Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 42,78 | 1.626 | 38 | 42,50 | 43,00 | -1,16% |
23.10.2007.
Vlasnik računa Stanje [%] Vrsta računa
1. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 140.613 10,08 Osnovni račun
2. CROATIA OSIGURANJE D.D. 137.361 9,84 Osnovni račun
3. ATLANTSKA PLOVIDBA D.D. 118.972 8,53 Osnovni račun
4. PBZ D.D. 61.542 4,41 Skrb. račun +180
5. USKOKOVIĆ ŽELIMIR 57.975 4,15 Osnovni račun
6. LONZA VLAHO 55.966 4,01 Osnovni račun
7. JERKOVIĆ ANTE 55.142 3,95 Osnovni račun
8. VLADOVIĆ-RELJA DUŠKO 49.274 3,53 Osnovni račun
9. HPB D.D. 37.594 2,69 Skrb. račun -25
10. ŠMOK DAMIR 27.163 1,95 Osnovni račun
Ukupno: 53,14
vrlo je bitno gdje su uposleni brodovi s obzirom na velike varijacije u vozarinama. važno je znati i da će se ubrzo i brodovi obalne plovidbe (mokošica i šipan) uključiti u prijevoz tereta iz sjeverno evropskih luka za bliskoistočne luke što će vrlo bitno utjecati na rast prihoda tih brodova s obzirom da sad plove isključivo u mediteranu. veliki problem može biti, i već jest, nalaženje posada za novogradnje koje uskoro dolaze. plan je da će se neki brodovi prebaciti na zastavu marshal islands da bi se mogla ukrcavati filipinska posada. promijena zastave za brod jadran se očekiva uskoro. neminovno je i da će se neki brodovi u sljedećoj godini morati prodati, a prvi na listi za to je brod koločep. također, od sljedeće godine porast će i rashodi jer se zbog primjene pomorskog zakonika od 01.01.2008. pomorci trebaju plačati redovne doprinose i porez (ispod 183 dana na brodu), a kako stvari sad stoje atlantska će to preuzeti na sebe (povečanje bruto plača pomoraca).
Ne bih se složio da gore navedneno predstavlja problem ni u čemu, iako je točno sve što ste naveli.
Bitno je sve to što ste naveli samo ukomponirati u zdravu odluku, a ATPL je pokazala da to može.
– Posada. Imam osobno iskustvo s filipinskim posadama i odgovorno tvrdim da su nijanse u kvaliteti između hrvatske i filipinske posade. Pronalaženje posade također ne predstavlja toliko veliki problem, samo malo više rada i truda. A filipinska posada jeftinija je od hrvatske. Ugovori im traju 50-70 % dulje nego hrvatskoj posadi, znači ušteda je i na putnim kartama za zamjenu posade. Sami ste spomenuli da je bitno pozicioniranje brodova. Onaj brod na kome je filipinska posada jednostavno pozicionirati na far east da radi na spotu, automatski znači još uštede. Za filipince ne idu ova dodatna davanja za mirovinsko i socijalno kao ni porez na dohodak. I gdje je onda problem.
– Zastava. Atlantsku ništa ne obvezuje da vije hrvatsku zastvu (nisu gradili u Hr), tako da u promjeni zastave ne vidim nikakav problem, a strana zastava je i za nijansu jeftinija.
– Porez na dohodak. Koliko znam radi se o 183 dana izvan Hrvatske, a ne o 183 dana na brodu. U praksi to znači da će se i u najgoroj soluciji soluciji ovo ticati 50 % pomoraca, jer je ugovor o radu uvijek cca pola na brodu/pola doma, tj. 6/6 mj odnosno 4/4 mjeseci. Sami ste spomenuli manjak pomoraca, što znači da je ovaj odnos i povoljniji za budžet ATPL, jer ljudi nastoje stati na brodu više od 6 mjeseci godišnje. A za one koji su tu negdje oko pola godine na brodu, Crna Gora je blizu, pa nije problem malo korigirati dane van zemlje.
Već kad je spomenuto na forumu molio bih ako netko može sa sigurnošću potvrditi ili opovrgnuti ovo o oporezivanju na dohodak. Nije vezano direktno za ATPL, ali indirektno je…
– A prodaja Koločepa. Jadna Atlanska. Kupila ga prije 11 godina za 20-ak mil. usd, zaradila na njemu za 2 nova i sada će ga prodati za 53 (koliko danas vrijedi).
