Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
slaba mi je to utjeha, a osim toga kalendari izgleda nisu za sve dioničare!
nisu za špekulante, samo za investitore [tongue]
Ni ja nisan dobio kolendar od Atlanske, biće iman premalo dionica.Šmrc [cry]
kakve veze ima bdi indeks sa atpl koja prevozi na ugovor?
osim cinjenice da je opcenito smanjen promet i sama cijena tog prometa u svijetu.
Ma nema sa ATPL nikakve veze …
Znaš za nju ti u svijetu ugovaraju posebne povlaštene vozarine, uvijek 50 do 100 % veće od ovih izraženih kroz index.
Neka BDI padne još 20 %, 50 %, nema straha za ATPL.
P.S. A da pogledaš malo što je spot, kako su zaposleni brodovi, koliki je opex itd …
[/quote]
Dobro, mislim da se gibdi0n samo krivo izrazio…
Naravno da današnja, kao i sutrašnja vrijednost BDI indeksa imaju veze s poslovanjem ATPL.
Jednako tako i vrijednost BDI indeksa za točno mjesec dana ima veze s poslovanjem ATPL.
Jednako tako i vrijednost BDI indeksa za točno 6 mjeseci ima veze s poslovanjem ATPL.
Jednako tako i vrijednost BDI indeksa za točno godinu dana ima veze s poslovanjem ATPL.
Ja potpisujem odmah da BDI sa sadašnjih 700 padne za još 50% i da za mjesec dana iznosi ako treba i 300, ako će za točno 6 mjeseci porasti na 2500, a za godinu dana na 4000.
Eto takve veze ima BDI s ATPL, pitanje je samo s koje strane i u kojem vremenskom intervalu želiš gledati što ti BDI govori.
E moj Plavac, jedan si od rijetkih cije postove cijenim ovdje. Tvoj sarkazam i zdrava zaebancija me i vracaju na ovaj forum. I zato znam da znas, da je to sto govoris paradoks, jer kad bi se svi ravnali prema tome, onda nebi vise bilo pravila :))
Amo opet aseve……:)))
Luximusu, oni pojedinci iz top ten sigurno imaju puno više razloga za brigu i očaj, ali utješi ih dividenda svake godine, mislim da sam jasan, neću potanko objašnjavat dalje, nek svak radi po svom. Ovo je ozbiljna firma, neki bi je malo znate što i utekli, e pa to ne može tako [thumbsup]
Evo da znate otprilike kolike su cijene za jednu pristojnu (i vrlo vjerojatnu) dugoročnu razinu BDI.
The Daily Fixtures Report – 25/08/06
BDI 3690 Up 46
BCI 4974 Up 75
BPI 3473 Up 56
BSI 2644 Up 6
TIMECHARTER
‘Fantastiks’ 2005 180265 dwt dely Gijon 20/30 Sept 4/5 months trading
redel
worldwide $67000 daily ? TMT
‘China Steel Growth’ 2002 176000 dwt dely Kwangyang 26/27 Aug trip via
East
Coast Australia redel Japan approx $41000 daily – NYK
‘Marine Hunter’ 1994 164981 dwt dely China 15/30 Sept 12 months
trading redel
worldwide $30000 daily ? Pacific Bulk
‘Maple Ridge’ 2004 76633 dwt dely Rotterdam 3/10 Sept redel worldwide
$28000
daily – Cobelfret
‘Ariana’ 2005 76631 dwt dely Rizhao 30/31 Aug trip via North China
redel Hong
Kong $24250 daily ? Sinochart
‘Double Happiness’ 2005 76602 dwt dely Hamburg 4/7 Sept 12 months
trading redel
worldwide approx $28250 daily – Deuilemar
‘Montrose’ 2002 75592 dwt dely Liverpool 25/27 Aug trip via Sepetiba
redel
Skaw/Passero $27500 daily ? Kleimar
‘Yong Jia’ 2001 74500 dwt dely Fangcheng spot trip via West Australia
redel
Singapore-Japan $27000 daily ?
