governor,
Moguće je sve u životu i na brzi, ne kažem ja… daj bože da naš brodar izađe jači nego ikad iz ovoga, samo trenutno se ne treba zanositi, podsjeti se da je 2006 u 1. qvartalu BDI bio oko 2300 i da je cijena atlantske bila 800, kreditne krize nije bilo, kina je gradila infrastrukturu za olimpijske igre… outluk više nego izvrstan. Daj bože da počne sve ići gore, ali realno gledano, gole činjenice nema razloga (uz dužno štovanje psihološkom momentu) za tako skokovitu promjenu na gore. Nisi iznio ništa realno, samo isključivo nastupaš bikovski pristrano.
eto uletio ja u atpl na 19xx, pa malo 12xx, pa ostao bez municije- pa sad gledam i gledam-ali ju nedam- nedam ju iz jednog razloga koji je zapravo dva- ako ja neću imati koristi od tih dionica- onda neće nitko- drugo- radi tradicije- dubrovčani su pomorci još ni rvacke nije bilo- i treće – nadam se ebenom čudu- čudo nad čudima- nadam se djedi mrazu sa puno darova- nadam se da će uncle sam konačno priznati da je kriza samo predstava za naftu(jest li primjetili da kod arapa nema krize- jedino kod njih) nadam se rastu kineskog bdp-a za cca 10-15%- nadam se atpl na 40xx…..
ali što očekujem to je drugo….a istina je negdje na pola mojih nadanja i očekivanja, a to znači da ću biti sretan ako ovu godinu izvučem živ i zdrav- i ne prodam nijednu dionicu atpl-a, a ako dokupim još koju nitko sretniji od mene…
oprostite na mom baljezganju….
Miho Pracat se uputio prema Singaporeu.
Ja tamo neću ići da ga slikam [lol]
governor,
Moguće je sve u životu i na brzi, ne kažem ja… daj bože da naš brodar izađe jači nego ikad iz ovoga, samo trenutno se ne treba zanositi, podsjeti se da je 2006 u 1. qvartalu BDI bio oko 2300 i da je cijena atlantske bila 800, kreditne krize nije bilo, kina je gradila infrastrukturu za olimpijske igre… outluk više nego izvrstan. Daj bože da počne sve ići gore, ali realno gledano, gole činjenice nema razloga (uz dužno štovanje psihološkom momentu) za tako skokovitu promjenu na gore. Nisi iznio ništa realno, samo isključivo nastupaš bikovski pristrano.
A meni se čini da bi ti ovu dionicu volio viditi na 300kuna, slažem se s governorom.
Realno gledano zašto ide gore, jer je palo više od svega u zadnja tri mjeseca,i netreba joj nekih posebnih argumenata, da se vrati barem na neke svoje realne vrijednosti.
A ti prijatelju,kad znaš da neće biti bolje, izađi ujutro,i uđi u neku drgu dionicu, i nemraš ovdje više zamarati ni nas ni sebe.
Bugs, governor
Jeste li ikad ugovorili charter broda, znate li što je hague-visby, znate li što je fonasba, znate li što je štiva i koliko tona ukrcaju dvije slobodne ruke po smjeni? Kolike su vozarine za morsku sol? ubrajamo li drvo u rasuti ili u generalni teret? Što je tween decker? Što je disboursment account? koliko je svjetlarina u hrvatskim lukama? što je mate’s receipt?što je Institut of chartered shipbrokers? Koliko posto tonaže posjeduju grci… Momci bar se naučite elementarnoj pristojnosti.
governor,
Moguće je sve u životu i na brzi, ne kažem ja… daj bože da naš brodar izađe jači nego ikad iz ovoga, samo trenutno se ne treba zanositi, podsjeti se da je 2006 u 1. qvartalu BDI bio oko 2300 i da je cijena atlantske bila 800, kreditne krize nije bilo, kina je gradila infrastrukturu za olimpijske igre… outluk više nego izvrstan. Daj bože da počne sve ići gore, ali realno gledano, gole činjenice nema razloga (uz dužno štovanje psihološkom momentu) za tako skokovitu promjenu na gore. Nisi iznio ništa realno, samo isključivo nastupaš bikovski pristrano.
kako ti se da? ATPL 2008 je svemirski brod za ATPL 2006 po pitanju flote i bilance, a negativan outlook je anticipiran u cijeni. Sada je cijena 600, onda je bila 800. BDI je tad bio 2300. Da li je veća vjerojatnost da BDI u 2009 dođe na razinu 2300 ili je veća da ostane na 600 bodova koliko je sada? Što kažu FFA? Što kaže struka? Možemo ovako do sutra. Naravno da sam bikovski nastrojen, a što bih trebo biti? Medvjed na crobex 1700? Neka je ovakvih poput tebe što više. Znači da je casha u čeki na lopate, a prsti nervozni.
