ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 29.09.2024. u 04:31
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,39
8.347
169
48,10
50,00
3,34%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

U očekivanju financijskog izvješća za 3. kvartal, uhvatio sam se malo novinarskog teksta iz kolovoza te prenosim najzanimljivije točke.

Evo kako se uspoređivalo FI 1H 2007 s FI 1H 2006:

RAST UKUPNIH PRIHODA +24% (598,7 milijuna HRK = 554 milijuna inozemstvo + 29,5 milijuna domaće tržište)

– prihodi na inozemnim tržištima +26%
najveći rast bilježi avio prijevoz +31,3%, slijedi pomorstvo 20,5%

Udio u ukupnim prihodima:

pomorstvo = 75%
– avio prijevoz = 19,5%
– hotelijerstvo = 5%

RAST UKUPNIH RASHODA +5,5%

– materijalni troškovi -16,2%
– troškovi osoblja -6,4%

– troškovi osnovne djelatnosti +30%
– troškovi financijskih rashoda +34%

Značajniji rast troškova bilježio je samo Dubrovnik airline.
Razlog: jedan zrakoplov više i čak 55% veće komercijalno korištenje zrakoplova.
————————————————————————————————————————————–
Nadalje:

– TOP 10 – nastavak akumulacije od strane PBZ-a i HPB-a
– grafički prikaz kretanja cijene zadnja 3 mjeseca (orijentacija)
– usporedba rasta BDI-a i ATPL-a (0d 24.08.2007.)
– prikaz flote (podsjetnik)
– ukupni prihodi po sektoru (75% prihoda u 1H 2007. = brodarstvo)
– BDI (dugoročni grafički prikaz)

Evo još raznih općih informacija:

– usporedba vozarina za tenkere i vozarina za dry-bulk brodove (brodove za rasuti teret)
– usporedba kretanja cijene ATPL i TNPL
– usporedba ključnih pokazatelja za DryShips (grčki brodar koji je poznat po tome da plovi po dnevno promijenjivim cijenama, tzv. spot cijenama) i prosjeka brodarskog sektora
– break-even-rate za pojedine vrste brodova za životni vijek od 25 godina i 10% kamata na cjelokupno uloženi kapital (pažnja! objavljeno 1. svibnja 2006.),
panamax = ispod 15.000 USD na dan,
handymax = iznad 12.000 USD na dan

Za one koji možda ne znaju:
break-even točka je u ovom slučaju teoretska minimalna vozarina kojom se pokrivaju troškovi kredita i svih investicija glede nabavke i korištenja nekog novog broda. Sve iznad je zarada za brodara.

Pitanje za stručnjake:
Treba li tu još i što dodati glede troškova tj. u kojim slučajevima i kombinacijama (time charter, bareboat charter itd.) se što plaća od troškova? Može jedan prikaz, pojašnjenje glede troškova?

Ako sam nešto promašio, slobodno ispravite i komentirajte. Pozdrav i uspješno investiranje! [smiley2]

Strawinsky , komplimenti !Ovo je već rudarski rad.

Kockari , slobodno preskočite gornje postove.U njima ima puno za vas nepotrebnih podataka.

CiT:Mnogi sudionici foruma koriste izraze poput: BDI, ATH, RDG, FI, P/E, P/B, P/S, TC itd. međutim, za mnoge koji bi rado investirali, takvi izrazi su “kineski”.

Odgovor – kratko i neprecizno:

BDI – Baltic Dry Index – indeks – orijentir za vozarine brodova za suhe terete
ATH – All Time High – dionica na svom povijesnom vrhuncu
RDG – Račun dobiti i gubitka – ime kaže sve
FI – financijsko izvješće za kompaniju listanu na burzi (kvartalno , polugodišnje devetomjesečno i godišnje)
P/E – odnos cijene i zarade po dionici
P/B – odnos cijene i računovodstvene vrijednosti po dionici
P/S – odnos cijene i ukupnog prihoda po dionici
T/C – time charter ( laički) – ugovor o najmu broda u kojem je naveden i iznos vozarine

Inače , na Forumu imate i vrlo dobre teme za početnike i fundamentalnu analizu. Ako već ulažete , da vam bar nešto bude jasnije (od onog čuvenog : išlo bu to gore ; rekel je moj šef…..). Inače , ako imate volje pažljivo prateći ovaj forum – ako imate vremena pođite od samog početka – vrlo brzo ćete ulaziti u problematiku. Većina nas je tako učila.

