ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Spancir, ovo je nešto novo i do sad neviđeno, pa cijeli Mcap Drys-a je protrgovan jučer,

volatilnost na dnevnoj bazi je zastrašujuća, puno je zasigurno trejdanja. mnogi su se obogatili masivno u u ovih par dana.

[i] Moji postovi nisu investicijski savjeti, niti nagovor na kupnju ili prodaju dionica, već osobno mišljenje.[/i]

Indija je smanjila porezne pristojbe na željeznu rudaču, to je dobro za cape-ove, za panamaxe i handije i ne baš toliko, jer koliko znam, trenutno 200 capeova stoji na sidru i ne radi ništa, treba još neko vrijeme da se tržište očisti od brodova izgrađenih 1983 i prije. Malo je dvojbeno koliko tu ima prostora za skokoviti rast u doba sve gore recesije. Panamaxi padaju, handiji padaju, i po ugovorima se vidi da su brodvi debelo u crvenoj zoni, i uz to još i padaju. kad bi se gledalo čisto fundamentalno, atlantska je umjesto rasta trebala padati za još 10-15% možda su zato ljudi (opravdano) oprezni.

npr.’Jaeger’ 2004 52483 dwt dely Mediterranean in d/c spot 12 months trading redel worldwide $5000 daily 1st 50 days $10500 balance – Cosbulk.

Debeli minus, ima ih još hrpa takvih. DRYs vuku capesizeri, kojih atlantska nema.

Sad kad Ameri otvore i naši će skupit hrabrost. Bit će zanimljivih pola sata… Idemo u blokadu

Ja ne prihvaćam prvi prijedlog Ramljakove nagodbe!

Opa, capeovi već plove za 5000 $. Je čemer al neki dan su za dvi i po.

Biće nešto [thumbsup]

Masivno sidro izvučeno iz mulja(625) i krećemo lagano prema atlantiku.


Indija je smanjila porezne pristojbe na željeznu rudaču, to je dobro za cape-ove, za panamaxe i handije i ne baš toliko, jer koliko znam, trenutno 200 capeova stoji na sidru i ne radi ništa, treba još neko vrijeme da se tržište očisti od brodova izgrađenih 1983 i prije. Malo je dvojbeno koliko tu ima prostora za skokoviti rast u doba sve gore recesije. Panamaxi padaju, handiji padaju, i po ugovorima se vidi da su brodvi debelo u crvenoj zoni, i uz to još i padaju. kad bi se gledalo čisto fundamentalno, atlantska je umjesto rasta trebala padati za još 10-15% možda su zato ljudi (opravdano) oprezni.

npr.’Jaeger’ 2004 52483 dwt dely Mediterranean in d/c spot 12 months trading redel worldwide $5000 daily 1st 50 days $10500 balance – Cosbulk.

Debeli minus, ima ih još hrpa takvih. DRYs vuku capesizeri, kojih atlantska nema.

jao jao jao koji gnusan druk.

da da ATPL bi trebala padati[shocked], kak da ne. Drys je 11 baksa a maltene pred bankrotom, a ATPL po 600 kuna. sramota.

I'LL BE BACK

gnusan druk?! A što se to dogodilo na svjetskim tržištima za brodove kakve ima atlantska, da bi ona za 3 dana skočila 30%? pogledaj prvi komentar na temu atpl, na prvoj stranici, gosp. smart piše o cijeni od 800-1000 kn. BDI je u to vrijeme bio na 2.5 puta većoj razini nego danas. Prije će biti da ti drukaš, ali to je tvoje legitimno pravo.

Ja uzeo danas 30 po 610kn…

i ja danas pojačao poziciju za 50%

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

Kaj vam je bilo skupo na 5xx za pojacavanje pozicija?


Prije će biti da ti drukaš, ali to je tvoje legitimno pravo.

To nije njegovo legitimno pravo nego njegovo stečeno pravo , a ti ta prava još nisi stekao s obzirom
da si se ulogirao tek 13.11.08. Znači ne smiješ drukati do 13.02.2009. tojest dok ne napuniš 3 mjeseca staža [lol] [lol] [lol]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 


Kaj vam je bilo skupo na 5xx za pojacavanje pozicija?

Nisam još bio dobio Božičnicu tada [angry]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

New Report

Close