ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 29.09.2024. u 10:18
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,39
8.347
169
48,10
50,00
3,34%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Vidim svjetski brodari padaju po 20-30% u danu, znači brodarski prijevoz se gasi…
Bit će da je netko konačno usavršio teleportaciju [lol]
Kako drugačije ovo objasniti…

kako objasniti bilo što, nafta na 50$, padaju dionice, roba, jedino obveznice rastu. Za prijevoz robe će biti dovoljna ratna mornarica hrvatske i slovenije i 10 bačvi nafte

14% glasača je glasalo protiv ulaska u EU ....




kako drys tone,grozota….

I to dvocifrenim ciframa:

http://finance.yahoo.com/q/cq?s=DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR,TBSI&d=v1 [sealed]
[/quote]

Mislim da će Drys vrisnut za koji dan… Bit će kejpova za ATPL, TNPL i JDPL po šaku dolara [cool]
[/quote]

mislim da je bolja solucija da odu u rezaliste nego da ih dobijemo za saku dolara

Stare kante u rezalište, a nama jeftine novije. Šteta sve u rezalište, ionako bu plovili ako Drys ne kihne.

I'LL BE BACK


Izglada da je mrtvozornik pokucao na vrata.

DryShips Inc.
(NasdaqGS: DRYS)

NEW Real-time: 3.94 -1.40 (-26.22%) 10:15am EThelp
Last Trade: 3.98
Trade Time: 10:00AM ET
Change: Down 1.36 (25.47%)
….

Ne kuca im na vrata mrtvozornik već radnik na autogenom plinskom rezaču.
[smiley]

Još se ja začudi sinoć što me nekakav zvuk probudi usred noći, i tek tada shvatih da se to čuje škripanje komada DRYS-ovih panamaxa i capeova u recikliranom željezu.
[bye]

A šta ćeš, život ponekad stvarno ispriča nevjerojatne priče, a ova još uz to ispušta horor zvukove…škriiiiip!

Vaš link

Financijska kriza i ogroman pad cijena vozarina od čak 90 posto u proteklih pet mjeseci na svjetskom brodarskom tržištu bile su glavne teme današnjeg sastanka najvećih hrvatskih brodara u međunarodnom prijevozu, članova udruge Mare Nostrum i državnog tajnika za more Branka Bačića.

Hrvatski brodari, istaknuo je Stjepan Papić, predsjednik udruge Mare Nostrum, ipak će ovu godinu, zahvaljujući dobrim prihodima iz prve polovice godine i iz protekle četiri godine, proglasiti najuspješnijom do sada za hrvatsko brodarstvo čime se možda uspjeti pokriti moguće nerentabilno poslovanje u 2009.godini. – Ukoliko kriza bude trajala samo 2009.godine hrvatski brodari će preživjeti, no ako potraje tri ili četiri godine katastrofalno će se odraziti i na brodarski posao. Ako ipak uspijemo održati vozarine za prijevoz tereta na polovici cijena s početka godine mi bismo bili zadovoljni -rekao je Papić.

U listopadu je situacija u međunarodnom brodarstvu bila takva da brodari, prijevoznici rasutog tereta poput žitarica, željezne rude i ugljena bilježe pad cijena vozarina od 93 posto u odnosu na svibanj, a tankeri, prijevoznici tekućeg tereta, pad od 20 do 30 posto. Što se tiče domaćih brodara koji se bave prijevozom rasutog tereta u međunarodnom prijevozu unatoč krizi posljednjih nekoliko mjeseci i iznajmljivanju brodova za prijevoz tereta na pragu rentabilnosti, nema govora o otpuštanju mornara. – U ovom trenutku brodovi plove i na granici isplativosti no dok je brod u plovidbi, nema naznaka o otpuštanju pomoraca, barem što se tiče domaćih brodara. Naime, velika većina pomoraca plovi na stranim brodovima- poručio je državni tjanik za more Branko Bačić.

Suma sumarum, kako god i s koje god strane okreneš, naši likvidni brodari imaju keša ko pljeve. I to je ono što im garantira ne samo preživljenje krize već i dobro pozicioniranje za razdoblje koja slijedi iza krize.

za par godina možda od pokojeg brodara bude kruha, a ova godina ostat će samo ljepa uspomena na sretne dane.
vani brodarima upravo zabijaju zadnje čavle u mrtvačke sanduke, danima padaju po -20 do -30%. ostale firme umiru polako, ali brodare eutanaziraju po kratkom postupku, badava što su strava jeftini kad ih nitko neće!

Ukoliko kriza bude trajala samo 2009.godine hrvatski brodari će preživjeti, no ako potraje tri ili četiri godine katastrofalno će se odraziti i na brodarski posao.

Međutim ono šta je izvjesno to je da je trajanje krize i niskih vozarina neizvjesno.Sada su cijene dionica brodarskih firmi stvarno niske i kao da viču KUPI ME,KUPI ME,al ako ovo potraje i u 2010-oj treba se zapitat hoće li to preživit Atlanska,usprkos svom kešu i trenutnoj bilanci.Ovo važi i za ostale brodare sa ZSE.Sada će te me napast i reći da sam prepesimističan i da pušem na hladno,ali trenutno je na burzi gomila,previše onih koji su se opekli(i ja među njima).Onaj tko pogodi trajanje krize dobro će profitirati i imat će vjerovatno pravilne tajminge ulaganja ili izlaska.

promet na drys-u jucer i do sada ,je 150 % veci nego prosjek prethodna 3 mjeseca..nadam se da je to pozitivan signal

KADA NARASTEM BIT ČU BROKER


nejde ovo više dole. Ak danas nije na 500 završila, ne znam kad bu. Opet me iznenadilo. Sad polako ali sigurno građevinari i Todex tonu prema nama.

ma uvjek moze nize,al to sa gradjevinarima i ostalima se slazem

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

ma naravno da uvijek može niže, bio sam malo preoptimističan, al nekako imam feeling da se razluftala prodaja, a kupnje nikad ni ne fali. Bumo vidli kak bu sutra.

I'LL BE BACK

Dobra je stvar da se za sada ne odustaje od druge faze obnove Lapada što znači da uprava i nije baš jako zabrinuta za poslovanje AP u narednom periodu.

IMT?



nejde ovo više dole. Ak danas nije na 500 završila, ne znam kad bu. Opet me iznenadilo. Sad polako ali sigurno građevinari i Todex tonu prema nama.

ma uvjek moze nize,al to sa gradjevinarima i ostalima se slazem
[/quote]

znaš zašto nije završila na 500? zato što burza zatvara već u 16:00

New Report

Close