantskoj plovidbi?
@sailor….
tvoj tekst mi se čini pomalo kontradiktoran, spomenuo si Rio Tinto, a nakon tri reda pišeš o "zahuktavanju" kine? Rio Tinto otpušta 14000 radnika do kraja ožujka 2009g., a iz kojih razloga? možda radi usporavanja kineske potražnje za robama te kineskim i svjetskim gospodarskim usporavanjem, ali nema brige informirao si nas o Indiji koja ne spava, pa je sada svima zasigurno lakše, kad obaviš inventuru po svjetskim rezalištima brodova, budi frend pa javi šta ima novo na Tiananmen square-u….
btw no hard feelings
čitam i ne kužim- sentimentalno vezan za dionicu- stekao sam dojam da tko god ne prodaje dionicu kad je u gubitku je sentimentalno vezan za dionicu- svrha burze je kupi jeftino i prodaj skupo- ak ju kupim skupo i prodam jeftino- onda nisam sentimentalno vezan uz dionicu jel, tak ? ili ?
na sreću za nas sentimentalne- ja još nisam ni kune izgubio- jer iz sentimenta ne prodajem kad je jeftino- i na sreću nas sentimentalaca vrijeme uvijek radi za nas- pogledajte samo buffet-a- ako sam već fulao ulaz i gubim- čekam, čekam i čekam- jer imam i vremena i ne ulažem na kredit ni ono bez čega nemogu- jasno košta me živaca- al to je čar igre- zar ne?
Mislim da tween decker (kozmonaut) otišao u ilegalu i dili ase. Neznam zašto mi na spomen Traminca uvali asa. I da tween deckeri su multi purpos brodovi za sve terete sa dvije, a more i tri palube, pokrivene bukaportama, multifoldinzima, wire operated itd, itd. Građeni u 3. maju krajem prošlog milenija 3 gradnje za poljsko kinesku kompaniju SHIPOL BROCK NB.667,668,672. Ajde Gagi jedan AS Servis.
Evo ja sam danas kupila 90 komada po preporuci PBZ brokera oni kažu da je trenutno najsigurnije ovdje uložiti i da je krenuo oporavak brodarskog sektora što se može vidjeti vanka jer su gotovo svi brodari u pet dana odradili i do 100% a neki čak i više.
Oni kažu da mi uvjek kasnije odreagiramo i po njima smo do nove godine preko 1000 kuna.
[/quote]
Kad ja nazovem PBZ brokere muški glas mi kaže da se ovaj razgovor snima, mislim da im u opisu radnog mjesta nisu sugestije što kupiti i kad, pa nisu oni coca cola. Ili su možda bili šarmirani, hm da tamo radi i jedna curka, idem je nazvat. [thumbsup]
da ,sjecam se moje prve dionice jedne nase renomirane firme,koja je toliko u gubitku da je samo drzava spasava i tako godinama,,,jedna od mojih rjetkih pozitivnih transakcija ,kupivsi je na 50 ,zahvaljujuci umjetnom dizanju spekulanata dodje povise u 100 u roku od par dana,,broker mi savjetovao da je prodam pod hitno na 90,ja pricekam jos koji dan i prodam je za troznmenkasti broj,,
eto toliko o meni kao dionicaru,toliko o brokerima,toliko o nasoj burzi i mojim osjecajima uz nju.atlantska ima potencijal,samo je pitanje kada??godina,dvije,,,,tri,ne vjerujem prije……
Počeli kinezi povečavati uvoz rudače
CHINA’S IRON ORE IMPORTS IN NOVEMBER 10-12-2008
China’s November iron ore imports were up by 6% from the previous month to 32.52 Mt, according to preliminary trade data from China’s Customs’ statistics. However, the November total represents a decline of 8% on the same month last year. At 409.6 Mt year-to-date imports were still up 17% compared to the same period in 2007.
http://www.ssyonline.com/News_and_Events/index.html?view=2946