Bugs, governor
Jeste li ikad ugovorili charter broda, znate li što je hague-visby, znate li što je fonasba, znate li što je štiva i koliko tona ukrcaju dvije slobodne ruke po smjeni? Kolike su vozarine za morsku sol? ubrajamo li drvo u rasuti ili u generalni teret? Što je tween decker? Što je disboursment account? koliko je svjetlarina u hrvatskim lukama? što je mate’s receipt?što je Institut of chartered shipbrokers? Koliko posto tonaže posjeduju grci… Momci bar se naučite elementarnoj pristojnosti.
OK, vidim iz struke si. Ajde da skratimo priču. Badava ti svi ti termini i znanje o brodarstvu jer nikad nećeš ništa zaraditi na burzi. Jer da o burzi išta znaš nakrco bi se po 500 kuna neki dan i sad već bio 25% u plusu. A ti trkeljaj kolko hoćeš. Možda si čak i ušo po 500, al prerano iskrco. To je još veće žderanje. Bez brige, i ja sam zajebo puno. [bye]
sve što si napisao samo ide meni u prilog, ali dobro, nemam ja pojma. Samo još jedno pitanje, je li bolje ili gore danas imati novi brod? Ili brod koji čeka u brodogradilištu, bez obzira kakav je bio S&P ugovor? DRYS je na vrhuncu bio $ 125, a atlantska na ispod 4 kHRK. Vidim da se svi na njega pozivaju.
FFA’s
—
The small increase in rates in the Capes physical market has led to more
optimistic sentiment in the paper market and an air of anticipation that iron
ore shipments to China are soon to begin in earnest. There is little evidence to
suggest that this is the case but that didn’t prevent a slow rise in paper
throughout the day. Doubts remain as to the longevity of this rise as Capes
tonnage lists remain long so it’s difficult to see a sustained rally
occurring but of course that depends on how much cargo will be moved.
Evo malo, pa se informirajte… toliko za danas
Bugs, governor
Jeste li ikad ugovorili charter broda, znate li što je hague-visby, znate li što je fonasba, znate li što je štiva i koliko tona ukrcaju dvije slobodne ruke po smjeni? Kolike su vozarine za morsku sol? ubrajamo li drvo u rasuti ili u generalni teret? Što je tween decker? Što je disboursment account? koliko je svjetlarina u hrvatskim lukama? što je mate’s receipt?što je Institut of chartered shipbrokers? Koliko posto tonaže posjeduju grci… Momci bar se naučite elementarnoj pristojnosti.
Ugovarao charter nisam, ali sam pomorske struke, tako da su mi dobro poznate sve ostale stvari, al se nema smisla prepucavati i trošiti vrijeme i forum na to, želim ti sreću na čekanju atpl na nižim razinama [sealed]
Ima kolega governor pravo.KO3MOHAYT ja doista ne znam sto ti pojmovi znace.Ali isto tako znam,sto trebam znati da bih bio informiran o cijeni dionice.Sve to sto si ti naveo,je strukovno znanje,na kojem ti cestitam,no ne znam niti koliko dodje tona betona,ali mogu procitati izvjesce i pratiti poslovanje odredjenih firmi,ako cemo o gradevinarima..Za burzu trebati imati touch.Po mojim saznanjima,na burzi si pravi investitor tek nakon 5-7 godina,kada dozivis sve,od rasta,expanzije,BUMA,pa do krize i recesije..nisi pametan ako si kupovao 2004 i prodavao 2007,jednostavno si imao srece..Investitori su oni koji imaju staza 10-tke godine,isupjesno plove u svim vremenskim uvjetima,ja znam takve ljude(nisam jedan od njih),reci cu ti jednu stvar koji oni ne rade,oni ne pisu po forumima…
Zašto većina ljudi otvori ovaj forum, kad mu nešto krene loše,i onda se počme istresati po drugim forumašima,nevalja ovo…ili ono…Možete vi meni dati 100 puta 1%, to neće utjecat na moj portfelj.Ja neznam puno o brodovima, al znam nešto o burzi.A u ovim trenucima je jako nisko,i mislim da nije ni najmanje kasno za ulazak,i ako će još biti padova. tko god uđe na ovim cjenama,profitirat će. A vidim ima tu ljudi koji oće pokazat svoje znanje o brodovima,svaka čast, što mislite da treb znat zavezati barku,il di je prova il krma ,da bi se bilo u atlanskoj plovidbi.