“Vessels utilised for transport of dry bulk cargoes are usually classified into four categories based on their carrying capacity in deadweight tons (DWT) (i) handysize (10,000-39,999 DWT) (ii)handymax/supramax (40,000-59,999 DWT) (iii) panamax (60,000-99,999 DWT) and (iv) capesize (higher than 100,000 DWT). ” http://today.reuters.com/news/articleinvesting.aspx?%5B/quote%5D
prijatelju s drugog foruma – zaboravio si na
VLBC – very large bulk carrier – over 200.000 dwt[smiley8][smiley2]
Market Intelligence > Dry > Indices
ICAP HANDYMAX INDEX 7344 (+38) 23 October 2007
Wednesday 24 October 2007
23/10/07 22/10/07
ROUTE $ $
1 Antwerp – Skaw trip Far East 65,500 65,000
2 Canakkale trip Far East 58,250 58,000
3 Japan – SK/NOPAC or Australia RV 68,500 68,500
4 Japan – SK trip Gib – Skaw range 67,000 67,000
5 Antwerp – Skaw trip US Gulf 43,500 42,000
6 USG trip Skaw – Passero 85,500 85,000
Weighted Average 65,469 65,125
Index basis: 45,000 dwt bulk carrier max 15 years, 25t cranes with no grabs, 14k/29.5 ifo,no diesel at sea
CAP HYDE SUPRAMAX INDEX 10453 (+41) 23 Oct 2007
Wednesday 24 October 2007
22/10/07 19/10/07
ROUTE $ $
1 Black Sea to Far East 65,750 65,500
2 US Gulf to NCSA/Skaw-Passero 95,000 95,000
3 Far East to Atlantic 71,000 71,000
4 Australia/India (Pac round) 72,000 71,000
Average 4TCs 75,938 75,625
Index basis: 50-52,000 dwt bulk carrier, maximum 10 years old, 25t cranes with grabs, 14k on 30t ifo no diesel at sea
BALTIC DRY BULK INDICES 23 Oct 2007
Wednesday 24 October 2007
INDEX
Baltic Dry Index 10944 +91
Baltic Capesize Index 15515 +32
Baltic Panamax Index 11138 +224
Baltic Supramax Index 6845 +26
Baltic Handysize Index 3206 +22
For more information on routes or calculations please visit
Market Intelligence > Dry > Fixtures
Dry cargo fixtures
Wednesday 24 October 2007
ORE
Kwangyang to Pohang — vessel to be nominated, 170,000t, 84.23 per tonne, fio scale/60,000-45,000, 6/20 Nov. (Posco)
COAL
Richards Bay to Ijmuiden — Marine Hunter, 150,000t, 48.75 per tonne, fio scale/25,000, 15/30 Nov. (Swiss Marine)
TIME CHARTER
Good Luck (173,200 dwt, 12/53L 13/53B, 1984-built) delivery Yantai 15-Oct, redelivery worldwide, 4/6 months $158,000 daily. (Charterer not reported)
Alam Permai (87,052 dwt, 14/36.5L 14/36.5B, 2005-built) delivery Ymuiden 30-Oct, redelivery Continent, $93,000 daily. (EDF)
Nord Orion (75,250 dwt, 14L(A), 2006-built) delivery Tarragona 24/25 Oct, redelivery Singapore-Japan range, $90,500 daily. (Pacific Bulk)
Angelina (74,540 dwt, 14/34.5L 14/28.5B, 2001-built) delivery Inchon prompt, redelivery Japan, $100,000 daily. (NYK)
Seajoy (73454 dwt, 14/35L 15/34B, 2000-built) delivery Passero 26/29 Oct, redelivery PMO, 3 months $94,000 daily. (Charterer not reported)
Lanzarote (73,008 dwt, 14/31L 28B, 1996-built) delivery Ningbo prompt, redelivery Far East, $95,000 daily. (Charterer not reported)
La Donna 1 (63,880 dwt, 1983-built) delivery USG 27/29 Oct, redelivery Passero, $64,000 daily plus $1,200,000 ballast bonus. (ADM)
Santa Anna (56,042 dwt, 14.5L(A), 2006-built) delivery Huelva 25/30 Oct, redelivery Far East, $72,000 daily. (Charterer not reported)
Marjatta P (56,023 dwt, 14.5L(A), 2006-built) delivery North China 1/10 Nov, redelivery China, $73,000 daily. (Charterer not reported)
Furness Timika (52,508 dwt, 14/28L(A), 2001-built) delivery Haldia 28/30 Oct, redelivery China, $75,000 daily. (Charterer not reported)
Aristo River (32,500 dwt, 14.2L(A), 2005-built) delivery east coast India spot, redelivery China, $46,000 daily. (Charterer not reported)
Eternal Island (27,841 dwt, 14/ 28.3L 14/25.3B, 1998-built) delivery Qingdao spot, redel east coast India, $46,000 daily. (Charterer not reported)
poštovani kolega, točno je sve što se napisali i slažem se u svim točkama. iznosio sam samo neke svoja razmišljanja i drago mi je da ste ih na taj način razradili.
usput podržavam i nastojanja kolege Strawinskog.
pozdrav
Najbolje ponude [ ATPL-R-A ] Kupnja Cijena
3 3.601,01
8 3.601,00
40 3.600,00
8 3.580,00
6 3.560,00
Cijena Prodaja
3.620,00 66
3.650,77 12
3.659,00 4
3.660,00 100
3.665,00 7
Hvala sakai[smiley2]
SVJETSKI PROSJEK STAROSTI FLOTE……indikativno
Basil, koja je referentna godina?