ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.11.2024. u 06:55
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
21.266
434
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


vidim podjeljena misljenja oko poslovanja atpl. neki ne odustaju sa targetima 300,200,pa cak i 30 kn,vidi se iz postova tko je ukrcan ,nekima ni 200 kn nebi bilo dovoljno jeftino,takvi ce vjerojatno ostat u cashu….veliki vjerojatno ulaze vec,ipak kod ovakvog prometa treba par tjedana pa i vise.nema raspolozenih prodavaca previse…nezna se smjer jos uvjek,mali nemoraju strahovat bit ce vremena za ulazit…..

Veliš veliki vjerojatno već ulaze. Pogledaj graf. Veliki već duže sigurno ulaze. Oni ne gledaju da uđu na dnu jer na dnu nitko neće ući. Eventualno par špekulanata sa zanemarivim novcima. Čekati dno je kockanje.

Btw, ATPL je prva dionica za ZSE sa P/E manjim od 1 ako gledamo zadnja 4 kvartala.

P/E 0,93

Ako gledamo samo 3 kvartala 2008. godine P/E iznosi 1.02,

Ili Atlanska je zadnjih godinu zaradila više po dionici nego je trenutna cijena po dionici.

Ako pretpostavimo da svijet neće stati, a neće. Prognozira se da će globalna trgovina u 2009. pasti 2.5%, dok su vozarine pale do sada 93%. Neke brodarske kompanije će propasti, neke smanjiti flote. Sve u svemu ovakve vozarine nisu održive na duži rok.

Oni koji čitaju business.hr i članke tipa "Naši brodari još uvijek precijenjeni" neka ne kukaju nakon nove godine.

Dok frcaju jedinice siguran sam da dobro razmišljam [thumbsup].

Dosadni ste više sa tim P/E koji u ovom trenutku ništa ne znači.Pravo je pitanje koliki će biti P/E sljedeće godine ili za dvije godine. U sljedećoj godini dobit može biti primjerice 7 mil. kn pa bi P/E bio 100 ili uopće ne mora biti dobiti nego se može čak poslovati s gubitkom ,a koliki je tada P/E ?!! Pravo je pitanje kolika je zaduženost Atlantske,da li će moći servisirati kredite i koliko će trajati ovaj negativni ciklus. Osnovno pravilo za ovakve cikličke dionice je da se kupuju kada je P/E visok ,a prodaju kada je nizak.


Oni koji čitaju business.hr i članke tipa "Naši brodari još uvijek precijenjeni" neka ne kukaju nakon nove godine.

19.rujna 2008 Tik pred početak katastrofalnog pada Atlanske plovidbe izlazi ovakav tekst
Ciljana cijena dionice Atlantske plovidbe 2.786 kuna
Temeljem metode diskontiranih novčanih tokova, usporedbe sa sličnim kompanijama u industriji i izračuna neto vrijednosti imovine, analitičari Erste banke odredili su ciljanju cijenu dionice Atlantske plovidbe od 2.786 kuna te dali preporuku za njezinu kupnju.
http://www.liderpress.hr/default.aspx?sid=54851

Erste: Kupiti dionice Atlantske plovidbe
——– na kraju —-Inače, dionice Atlantske plovidbe nalaze se u portfelju društva Erste vrijednosni papiri i/ili u sastavu portfelja ko¬jima upravlja to društvo.
http://www.poslovni.hr/93232.aspx

za nevjerojatno čudo 2 mjeseca poslije
26.11.2008 09
Domaći brodari još uvijek precijenjeni
Iako su domaći brodari zbog pokrivenosti flota dugoročnim ugovorima o prijevozu bez velikih potresa na prihodima i dobiti pretrpjeli prvi udar globalne krize i pad cijena vozarina, manji domaći brodari već su u trećem kvatralu zabilježili slabije rezultate poslovanja.

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=08e36ecd-d31f-460f-ada0-89dda8151618

NO COMENT!!!!!!!!!!!!!!!

Onome tko zna čekati, vrijeme otvara vrata.


Dosadni ste više sa tim P/E koji u ovom trenutku ništa ne znači.Pravo je pitanje koliki će biti P/E sljedeće godine ili za dvije godine. U sljedećoj godini dobit može biti primjerice 7 mil. kn pa bi P/E bio 100 ili uopće ne mora biti dobiti nego se može čak poslovati s gubitkom ,a koliki je tada P/E ?!! Pravo je pitanje kolika je zaduženost Atlantske,da li će moći servisirati kredite i koliko će trajati ovaj negativni ciklus. Osnovno pravilo za ovakve cikličke dionice je da se kupuju kada je P/E visok ,a prodaju kada je nizak.

Ako pretpostaviš da će treći svjetski rat ili da će meteor pogoditi zemlju onda se slažem. Ja se kladim da će svijet preživjeti. A rasplet je svako bolje čekati sa pola miljarde keša na računima. Tako da ne stoji da ovogodišnja zarada nije bitna.


Dok frcaju jedinice siguran sam da dobro razmišljam [thumbsup].

