ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 29.09.2024. u 00:21
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,39
8.347
169
48,10
50,00
3,34%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

oslobođen laptalo.
http://www.index.hr/vijesti/clanak/oslobodjen-laptalo/411393.aspx

Kukumar. Sorry. pišeš gluposti. Ajd fino zaboravi te cifre što si napiso i nek ih netko izbriše jer ćemo svi skupa u krasan qurac s tim tvojim vozarinama. Ajd živio.

I'LL BE BACK


Tabasko ne slažem se da panamaxi imaju dnevnog troška 7M$-8M. Teško(HFO) i lako gorivo(MGO) plaća unajmitelj (charterer). Atlantska plaća ulje za stroj, hranu i plaću posadi a to nikako nemože biti koliko si naveo. Osim toga računao sam 300 dana godišnje a brod je u expoataciji skoro punih godinu osim onda kad ide u dok a to može biti 10-15 dana svako 2godine

Točka pokrivanja troškova na panamaxima je između 7000 i 8000 USD kako sam naveo, nekad nešto manje , nekad više ovisno o starosti i stanju broda. Same bruto plaće posade su oko pola toga iznosa. Što se tiče goriva isto plaća unajmitelj kad je riječ o time charteru, dok na spotu gorivo plaća brodovlasnik. ATPL ima pola flote na spotu i sa tim dijelom flote smo doslovno u banani, dok pola flote ima dobre ugovore još godinu dvije dana a onda što Bod da, pod prepostavkom da se ovi dobri ugovori održe.

Do neki dan sam bio 100% u ATPL i još mi je tamo velik dio portfelja jer vjerujem u opravak, ali moramo biti realni i priznati da ako vozarine ostanu ovako niske ne piše nam se dobro.

Poanta je da po one cifre koje spominješ ne mogu donjeti dobit ni pod razno, a nažalost pola flote imat će baš takve ugovore u 2009 , a ako se stvari ne poprave vrlo brzo i cijela flota.
A zaboravio si spomenuti i kreditne obaveze koje uredno stižu na naplatu.

2009 će se u svakom slučaju preživiti, bit će nešto i dobiti ako se ne otkažu dobri ugovori.
Što će biti nakon toga veliko je pitanje. Zbog toga je ATPL u ovom trenutku jedna od najrizičnijh dionica, ali nudi i najveći potencijal rasta. Tu se može zaraditi lako i 200 – 300% ali se može doći i na trećinu današnje cijene pa tko voli nek izvoli.


Točka pokrivanja troškova na panamaxima je između 7000 i 8000 USD kako sam naveo, nekad nešto manje , nekad više ovisno o starosti i stanju broda.

Svjetski brodari imaju cak i nizi opex (oko 6000)… Tabasco, koliko bi ti jos dodao troskove kredita (rasporedjeno po brodovima) na sve ovo?

PS… nije mi bilo ugodno u tom Tabascu… nimalo. [wink]

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje



Konačno jedna dobra vijest.
Smeća grčka, koliko su maltretirali čovjeka

Otprilike koliko ti maltretiras sve ovdje.
[/quote]

Da tebe upozna, Laptalo bi molio da ga vrate u zatvor
[bye]

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

14.11.2008 9. PBZ D.D. 31.635 2,27%
18.11.2008 9. PBZ D.D. 32.253 2,31% +618
21.11.2008 9. PBZ D.D. 33.102 2,37% +846
25.11.2008 9. PBZ D.D. 33.152 2,38% +50
27.11.2008 9. PBZ D.D. 34.398 2,46% +1246

Za sad jedan ali vrijedan,ali očito ima još zainteresiranih

Kupnja Cijena
518 650,01
320 650,00
300 649,00
9 646,01
24 643,00
Cijena Prodaja
651,00 24
652,90 15
653,00 20
658,00 7
658,90 39

When wealth is lost, nothing is lost; when health is lost, something is lost; when character is lost, all is lost. ~Billy Graham



Tabasko ne slažem se da panamaxi imaju dnevnog troška 7M$-8M. Teško(HFO) i lako gorivo(MGO) plaća unajmitelj (charterer). Atlantska plaća ulje za stroj, hranu i plaću posadi a to nikako nemože biti koliko si naveo. Osim toga računao sam 300 dana godišnje a brod je u expoataciji skoro punih godinu osim onda kad ide u dok a to može biti 10-15 dana svako 2godine

Točka pokrivanja troškova na panamaxima je između 7000 i 8000 USD kako sam naveo, nekad nešto manje , nekad više ovisno o starosti i stanju broda. Same bruto plaće posade su oko pola toga iznosa. Što se tiče goriva isto plaća unajmitelj kad je riječ o time charteru, dok na spotu gorivo plaća brodovlasnik. ATPL ima pola flote na spotu i sa tim dijelom flote smo doslovno u banani, dok pola flote ima dobre ugovore još godinu dvije dana a onda što Bod da, pod prepostavkom da se ovi dobri ugovori održe.

