Hmmm, vjecna dilema. Hoce li rasti i dokle? Evo i male kontribucije onog ludeog deraca sa CNN-a.
http://secure2.thestreet.com/cap/login/rm_mbp_dyn_v2.jsp?cm_ven=YAHOO&cm_cat=PREMIUM&cm_ite=003190&flowid=510cce7ce9&url=http%3A%2F%2Fwww.thestreet.com%2Fp%2F_yahoo%2Frmoney%2Fjimcramerblog%2F10452401.html
Ja se kladim na njega pa sam podebljao stanje danas. steta sto nisam neki dan ali bio naterenu.. Brodari koje pratim vani su trenutno od 10-25% u plusu tako da mislim da ce i kod nas sutra opet sjati sunce. Naravno uvijek s emoze i pogrijesiti ali jednom svemu dodje kraj.
‘To nije njegovo legitimno pravo nego njegovo stečeno pravo , a ti ta prava još nisi stekao s obzirom
da si se ulogirao tek 13.11.08. Znači ne smiješ drukati do 13.02.2009. tojest dok ne napuniš 3 mjeseca staža’
Ha, ha, dobra, dobra… 🙂 Nastojat ću ne drukati :-))))))
gnusan druk?! A što se to dogodilo na svjetskim tržištima za brodove kakve ima atlantska, da bi ona za 3 dana skočila 30%? pogledaj prvi komentar na temu atpl, na prvoj stranici, gosp. smart piše o cijeni od 800-1000 kn. BDI je u to vrijeme bio na 2.5 puta većoj razini nego danas. Prije će biti da ti drukaš, ali to je tvoje legitimno pravo.
A šta se majke ti dogodilo na tržištu kejpova da se Drys potripla u 5 dana?Anticipiranje prijatelju, anticipiranje. Kolko gubitka proizvodi cape trenutno na spotu usprkos porastu zadnjih par dana, kolko gubitka proizvodi Pana? Znaš li neke friške TC ugovore koje je ATPL sklopila možda? Ajde stvarno si nevjerojatan. Meni je jasno da se upozorava na oprez, i sam bih ulupo sve u ATPL kada bih mislio da je "zicer" ali pričati kako bi trebala zapravo padati za 15%….da je cijena 1000 kuna to bi bilo možda OK reći, ali na 600 kuna kad iz sektora stižu vijeti o kakvom takvom pomaku i kada cijeli brodarski sektor raste pričati da bi ATPL trebala padati… nevjerojatno. A što ako od ponedjeljka BPI počne rasti? Što ćeš onda pričati?
I dalje mislim da drukaš… ali ti za to imaš pravo, ne želim ti uopće objašnjavati… kaži hoće li dogodine porasti ili pasti raspoloživa tonaža, kad izađu novi brodovi sa navoza, naručivani 2006. i 2007. ? Hoće li količina tereta porasti ili pasti? to su stvari koje dugoročno vuku tržište. Ponavljam još jednom 200 capeova je na sidru i ne radi ništa. jesu li BPI i BHI rasli ili padali zadnjih dana? Hoće li turistički promet atlantske i profit rasti ili padati? što je sa avionima? To bi trebala biti prava pitanja, ovo ostalo sve je na razini odi mi dođi mi. Daj bože da stane kriza i da se svi obogatimo, ali ako se već navija, onda bar reci na osnovi čega, a ja ću tebi reći na osnovi čega ja imam pomalo oprezan stav.
‘Torm Tina’ 2001 75996 dwt dely Fangcheng spot trip via Indonesia redel China $2500 daily – Danzas
‘Cyclades’ 2000 75681 dwt dely Amsterdam 11/13 Dec trip via Kamsar redel Stade $3500 daily – Proline
‘Steel Might’ 1985 39132 dwt dely aps South Africa 15/22 December trip redel UKCont $4500 daily – Island View Shipping
ITD, ITD… …
Hmmm, vjecna dilema. Hoce li rasti i dokle? Evo i male kontribucije onog ludeog deraca sa CNN-a.
