ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 28.09.2024. u 22:00
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,39
8.347
169
48,10
50,00
3,34%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Ma učinilo smo mi đir prin nego je Stipan doša, a ovu sad ne bi minja ni za cilu Atlansku. Nego da sam ja zna da će Atlanska doć na 650 nebi je nikad kupova iznad, čeka bi, da sam zna.

Mogli smo znat.Ono kad je gospar Lonza prodava, to nan je triba bit sinjal,eto,ja ga nisan ubra,i sad posli j…… nema kajanja.Ko je šta ćapa, neka i drži.

(P)ostao san dugoročni dokupljivač

ma mislim da je to to… no da ne odgovaram opet evo citiram Hangera:

LDT (Light Displacement Tonnage) bi se prema mojim saznanjima trebalo odnositi na neto tonažu broda (NT), a predstavlja raspoloživ prostor za teret i putnike.
Konavle ima LTD (NT) 24.284, BT 40.260 ….

Znaci, racunas 24.284 * 200 = 4.856.000 USD.

Da, radije u rezaliste nego konkurenciji….

Se razme, kuna, kaj ne?

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


nitko ništa ne piše, svi trguju [lol]

Ma eto vidiš da smo se raspisali,ko će igrat,vidiš da je mizer.

(P)ostao san dugoročni dokupljivač

ma mislim da je to to… no da ne odgovaram opet evo citiram Hangera:

LDT (Light Displacement Tonnage) bi se prema mojim saznanjima trebalo odnositi na neto tonažu broda (NT), a predstavlja raspoloživ prostor za teret i putnike.
Konavle ima LTD (NT) 24.284, BT 40.260 ….

Znaci, racunas 24.284 * 200 = 4.856.000 USD.

Da, radije u rezaliste nego konkurenciji….

Se razme, kuna, kaj ne?

Fala prijateju,
Nismo nikad imali problema oko razumijevanja. [thumbsup]

(P)ostao san dugoročni dokupljivač



Ma učinilo smo mi đir prin nego je Stipan doša, a ovu sad ne bi minja ni za cilu Atlansku. Nego da sam ja zna da će Atlanska doć na 650 nebi je nikad kupova iznad, čeka bi, da sam zna.

Mogli smo znat.Ono kad je gospar Lonza prodava, to nan je triba bit sinjal,eto,ja ga nisan ubra,i sad posli j…… nema kajanja.Ko je šta ćapa, neka i drži.
[/quote]
Prin prvega potopa na 1900 tamo u veljači ili ožujku prodavali su Nadan i Luković. To san ču ali bi sam frešak, di ću odma vanka, sad triba čekat, što drugo. Tad san se hvali da sam u dionicama, bi sam u lipen plusu, sad mučim.

Sveti Vlaho učini nešto, il je sruši na 500 il je digni na 5000.




Ma učinilo smo mi đir prin nego je Stipan doša, a ovu sad ne bi minja ni za cilu Atlansku. Nego da sam ja zna da će Atlanska doć na 650 nebi je nikad kupova iznad, čeka bi, da sam zna.

Mogli smo znat.Ono kad je gospar Lonza prodava, to nan je triba bit sinjal,eto,ja ga nisan ubra,i sad posli j…… nema kajanja.Ko je šta ćapa, neka i drži.
[/quote]
Prin prvega potopa na 1900 tamo u veljači ili ožujku prodavali su Nadan i Luković. To san ču ali bi sam frešak, di ću odma vanka, sad triba čekat, što drugo. Tad san se hvali da sam u dionicama, bi sam u lipen plusu, sad mučim.
[/quote]

Ko muči-dva uči.
Lipo smo platili i školu i fakultet,još samo moramo doktorirati i poslin doktorata,lipo sve to i naplatit.
Uvik će bit novih školaraca. [lol]

(P)ostao san dugoročni dokupljivač

Ovdje upišite svoj komentar…

francesco, 27.11.2008. u 13:16
Ko muči-dva uči.
Lipo smo platili i školu i fakultet,još samo moramo doktorirati i poslin doktorata,lipo sve to i naplatit.
Uvik će bit novih školaraca.

Je,je nema škole mukte,ali školarina je ispala skuplja nego su mnogi mislili…. [wink]

Evo male računice:
Atlantska treutno ima
6 Panamaxa po 5800$ dnevno
6 Handymaxa po 6600$ dnevno
4 Heavy Liftera po 15000$ dnevno
2 coastera nemam podataka ali recimo 2000$ dnevno
neka svaki plovi (zaradi) 300 dana godišnje to je 41 520 000$ ili 30$ po dionici tj.140kn po dionici
ovo je račun ako sve bude išlo kao sada.
u najgorem slučaju da cijene padnu npr.
panamax 3000$ dnevno
Handymax 3000$ dnevno
Heavy lift 15000$ dnevno
ispada da bi zarada bila 41 200 000$ ili oko 105kn po dionici

(ne računajući odličnu zaradu ove godine od 515,64kn po dionici)
Ko je ovih dana jamio, dobro je jamio

I noga u guzicu je korak naprijed

Nemrem bilivit…

Top bid
CIJENA KOLIČINA
654,50 13
653,10 50
653,03 100
653,01 15
653,00 100
650,01 551
650,00 120
646,10 100
646,01 9
645,00 10

Top ask
CIJENA KOLIČINA
658,00 20
660,00 54
661,99 30
662,00 15
662,70 5
663,00 52
663,98 16
664,00 16
664,88 5
664,99 20

Tanji top10 ask od bida (skriveni not included, naravski…)

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

nastavlja se pad : BDI -30 = 733

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !


Evo male računice:
Atlantska treutno ima
6 Panamaxa po 5800$ dnevno
6 Handymaxa po 6600$ dnevno
4 Heavy Liftera po 15000$ dnevno
2 coastera nemam podataka ali recimo 2000$ dnevno
neka svaki plovi (zaradi) 300 dana godišnje to je 41 520 000$ ili 30$ po dionici tj.140kn po dionici
ovo je račun ako sve bude išlo kao sada.
u najgorem slučaju da cijene padnu npr.
panamax 3000$ dnevno
Handymax 3000$ dnevno
Heavy lift 15000$ dnevno
ispada da bi zarada bila 41 200 000$ ili oko 105kn po dionici

(ne računajući odličnu zaradu ove godine od 515,64kn po dionici)
Ko je ovih dana jamio, dobro je jamio

Kakve su sve gluposti ljudi kadri ovdje napisati, prosto nevjerovatno. Po tvojoj računici 41 200 000 USD može biti samo prihod, a nikako zarada. Sad u računicu ubaci rashodni dio tj. da npr jedan panamax ima 7000 – 8000 USD troška po danu, pa ćeš doći do spoznaje da bi ustvari po tvojim parametrima imali gubitka oko 2000 USD po danu po panamaxu u prvoj varijanti ili preko 4000 USD u drugoj varijanti. E sad pomnoži to sa 300 dana i sa brojem brodova pa ćeš dobiti pravo stanje.

Tabasko ne slažem se da panamaxi imaju dnevnog troška 7M$-8M. Teško(HFO) i lako gorivo(MGO) plaća unajmitelj (charterer). Atlantska plaća ulje za stroj, hranu i plaću posadi a to nikako nemože biti koliko si naveo. Osim toga računao sam 300 dana godišnje a brod je u expoataciji skoro punih godinu osim onda kad ide u dok a to može biti 10-15 dana svako 2godine

I noga u guzicu je korak naprijed

New Report

Close