Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
ne zaboravite da su velike količine ATPL maheri kupovali na 30-100 kn, pa se onda nemojte čudiit tko to ovako "jeftino" rasprodaje.
e jači su mi to "maheri" koji ih nisu prodali ni na 3500 ni 2500 nego čekali 600 [lol]
ne zaboravite da su velike količine ATPL maheri kupovali na 30-100 kn, pa se onda nemojte čudiit tko to ovako "jeftino" rasprodaje.
e jači su mi to "maheri" koji ih nisu prodali ni na 3500 ni 2500 nego čekali 600 [lol]
[/quote]
maheri su prodali lijepe količine na 2500-300 (pogledaj promete na tim cijenama),a ostavili su si manje količine za konstantni pritisak na cijenu i rušenje ATPL na zacrtane razine. ja vjerujem da će zatući ATPL između 300-400 kn i da će ju onda držati tu mjesecima i akumulirati. zašto to rade i svjesno sada prodaju jeftinije nego su mogli prije? pa zato jer su maheri i jer će višestruko zaraditi kad cijene budu tako nisko! [wink]
Napisao sam jedan post na Ingri pa ga kopiram i ovdje.samo razmišljam na glas…
promjenila se percepcija za građevinare na srednji rok plus što neki fondovi polako umiru ili izlaze, a nakrcani su građevinom. Jedno plus drugo daje potop građevinara. Ono što su odradili brodari sad se događa građevinarima. Kako su brodari prvi osjetili mač krize nelikvidnosti kroz drastičan pad vozarina, isto tako će prvi osjetiti i eventualni oporavak svjetskog gospodarstva. Ponavljam "svjetskog gospodarstva" a ne "hrvatskog gospodarstva" kojemu su direktno izloženi naši građevinari. Sve ove priče o problemima Hrvatske države i "banana" sindromu pada u vodu za brodare onog dana kad krenu vozarine. A za građevinare ne znam. Vjerojatno isto oporavak ali s pomakom u fazi. Mislim da je sada pametnije kupovati brodare nego građevinare.
Na ovu raspravu mogu samo jedno reći:
U početku se (prije godinu-dvije) govorilo da će rasti na 1000, pa na 1500, pa na 2000, pa na 3000, pa na 4000-10000kn.
Zatim se govorilo se da će pasti na 2000, pa na 1800, pa na 1500, pa na 1000, pa na 800, pa na 500, pa sad na 300.
Svatko može upasti na forum i nastaviti niz kada god to zaželi, znači može reći da će cijena dionice otići i na 100.000kn i na 10 kn, ovisno o tržišnim uvjetima i željama i snovima pojedinaca.
A nitko ne napiše zbog čega bi to MORALO biti BAŠ tako.
A najlakše je lupati kada između sadašnje i ciljane cijene ne postoji veliki spread.
I najviše se PROGNOZERA javi kada dođe do najvećeg cjenovnog pomaka.
