ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

10 mjesec 2007

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije

Novogradnje[smiley7]

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije

Stravinsky,

Bas ono sto sam i ja htio napraviti.
Hvala Spanciru i Derbyu? na postanim vozarinama ATPL u zadnja 2-3 dana.

Ja osobno ne volim NAV, ali i ta racunica moze biti korisna.

Opet LPLH forum

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije

Opet LPLH forum

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije


Novogradnje[smiley7]

Što je najbolje jeste da sva brodogradilišta trebaju materijala za novogradnje, a toga materijala nema dosta u Kini, Indiji, Koreji ili Vietnamu, stoga se taj materijal treba dopremiti, putem brodova, dakle cijena vozarina bi trebala rasti do početka 2010 kada se ispuni poveća isporuka naručenih brodova….
[smiley2]

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Da, dakle jedan handysize brod doveze u kinu pun nakrcan zeljezne rudace, taman potrebne za jedan novi brod…[smiley1]


Vrlo jer impresivno s kolikim žarom i stručnošću pristupate iznošenju i pronalaženju podataka te mnogobrojnim analizama. Molim Vas, zanemarite nadmetanja tipa “ja sam veći stručnjak od tebe i svih ostalih” jer ste vidjeli u kakvu stranputicu to može odvesti.

Kooperirajte, diskutirajte konstruktivno bez obzira na nivo nečijeg (pred)znanja. Kao što je već bilo rečeno, nisu svi na istoj razini. Nije toliko bitno. Pomozite nesebičnom podukom, linkovima, pojašnjenjima i informacijama onima koji manje znaju od vas i molio bih da pokušate stvari ponekad pojasniti jednostavno, pregledno, jednostavnim jezikom, razumljivim za šire čitateljstvo. Ne razumiju svi skraćenice kojima baratate. Cilj ove diskusije je – između ostalog – široj publici približiti tematiku. Očito je da svatko od vas na svoj način daje svoj doprinos pa ćemo se veseliti ako se u ovim diskusijama iskristaliziraju korisne činjenice.

Bit ću slobodan ubaciti se sa nekim svojim razmišljanjem
U dionicu ATPL uložio sam novac s namjerom da mi ta dionica donosi dobit u portfelju, nije mi namjera bila da postanem stručnjak u transportu a da se dionica spušta u crveno – vjerujem da većina dioničara razmišlja isto.
U portfelju imam i dionicu Leda pa ne vidim da se na temi o Ledu raspravlja o receptima za sladoled ili udio čokolade u čokoladnom preljevu recimo sladoleda na štapiću “Clasic”
Isto tako imam i dionicu IGH (koja me vadi zadnjih dana od crvenila ATPL) pa opet moram priznati da nemam apsolutno pojma o građevini – mene zanima samo to da li ta tvrtka dobro zarađuje i da dionica raste.
Mislim da bi se trebali fiksirati na to da je ATPL dobra firma sa dobrim menagmentom koja posluje na međunarodnom tržištu i zahvaljujući vrlo povoljnim okolnostima zarađuje ogromnu lovu a ne se prepirati ko je veći stručnjak u tehnologiji prometa i transporta.
Dakle jednostavnim riječnikom približiti tu dionicu investitorima, a ne nerazumljivim visoko stručnim raspravama odbijati interes dioničara.

Ovaj post nije poziv na drukanje već apel da se topic manje zatrpava sa podacima koje ionako svatko za sebe uglavnom prati na netu a potencijalnog ulagača zbunjuju.
Uostalom osoba koju sam procijenio relevantnom i najupućenijom u tematiku piše upravo razumljive i kvalitetne postove.

Hvala na pažnji

Hoće li ju uspjet spustit do 3500 kn ?

Burza je kocka, ma koliko mi šutjeli o tome........

Grangers, ne bih se bas slozio s tobom. Ja npr. zelim znati zasto je ATPL dobra firma, zelim znati o poslovanju itd. i zelim se znati razumjeti u brodove. isto zelim znati moci procijeniti koliko firma stvarno vrijedi.
da li je to 3000 ili 7000. i na osnovu toga ulazem novac. a za to mi treba znanje jer se na srecu bas i nije pametno osloniti.