Do neki dan sam bio 100% u ATPL i još mi je tamo velik dio portfelja jer vjerujem u opravak, ali moramo biti realni i priznati da ako vozarine ostanu ovako niske ne piše nam se dobro.

Poanta je da po one cifre koje spominješ ne mogu donjeti dobit ni pod razno, a nažalost pola flote imat će baš takve ugovore u 2009 , a ako se stvari ne poprave vrlo brzo i cijela flota.
A zaboravio si spomenuti i kreditne obaveze koje uredno stižu na naplatu.

2009 će se u svakom slučaju preživiti, bit će nešto i dobiti ako se ne otkažu dobri ugovori.
Što će biti nakon toga veliko je pitanje. Zbog toga je ATPL u ovom trenutku jedna od najrizičnijh dionica, ali nudi i najveći potencijal rasta. Tu se može zaraditi lako i 200 – 300% ali se može doći i na trećinu današnje cijene pa tko voli nek izvoli.
[/quote]

Tabasco, sve si reko. Nema se šta za dodati.

Ono što meni nije baš jasno, a vjerujem da su se gospari s tim grdo zajebali, a to je činjenica da im je pola flote na spotu. Koji qurac?? Nije mi jasno da nisu stavili barem 70% flote na TC kad su vozarine bile visoke. Što ti je pohlepa. Zajunili, eto šta. ne sumnjam da bi se ti ugovori revidirali, ali brate mili bolje išta nego ovako ostat u direktnim raljama spot vozarina. Ja vjerujem u oporavak vozarina. Tjedan dva unazad BPI je bio nadomak 1000 bodova i na razini iznad gubitaka, sad se opet vratio nazad. Ja vjerujem u BDI 2000 do 2500 na prosjeku cijele 2009 što nalaže godinu bez gubitaka. i to je dovoljno da ATPL odradi prinos do 200% na današnju cijenu.

I'LL BE BACK

nebitno, ali umjesto šećera/natrena uz jutarnju kavu (ako ga uopće može zamijeniti):

NITI jedna burza u usa ni primirisala crvenom, eu je zelenbaba cijela… problem je jedino
što se to odnosilo na jučer :-)))
a možda i nije…
a možda i je…
ili hm…
pomozite mi. neodlučan sam. a možda i nisam??
prognoziram danas veći + sa malim prometom.

a ja bih rekao da ćemo dolje ako ovako ostane na trejdu. Jedino se na IGH nešto kuha, a možda pobjegnu

ovaj post nije ni u kojem smislu poziv na kupnju ili prodaju dionica.


nebitno, ali umjesto šećera/natrena uz jutarnju kavu (ako ga uopće može zamijeniti):

NITI jedna burza u usa ni primirisala crvenom, eu je zelenbaba cijela… problem je jedino
što se to odnosilo na jučer :-)))
a možda i nije…
a možda i je…
ili hm…
pomozite mi. neodlučan sam. a možda i nisam??
prognoziram danas veći + sa malim prometom.

Ako si mislio na + u ATPL,uz katastrofične najave za brodare u novinama za 2009.ne virujen puno da ćemo prema gore,ali ipak nadu daje podatak da PBZ uporno stoji na bidu i akumulira (ćoka).
Bar bi je trebali zadržati na ovim razinama,pa ko je hrabar i ima casha i vremena za poček,idealno za akumulaciju.

(P)ostao san dugoročni dokupljivač


a ja bih rekao da ćemo dolje ako ovako ostane na trejdu. Jedino se na IGH nešto kuha, a možda pobjegnu

da, ma na igh se kuhinja vrti oko bandićeve izjave da je sređeno da igh uzme zgbčnk.
postoji čvrsta korelacija između atpl i crobija… čisto sa tog aspekta.
nikakvih bitnijih vijesti nema da bi se sa sigurnošću moglo tvrditi išta.

i ostati će neko vrijeme ovako. Treba vremena da se s ovim količinama natenkira onaj sa 500+ komada na 650,01

ovaj post nije ni u kojem smislu poziv na kupnju ili prodaju dionica.

New Report

Close