Vrhunski ulagači, ja kažem. [bye]
evo Vam nešto optimističnije
Zagreb stiže u Ploče s fitom od 3OOO ,a isplovljava za 21000
Nepitajte za link
pozdrav
TIME CHARTER FIXTURES – 29 September 2008
OCEAN CERES 1999 171850 DWT TCT
DEL ZHANJIANG IN DC, OCT 1/5, TRIP VIA W.AUSTRALIA, REDEL CHINA
$35000 BHP BILLITON
———————————————-
DOUBLE HAPPINESS 2005 14K/34T 76,602 TC
DEL SHANGHAI, SEP 29/30, NEWCASTLERD, REDEL TAIWAN
$24,000 DAILY PANOCEAN
RPTD 9/26: FAILED
———————————————-
GRAND DIVA 2007 76,600 DWT TCT
DEL ANNABA, END-SEPT/ELY-OCT, TRANS-ATLANTIC ROUND, REDEL MED
$19,500 DAILY CNR
FIXED ON SUBJECTS
———————————————-
CHRIS 2006 76500 DWT TCT
DEL BEILUN, OCT 2/8, TRIP VIA NOPAC, REDEL SPORE-JAPAN RGE
$22000 DAILY DREYFUS
———————————————-
IMPERIAL 2007 75500 DWT TCT
DEL HOPING, OCT 6/10, TRIP VIA INDONESIA, REDEL SPORE-JAPAN RGE
$24500 DAILY S.KOREAN
RPTD 9/26: CLARIFIES CHARTERER
———————————————-
JU DA 2005 73,603 DWT TCT
DEL PASSING ADEN, OCT 07-08, TRIP VIA SALDANHA BAY, REDEL CHINA
$16,000 DAILY NOBLE
———————————————-
SEAJOY 2000 73,454 DWT TCT
DEL PASSING PASSERO, 28-Sep, TRIP VIA S.AMERICA, REDEL SKAW-PASSERO
$15,500 DAILY CARGILL
FIXED ON SUBJECTS
———————————————-
SPRING PEACOCK 1998 72497 DWT TCT
DEL TIANGJIN, SEPT30/5OCT, TRIP VIA NORTH CHINA, REDEL TAIWAN
$30000 DAILY GREAT PACIFIC
———————————————-
MEDI FIRENZE 2008 58722 DWT TCT
DEL LOME, OCT 4/6, TRIP VIA WEST AFRICA, REDEL CONTINENT
$27000 DAILY OLDENDORFF
———————————————-
PLACID SEA 2004 55,600 DWT TCT
DEL PARADIP, EARLY OCT, TRIP VIA E.AUSTRALIA, REDEL EC INDIA
$14,000 DAILY CNR
———————————————-
JIN PU 2008 55496 DWT TCT
DEL MUMBAI, OCT 1/5, TRIP, REDEL CHINA
APPROX $15250 DAILY CNR
———————————————-
TAI HONESTY 2007 55,410 DWT TCT
DEL CHENNAI, OCT 01-10, TRIP, REDEL CHINA
$11,000 DAILY CNR
———————————————-
SHANGHAI VENTURE 2007 53410 DWT TCT
DEL MUNDRA, OCT 1/2, TRIP, REDEL CHINA
$17000 DAILY CNR
———————————————-
OCEAN PREFECT 2003 53035 DWT TCT
DEL TEMA, OCT 1/6, TRIP VIA WEST AFRICA, REDEL SPORE-JAPAN
APPROX $32500 DAILY OLDENDORFF
———————————————-
VOC GALAXY 2002 51,201 DWT TCT
DEL RIZHAO, OCT 01-04, PACIFIC ROUND, REDEL CHINA
$26,000 DAILY OLDENDORFF
———————————————-
JIAN QIANG 1996 46807 DWT TCT
DEL S.CHINA, SPOT, TRIP VIA TAIWAN INT. CEMENT, REDEL USGULF
$12000 DAILY CNR
Na repovima ZSE-a postoje igrači (torbari) sa sumnjivom lovom koji su isto kao i država (kroz mirovince) namirisali keš lovu, do koje se trejdanjem može lako doći samo treba imati kompletnu infrastrukturu financijskog inženjeringa da se to i ostvari. Neki forumaši pravilnom i stručnom analizom daju određene pokazatelje koji zasigurno trebaju utjecati na cijenu ove dionice ali po meni neka mi oproste ali još dodatno stvaraju zbrku u glavama onih najmanjih dioničara koji prate analize svojih gurua i po njihovim zaključcima donose brzoplete odluke o prodaji ili kupnji dionica. Vjerojatnost da u tom kaosu nešto zarade na taj način je vrlo mala. Nikako da shvate da su izgubili tek onda kad su i prodali. Jedan dio ozbiljnijih kupuje i čeka i vjerojatno se dugo neće rješavati dionica Atlanske jer znaju o kakvoj je kompaniji riječ, pa nije ovo prva kriza kroz koju prolaze. Uvijek je bilo uspona i padova i uvijek se nakon pada tržište oporavljalo i u pravilu bi dolazilo do boljih rezultata nego prije. Ovdje se očito je radi o pokušaju da se sa burze otjeraju mali igrači ali po meni maleni su zagrizli ipak malo jače i ne puštaju bez obzira koliko ovi tresu nogom da ih se riješe. Zadnjih dana prošlog