Kolege…pitanje…
gledajuci kratkorocno…imam dojam da su izvjestaji ma koliko dobri bili vec ukljuceni u sadasnju cijenu dionice…dugorocno nemam problema sa njom…da se razumijemo…zanima me samo vase misljenje o refleksiji na izjesce 3Q

"Naucio sam…da dobre prilike nikada nisu izgubljene: netko ce se uvijek posluziti onima koje ti propustis."


U očekivanju financijskog izvješća za 3. kvartal, uhvatio sam se malo
novinarskog teksta iz kolovoza te prenosim najzanimljivije točke. Evo
kako se uspoređivalo FI 1H 2007 s FI 1H 2006:
RAST UKUPNIH PRIHODA +24% (598,7 milijuna HRK = 554 milijuna
inozemstvo + 29,5 milijuna domaće tržište)
– prihodi na inozemnim tržištima +26% – najveći rast bilježi avio
prijevoz +31,3%
, slijedi pomorstvo 20,5%
Udio u ukupnim prihodima:
pomorstvo = 75%
– avio prijevoz = 19,5%
– hotelijerstvo = 5%
RAST UKUPNIH RASHODA +5,5%
– materijalni troškovi -16,2%
– troškovi osoblja -6,4%
– troškovi osnovne djelatnosti +30%
– troškovi financijskih rashoda +34%
Značajniji rast troškova bilježio je samo Dubrovnik airline.
Razlog: jedan zrakoplov više i čak 55% veće komercijalno korištenje
zrakoplova
.
————————————————————————————————————————————–
Nadalje:
– TOP 10 – nastavak akumulacije od strane PBZ-a i HPB-a
– grafički prikaz kretanja cijene zadnja 3 mjeseca (orijentacija)
– usporedba rasta BDI-a i ATPL-a (0d 24.08.2007.)
– prikaz flote (podsjetnik)
– ukupni prihodi po sektoru (75% prihoda u 1H 2007. = brodarstvo)
– BDI (dugoročni grafički prikaz)

Svaka čast!

Ne trči pred rudo!

Pohvala kolegi Strawinskyom za trud

Wile E. Coyote: Carnivorous Vulgaris; Apetitius Giganticus; Eatius Birdius


Kolege…pitanje… gledajuci kratkorocno…imam dojam da su izvjestaji ma koliko dobri bili vec ukljuceni u sadasnju cijenu dionice…dugorocno nemam problema sa njom…da se razumijemo…zanima me samo vase misljenje o refleksiji na izjesce 3Q

U cijenu je možda uključeno izvješće za 3Q. Ali u narednim danima polako ćemo u cijenu uključivati godišnje izvješće 2007. i izvješća koja slijede u 2008. godini.


Kolege…pitanje… gledajuci kratkorocno…imam dojam da su izvjestaji ma koliko dobri bili vec ukljuceni u sadasnju cijenu dionice…dugorocno nemam problema sa njom…da se razumijemo…zanima me samo vase misljenje o refleksiji na izjesce 3Q

Da li ćete se bolje osjećati ako vam kažem da su PBZ i HPB u zadnjih tjedan dana kupili oko 3500 komada?Mislite da oni kupuju tolike količine na 3700-3600 jer je to već ukalkulirano u cijeni?

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Da li ćete se bolje osjećati ako vam kažem da su PBZ i HPB u zadnjih tjedan dana kupili oko 3500 komada?

Znaći samo u zadnjiih tjedan dana kupili za 13 mil. kuna, pa to je prekrasno…..
Od ovog bogami nemre bolje……

Burza je kocka, ma koliko mi šutjeli o tome........


Pitanje za stručnjake:[/u] Treba li tu još i što dodati glede troškova tj. u kojim slučajevima i kombinacijama (time charter, bareboat charter itd.) se što plaća od troškova? Može jedan prikaz, pojašnjenje glede troškova? Ako sam nešto promašio, slobodno ispravite i komentirajte. Pozdrav i uspješno investiranje! [smiley2]

Nadam se da će ovo pomoći.;)

Vezano za breakeven on prije svega ovisi o cijeni broda, jer nije svejedno je li panamax plaćen 30 ili 90 milijuna dolara

dr.Strawinsky,moje divljenje,zaradite milione,od srca vam to zelim.

Ako me nema ,znaci da nisam tu.

New Report

Close