http://secure2.thestreet.com/cap/login/rm_mbp_dyn_v2.jsp?cm_ven=YAHOO&cm_cat=PREMIUM&cm_ite=003190&flowid=510cce7ce9&url=http%3A%2F%2Fwww.thestreet.com%2Fp%2F_yahoo%2Frmoney%2Fjimcramerblog%2F10452401.html
Ja se kladim na njega pa sam podebljao stanje danas. steta sto nisam neki dan ali bio naterenu.. Brodari koje pratim vani su trenutno od 10-25% u plusu tako da mislim da ce i kod nas sutra opet sjati sunce. Naravno uvijek s emoze i pogrijesiti ali jednom svemu dodje kraj.
vrlo interesantno 100tka za trud
Evo Zagreb Stigao
Kaj vam je bilo skupo na 5xx za pojacavanje pozicija?
strah nas je krize. a ona nije još ni došla.
I dalje mislim da drukaš… ali ti za to imaš pravo, ne želim ti uopće objašnjavati… kaži hoće li dogodine porasti ili pasti raspoloživa tonaža, kad izađu novi brodovi sa navoza, naručivani 2006. i 2007. ? Hoće li količina tereta porasti ili pasti? to su stvari koje dugoročno vuku tržište. Ponavljam još jednom 200 capeova je na sidru i ne radi ništa. jesu li BPI i BHI rasli ili padali zadnjih dana? Hoće li turistički promet atlantske i profit rasti ili padati? što je sa avionima? To bi trebala biti prava pitanja, ovo ostalo sve je na razini odi mi dođi mi. Daj bože da stane kriza i da se svi obogatimo, ali ako se već navija, onda bar reci na osnovi čega, a ja ću tebi reći na osnovi čega ja imam pomalo oprezan stav.
‘Torm Tina’ 2001 75996 dwt dely Fangcheng spot trip via Indonesia redel China $2500 daily – Danzas
‘Cyclades’ 2000 75681 dwt dely Amsterdam 11/13 Dec trip via Kamsar redel Stade $3500 daily – Proline
‘Steel Might’ 1985 39132 dwt dely aps South Africa 15/22 December trip redel UKCont $4500 daily – Island View Shipping
ITD, ITD… …
Ti ne navijaš za pomalo oprezan stav nego za pad. Ja drukam na cijeni od 600 kuna? Koji si ti lik. I samo je pitanje vremena kad ćeš ponovno promijeniti nick. Jasno je da treba biti oprezan, pa nismo tu budale. Nabrajaš činjenice i postaš vozarine koje svi tu znamo već tjednima. Pa naš Zagreb je vozio za 3K. I? Zbog tih činjenica i jest cijena 600 kuna. Daj mi neki novi moment i to će utjecati na cijenu. Bilo pozitivno ili negativno. BTW na Drysu opet volumen od pola mcapa u nepunih 2 sata. Ja ne kažem da će ATPL rasti, ali bi sada u ovom trenutku morala biti skuplja minimalno 100 kuna. Dugoročno možemo diskutirati o scenarijima, mnogi znalci se klade na jednu, drugi na sasvim drugu mogućnost. Ja se kladim da će ATPL izaći iz krize i biti jača nego ikad. A ti se slobodno kladi na propast, i ta mogućnost postoji.
gnusan druk?! A što se to dogodilo na svjetskim tržištima za brodove kakve ima atlantska, da bi ona za 3 dana skočila 30%? pogledaj prvi komentar na temu atpl, na prvoj stranici, gosp. smart piše o cijeni od 800-1000 kn. BDI je u to vrijeme bio na 2.5 puta većoj razini nego danas. Prije će biti da ti drukaš, ali to je tvoje legitimno pravo.
Kolega nakon samo 5 postova jako ste pametni investitor, šta kažete da treba pasti samo 10-15 %, ma barem 50% bi trebalo pasti, pa bi onda još malo i ja podebljao pozicije [lol] dajte si malo proučite flotu ATPL i njenu cijenu po dionici, bez ikakvih posebnih prihoda, a da može jeftinije, može,, kao i skuplje