tjedna bez ikakvog rezona dionica je padala strmoglavo što znači da je netko počeo gubit živce u toj igri i da se toj igri bliži kraj. Za krah burze prvo bi trebalo krahirati cjelokupno hrvatsko gospodarstvo a iz rezultata poslovanja se može zaključiti da stanje i nije tako loše kakvim ga stanje na burzi pokazuje. Radije se pobrinite da podebljate broj svojih dionica, ako imate čim, jer panikom i kukanjen doći će te samo do jedne odluke a to je PRODAJA. Svaka cijena Atlanske ispod 1000 kuna je odlična i ako ste bili dovoljno ludi da je kupujete na 3000 ja neznam zašto nebi došli malo pameti pa je kupovali sad kad je cijena odlična.
Greška u datumu gore, ali dobro da se zna kako je bilo tada.
Evo za 27. 11. 2008.
BDI 733 DOWN 30
BCI 858 DOWN 25
BPI 653 DOWN 66
BSI 632 DOWN 5
BHSI 316 DOWN 2
TIMECHARTER
‘Aquacharm’ Constellation relet 2003 171009 dwt dely aps Brazil end Dec 2/4
months trading redel worldwide $9000 daily + approx $200000 bb – Vale
‘Marvellous’ 2000 169150 dwt dely Cape Passero in d/c mid Dec 12 months trading
redely worldwide $17500 daily basis 2.5% – Coscobulk
‘Minerali’ 1981 77677 dwt dely aps SW Pass 10/15 Dec trip redel UAE $3500
daily + $100000 bb – Windrose
‘De Xin Hai’ 2008 76432 dwt dely Zhanjiagang ppt trip via NoPac redel Far East
$5000 daily – Louis Dreyfus
‘Red Iris’ 2003 75730 dwt dely Kaohsiung 28 Nov/2 Dec trip via Koolan Island
redel China $5000 daily – Brownstone
‘Yasa Team’ 2006 75261 dwt –
‘Avra’ 2001 75169 dwt dely Dunkirk 8/12 Dec trip via US Gulf redel China $7750
daily – Louis Dreyfus
‘Clipper Monarch’ 2000 74381 dwt dely Rotterdam 4/7 Dec 2 laden legs plus
option 3rd leg redel Skaw-Cape Passero $6000 daily option $6300 daily if 3rd leg
used – Navios
‘Boreal’ 2002 74181 dwt dely Sri Lanka spot trip via WC India redel China
$8250 daily – cnr
‘Hua Shan Hai’ 1998 72731 dwt dely psg Canakkale ppt trip via Black Sea redel
China $8000 daily – Richstone
‘Fu Man’ Cosco Hong Kong relet 1997 71369 dwt dely psg Gibraltar 26 Nov trip
via US Gulf redel Skaw-Cape Passero $4600 daily – Cargill
‘Irini’ 1988 69734 dwt dely aps Norfolk 11/18 Dec trip redel Egyptian Med int
grain $3500 daily + $130000 bb – PCL
‘Yvonne’ 2008 56657 dwt dely Belawan 2/5 December trip via Australia redel
Continent $4500 daily – MUR
‘Malathi’ 2005 55707 dwt dely Haldia 7/15 December trip redel China $8200
daily – Jaldhi
‘Bianco Dan’ 2004 55628 dwt dely Kakinada 3/8 December trip redel China approx
$11000 daily – MMS
‘Dubai Jewel’ 2004 52951 dwt dely West Coast India 3/10 December trip redel
China $11000 daily – Cargill
‘Sophia’ 2004 45758 dwt dely Jeddah mid December trip via Aqaba redel WCIndia
$7000 daily – Korean chrtr
Napisao sam jedan post na Ingri pa ga kopiram i ovdje.samo razmišljam na glas…
promjenila se percepcija za građevinare na srednji rok plus što neki fondovi polako umiru ili izlaze, a nakrcani su građevinom. Jedno plus drugo daje potop građevinara. Ono što su odradili brodari sad se događa građevinarima. Kako su brodari prvi osjetili mač krize nelikvidnosti kroz drastičan pad vozarina, isto tako će prvi osjetiti i eventualni oporavak svjetskog gospodarstva. Ponavljam "svjetskog gospodarstva" a ne "hrvatskog gospodarstva" kojemu su direktno izloženi naši građevinari. Sve ove priče o problemima Hrvatske države i "banana" sindromu pada u vodu za brodare onog dana kad krenu vozarine. A za građevinare ne znam. Vjerojatno isto oporavak ali s pomakom u fazi. Mislim da je sada pametnije kupovati brodare nego građevinare.