Grangers, ne bih se bas slozio s tobom. Ja npr. zelim znati zasto je ATPL dobra firma, zelim znati o poslovanju itd. i zelim se znati razumjeti u brodove. isto zelim znati moci procijeniti koliko firma stvarno vrijedi. da li je to 3000 ili 7000. i na osnovu toga ulazem novac. a za to mi treba znanje jer se na srecu bas i nije pametno osloniti.

Ako nisi dovoljno ovdje sazna najbolje da se obratiš u sjedište firme tamo će ti bolje objasnit , a ako se želiš razumit u brodove odi na kakav fakultet ili u školu. Pozdrav.


Strawinsky: ” Vrlo jer impresivno s kolikim žarom i stručnošću pristupate iznošenju i pronalaženju podataka te mnogobrojnim analizama. Molim Vas, zanemarite nadmetanja tipa “ja sam veći stručnjak od tebe i svih ostalih” jer ste vidjeli u kakvu stranputicu to može odvesti. Kooperirajte, diskutirajte konstruktivno bez obzira na nivo nečijeg (pred)znanja. Kao što je već bilo rečeno, nisu svi na istoj razini. Nije toliko bitno. Pomozite nesebičnom podukom, linkovima, pojašnjenjima i informacijama onima koji manje znaju od vas i molio bih da pokušate stvari ponekad pojasniti jednostavno, pregledno, jednostavnim jezikom, razumljivim za šire čitateljstvo. Ne razumiju svi skraćenice kojima baratate. Cilj ove diskusije je – između ostalog – široj publici približiti tematiku. Očito je da svatko od vas na svoj način daje svoj doprinos pa ćemo se veseliti ako se u ovim diskusijama iskristaliziraju korisne činjenice. ” Bit ću slobodan ubaciti se sa nekim svojim razmišljanjem U dionicu ATPL uložio sam novac s namjerom da mi ta dionica donosi dobit u portfelju, nije mi namjera bila da postanem stručnjak u transportu a da se dionica spušta u crveno – vjerujem da većina dioničara razmišlja isto. U portfelju imam i dionicu Leda pa ne vidim da se na temi o Ledu raspravlja o receptima za sladoled ili udio čokolade u čokoladnom preljevu recimo sladoleda na štapiću “Clasic” Isto tako imam i dionicu IGH (koja me vadi zadnjih dana od crvenila ATPL) pa opet moram priznati da nemam apsolutno pojma o građevini – mene zanima samo to da li ta tvrtka dobro zarađuje i da dionica raste. Mislim da bi se trebali fiksirati na to da je ATPL dobra firma sa dobrim menagmentom koja posluje na međunarodnom tržištu i zahvaljujući vrlo povoljnim okolnostima zarađuje ogromnu lovu a ne se prepirati ko je veći stručnjak u tehnologiji prometa i transporta. Dakle jednostavnim riječnikom približiti tu dionicu investitorima, a ne nerazumljivim visoko stručnim raspravama odbijati interes dioničara. Ovaj post nije poziv na drukanje već apel da se topic manje zatrpava sa podacima koje ionako svatko za sebe uglavnom prati na netu a potencijalnog ulagača zbunjuju. Uostalom osoba koju sam procijenio relevantnom i najupućenijom u tematiku piše upravo razumljive i kvalitetne postove. Hvala na pažnji

Kolega, da cijena čokolade i mlijeka kod Leda utječe na prihode firme kao što vozarine i cijene brodova utječu na prihode brodara, budite sigurni da biste znali sve o tim sirovinama a i sami biste postali stručnjak za pripremanje sladoleda. Ovo su sve korisne informacije koje mi investitori koji želimo malo više znati o poslovanju firme čije dionice posjedujemo, znamo cijeniti jer nam pomažu kod donošenja odluke o kupnji/prodaji istih te određivanju vlastitih targeta. Koga to ne zanima neka jednostavno ignorira takve postove i stvar je riješena.

Hogar vozi Volvo

New Report

Close