‘Hephaestus’ 2001 74297 dwt dely Muscat 25 Aug/5 Sept 3/5 months
trading redel
worldwide $28500 daily ? Cargill
‘Gallia Graeca’ 2001 74133 dwt dely China prompt 4/6 months trading
redel
worldwide $29000 daily ? Swiss Marine
‘Lian Hua Feng’ 2002 73900 dwt dely Surabaya 5/7 September 4/6 months
trading
redel worldwide $29500 daily ? STX Pan Ocean
‘Lucia Bulker’ 1999 73800 dwt dely Gladstone 1/5 Sept trip redel
Singapore-Japan
$28000 daily + $390000 bb – Daebo
‘Pole’ 1997 73409 dwt dely Skaw 1/5 Sept trip via Spitzbergen redel
Skaw $29750
daily – Jebsens
‘Elinakos’ 1997 73751 dwt dely Portbury 25/26 Aug trip via Kamsar
redel Point
Comfort $14500 daily ? Clipper
‘Tai Plenty’ 2000 73060 dwt reported 24/8 to Daeyang ? business failed
‘Eternal Wind’ 1997 71372 dwt dely Nanao 31 Aug/1 Sept trip via Nopac
redel
Singapore-Japan $28000 daily ?
‘Magnetic Isle’ 1996 68461 dwt dely Paradip 1/5 Sept trip via East
Coast India
redel China $28000 daily – Jaldi
‘Maroudio’ 2003 56020 dwt dely Tampico 5/10 Sept trip via USGulf redel
Singapore-Japan $34000 daily ?
‘Jaeger’ 2004 52265 dwt charterer reported as Probulk New York ?
corrects report
24/8
‘Maria L’ 2003 50337 dwt dely Houston 13/15 Sept trip via USGulf redel
Singapore-Japan approx $32000 daily –
‘Great Prestige’ 1998 46193 dwt 14L/14.5B on 31 dely West Med prompt
trip via
Black Sea redel Singapore-Japan $23000 daily ?
‘Sirorat Naree’ 1984 29125 dwt 12.5 on 21 no das dely Mombasa prompt
trip via
South Africa redel Med approx 15800 daily – MUR
‘Aonoble’ 1994 27308 dwt dely Shanghai 1/5 Sept trip via Australia
redel
Singapore-Japan $18000 daily –
U slijedećoj godini neka bude 60% od ovog gore i sve OK.
Stvarno si optimističan !
Možeš smatrati da sam ja optimistični lajbek, ali to sigurno nije direktor Uljanik plovidbe:
– Tržište se pomalo, ali ipak stabilizira, danas sam veći optimist nego prije desetak dana – ocjenjuje prvi čovjek Uljanik plovidbe Dragutin Pavletić.
– Najnovija kretanja – nastavlja Pavletić – upućuju na lagani rast vozarina. Da se razumijemo, niti su one bile realne prije par mjeseci kada smo bili u vrhu, niti je taj dramatični pad odraz stvarnog stanja.
Prognoze govore kako će u prvom kvartalu sljedeće godine vozarine za supramaxe sa sadašnjih 7000 dolara porasti do nekih 18.000. Tu će se vjerojatno jedno vrijeme i zadržati.
http://www.slobodnadalmacija.hr/Biznis/tabid/69/articleType/ArticleView/articleId/31818/Default.aspx
Evo i jedan site sa dobrim pregledom dnevnih članaka
http://shipchartering.blogspot.com/2008/12/baltic-barometer.html
U Lošinjskoj plovidbi nema optimizma u prognozama.
– Činilo se da smo dosegnuli dno, no informacije koje dobivamo govore da će tržište tonuti i dalje. Vozarina za naše brodove je s 40.000 dolara pala na 5000, a s takvim cijenama ne pokrivamo ni osnovni trošak broda. Problem je što nema tereta i dobri “čarteraši” koji su unajmili naše brodovlje sada kucaju na vrata i traže revidiranje ugovora. Kako se obraniti i preživjeti vrijeme od idućih godinu-dvije, koliko će, prema prognozama, kriza potrajati? Prvi korak su razgovori s našim poslovnim bankama oko reprograma kredita. Zahvaljujući odličnoj 2008., rezervi imamo za preživjeti neko vrijeme. Koliko? Godinu dana sigurno, poslije toga bit će panika – kaže Zlatko Moković, direktor Lošinjske plovidbe.
to ti je dio istog članaka kojega nisi objavio nego samo optimistične izjave….
ako BDI nastavi sa padon sljedećih 2-3 tjedna, zar je moguće da će ATPL pasti ispod 300kn ????
za nas koje imamo prosjek preko 2000kn ovo će biti duga glavobolja… 🙁
U Lošinjskoj plovidbi nema optimizma u prognozama.
Godinu dana sigurno, poslije toga bit će panika – kaže Zlatko Moković, direktor Lošinjske plovidbe.
to ti je dio istog članaka kojega nisi objavio nego samo optimistične izjave….
drugim riječima, brodari mogu podnijeti credit crunch bar još godinu dana, dok su neki drugi u toj fazi panike već sada.