riječ da bih rekao…
5.
Ono što se dakle pokušava je slijedeća prodaja (otprilike u rangu vrijednosti scrapa):
KONAVLE 70941 DWT BLT 1981 YUGOSLAVIA NV SS 02/12 DD 02/10 7/7 HA/HO
GR/BL 84901 TEU 1466 SULZER 4RLA90 MCR 13,600 BHP
ABOUT 13KNOTS ON ABOUT 35 MT HFO (380 CST) PLUS ABOUT 2,7 MT MDO
TRY OUTRIGHT OFFERS USD 4,5-5,000,000 ,
VSL IS NOW AT CONSTANZA ROADS
Pretpostavljam da moguća realizacija prodaje slijedi do kraja godine ili na samom početku iduće.
vidim podjeljena misljenja oko poslovanja atpl. neki ne odustaju sa targetima 300,200,pa cak i 30 kn,vidi se iz postova tko je ukrcan ,nekima ni 200 kn nebi bilo dovoljno jeftino,takvi ce vjerojatno ostat u cashu….veliki vjerojatno ulaze vec,ipak kod ovakvog prometa treba par tjedana pa i vise.nema raspolozenih prodavaca previse…nezna se smjer jos uvjek,mali nemoraju strahovat bit ce vremena za ulazit…..
Napisao sam jedan post na Ingri pa ga kopiram i ovdje.samo razmišljam na glas…
promjenila se percepcija za građevinare na srednji rok plus što neki fondovi polako umiru ili izlaze, a nakrcani su građevinom. Jedno plus drugo daje potop građevinara. Ono što su odradili brodari sad se događa građevinarima. Kako su brodari prvi osjetili mač krize nelikvidnosti kroz drastičan pad vozarina, isto tako će prvi osjetiti i eventualni oporavak svjetskog gospodarstva. Ponavljam "svjetskog gospodarstva" a ne "hrvatskog gospodarstva" kojemu su direktno izloženi naši građevinari. Sve ove priče o problemima Hrvatske države i "banana" sindromu pada u vodu za brodare onog dana kad krenu vozarine. A za građevinare ne znam. Vjerojatno isto oporavak ali s pomakom u fazi. Mislim da je sada pametnije kupovati brodare nego građevinare.
riječ da bih rekao…
5.
[/quote]
Također se slažem, glavna prednost brodara je to što nemaju toliko veze s stanjem u našem gospodarstvu. Onaj nesretni BDI je počeo padati prije početka krize, dok će njegov oporavak značiti kraj krize.
Ova dionica je trnutačno jeftinija od mnogih na ZSE, ali još neću ulaziti jer jednostavno nitko sad nemože iskočiti iz tržišnog ozračja.Kad uđem onda zaboravljam na nju, ovaj forum i dionice općenito par godina.