Kako ne shvaćaš, daju ti ase radi zvizde, stavi današnji grb. Trijeba se brijemenu akomodavat bi je reka pučanin Marin D. Nemoj tvrdoglavit, svi smo se rodili pod zvizdon, a sad smo svi teški kapitalisti krcati dijonicama. Da si onda ima koju dijonicu bi bi u pržunu.

Sveti Vlaho učini nešto, il je sruši na 500 il je digni na 5000.

[proud] [proud] [proud] to be Rvat.

Sveti Vlaho učini nešto, il je sruši na 500 il je digni na 5000.

Eto građevinac da si mi dva asa a nisan te ni taka, jesi neki zajeban igrač. A vidit ćeš da ću doć na iznad 50% i da san u pravu.

Sveti Vlaho učini nešto, il je sruši na 500 il je digni na 5000.



Oni koji čitaju business.hr i članke tipa "Naši brodari još uvijek precijenjeni" neka ne kukaju nakon nove godine.

19.rujna 2008 Tik pred početak katastrofalnog pada Atlanske plovidbe izlazi ovakav tekst
Ciljana cijena dionice Atlantske plovidbe 2.786 kuna
Temeljem metode diskontiranih novčanih tokova, usporedbe sa sličnim kompanijama u industriji i izračuna neto vrijednosti imovine, analitičari Erste banke odredili su ciljanju cijenu dionice Atlantske plovidbe od 2.786 kuna te dali preporuku za njezinu kupnju.
http://www.liderpress.hr/default.aspx?sid=54851

Erste: Kupiti dionice Atlantske plovidbe
——– na kraju —-Inače, dionice Atlantske plovidbe nalaze se u portfelju društva Erste vrijednosni papiri i/ili u sastavu portfelja ko¬jima upravlja to društvo.
http://www.poslovni.hr/93232.aspx

za nevjerojatno čudo 2 mjeseca poslije
26.11.2008 09
Domaći brodari još uvijek precijenjeni
Iako su domaći brodari zbog pokrivenosti flota dugoročnim ugovorima o prijevozu bez velikih potresa na prihodima i dobiti pretrpjeli prvi udar globalne krize i pad cijena vozarina, manji domaći brodari već su u trećem kvatralu zabilježili slabije rezultate poslovanja.

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=08e36ecd-d31f-460f-ada0-89dda8151618

NO COMENT!!!!!!!!!!!!!!!
[/quote]
Nije to ništa pogledaj preporuku pet dana poslije nego što su dali ciljanu cijenu Atlantske:
24.9.2008
Erste: Prodajte dionice i ulažite u novac!
http://www.seebiz.eu/hr/analize/erste-prodajte-dionice-i-ulazite-u-novac!,25932.html

Mene je osobno iznenadila ta analiza ciljane cijene, mislim da je došla točno nakon onoga pada prije nego je Američka vlada odlučila osnovati fond od 700 mlrd dolara. Nekako mi je djelovalo kao očajnički potez pokušaja dizanja cijene.
Taj Erste nije bio niti blizu niti jednoj svojoj procjeni, bolji je analitičar moj stari koji je već davno rekao: nećeš ti ništa zaradit na dionicama jer tamo zarađuju lopovi koji će te zaj….


Eto građevinac da si mi dva asa a nisan te ni taka, jesi neki zajeban igrač. A vidit ćeš da ću doć na iznad 50% i da san u pravu.

U krivu si. Upravo sam ti dao 2×100.

PE je godišnja varijabla odnosno ttm varijabla. Za pravu sposobnost zarađivanje kompanije uzmite minimum 5 godina unazad i na tom napravite prosječni godišnji PE. Isto tako računati PE samo za sljedeću godinu nema nikakvog smisla jer je on u slučaju ATPL totalno nepredvidiv, a veliki ulagači ne ulažu na rok od godine dana pa je s tim i ta varijabla nebitna. Pretpostavite worst case scenario, da će prosjek zarada ATPL na godišnjoj razini sljedećih 10 godina biti 0 (nula) i samo zarada u 2008. godini je dovoljna da prosjek za tih 11 godina bude PE 10. Da li je to dobro ili loše?

Stvar je sljedeća: Ja osobno mislim da Jerković serucka i plaši investicijsku javnost sa "preživljavanjem".

Prodavanje supstance je normalna pojava kod brodara u kriznim vremenima isto kao i naručivanje u dobrim vremenima. Upitno je koliko urušavanje supstance je već anticipirano u ovoj cijeni jer trenutna likvidacijska cijena dionice i sa velikim padom cijene brodovlja je sigurno veća od trenutne i to minimalno 2X.

I'LL BE BACK

Plavac, nekada je Atlanska koštavala i u Bakar, ali onda joj je zvizda sjala na ciminjeri…eeh davno je to bilo, ali sjećam se da je to tada bio moderan brod…, oću reć čak i u socijalizmu, to je bila svjetska firma..

I will ask you one question "Do you feel lucky?"

New Report

Close