Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Ne tako davno, kad je atpl bila oko 800kn govorio sam da ce jos padati i da se strpite sa kupnjom. Naravno vecina mi je davala aseve i mozda to dozivljavala kao drukanje ili ne znam sta jos…
Od tada ovaj forum mi sluzi kao dobar instrument za buducnost.
Kada svi hvale ovu dionicu, ja prodajem. A kad svi placu, ja kupujem. Do sada se pokazala dobra strategija :)))
HVALA VAM
Samo kaži koliko postova unatrag uzimaš za mjerilo, da znamo i ostali.
[/quote]
E moj Plavac, jedan si od rijetkih cije postove cijenim ovdje. Tvoj sarkazam i zdrava zaebancija me i vracaju na ovaj forum. I zato znam da znas, da je to sto govoris paradoks, jer kad bi se svi ravnali prema tome, onda nebi vise bilo pravila :))
Amo opet aseve……:)))
samo da sutra opet ne krene dole, nekako mi se čini da je sve to igra da se mali obeshrabre… ili samo ja samo paranoidan…. [undecid]
Ide BDI na nulu…
Tørrbulkindeksen Baltic Dry faller nye 16 poeng, eller 2,3 prosent, i dag. Ny notering for indeksen er på 684 poeng.
Ljudi, u cijelom moru loših vijest i višemjesečnom silaznom trendu ove dionice u zadnje vrijeme, meni se danas potkrala jedna dobra vijest kojom sam naprosto ostao oduševljen!!!
Naime, dobio sam jednu srednju kuvertu sa kalendarom za 2009., čestitkom za božić i novu godinu te Atlant bulletin-om.
Pucam od sreće! 😉 čak sam odlučio i dalje držati ovu dionicu (iako sam ulazio po nevjerojatnih 2190 kn)..
Go Atlanska Go!!!!!
Ljudi, u cijelom moru loših vijest i višemjesečnom silaznom trendu ove dionice u zadnje vrijeme, meni se danas potkrala jedna dobra vijest kojom sam naprosto ostao oduševljen!!!
Naime, dobio sam jednu srednju kuvertu sa kalendarom za 2009., čestitkom za božić i novu godinu te Atlant bulletin-om.
Pucam od sreće! 😉 čak sam odlučio i dalje držati ovu dionicu (iako sam ulazio po nevjerojatnih 2190 kn)..
Go Atlanska Go!!!!!
PiiPiiiiiiiiiiii, jesam li ti reka da je sve osigurano!!! A meni je u bulletinu bila i plava kuvertica, malo podebja, jesi li ga dobro pretresa?
Ide BDI na nulu…
Tørrbulkindeksen Baltic Dry faller nye 16 poeng, eller 2,3 prosent, i dag. Ny notering for indeksen er på 684 poeng.
Ovo je već stvarno bolesno… Pa svi su nekako očekivali da je BDI na 800 nekakvo dno, a ovo je već skoro 15% manje… [huh]
kakve veze ima bdi indeks sa atpl koja prevozi na ugovor?
osim cinjenice da je opcenito smanjen promet i sama cijena tog prometa u svijetu.
Ide BDI na nulu…
Tørrbulkindeksen Baltic Dry faller nye 16 poeng, eller 2,3 prosent, i dag. Ny notering for indeksen er på 684 poeng.
Ovo je već stvarno bolesno… Pa svi su nekako očekivali da je BDI na 800 nekakvo dno, a ovo je već skoro 15% manje… [huh]
[/quote]
S obzirom da smo tek oko 1,5 godinu u krizi, dno BDI-a bi znalo biti još dosta niže. Krize i padovi dionica u ovakvim krizama po analizama iz prošlosti traju cca. 3 i više godina.
kakve veze ima bdi indeks sa atpl koja prevozi na ugovor?
osim cinjenice da je opcenito smanjen promet i sama cijena tog prometa u svijetu.
rast BDI ti također označava da je počela potražnja za brodarima a samim time i trgovanje u svjetu …
Ide BDI na nulu…
Tørrbulkindeksen Baltic Dry faller nye 16 poeng, eller 2,3 prosent, i dag. Ny notering for indeksen er på 684 poeng.
Ovo je već stvarno bolesno… Pa svi su nekako očekivali da je BDI na 800 nekakvo dno, a ovo je već skoro 15% manje… [huh]
[/quote]
Znaš kako se kaže: "vrijeme je na našoj strani". Svakim danom biti će sve manje onih koji će voziti po niskim cijenama, u najmanju ruku jer takvi ne mogu biti na dva mjesta istovremeno. A BDI se dobiva na način da se izračunava dnevno iz novougovorenih cijena. Kada počne rast to će djelovati poticajno i na ove koji su pristali voziti za par tisuća dolara dnevno pa će i oni za nove ugovore podići letvicu. Onaj tko ne mora, sigurno ne vozi po ovim cijenama, jer sada sigurno nema zarade, može biti samo smanjenje dugova…..
kakve veze ima bdi indeks sa atpl koja prevozi na ugovor?
osim cinjenice da je opcenito smanjen promet i sama cijena tog prometa u svijetu.
Ma nema sa ATPL nikakve veze …
Znaš za nju ti u svijetu ugovaraju posebne povlaštene vozarine, uvijek 50 do 100 % veće od ovih izraženih kroz index.
Neka BDI padne još 20 %, 50 %, nema straha za ATPL.
P.S. A da pogledaš malo što je spot, kako su zaposleni brodovi, koliki je opex itd …