ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 20:05
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
21.266
434
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


MiG29: ” ŠPANCIR: ” 1Q 2008. Ima li tko današnji BHSI ? Ne zaboravimo da ATPL ima podjednako Handymaxa i Panamaxa. ” handymax=supramax [smiley11] Baltic Supramax Index 6819 +29 ” Kolega, handy je handy, a supramax je supramax.

dragi kolega,
malo pristojnosti ne bi bilo na odmet
[smiley6]
jer Vasa nadmenost samo prikriva neznanje..
evo pomoci cu vam..

sto je to “handy”?
ako moze objasnenje, vidim da se smatrate strucnjakom.
takovog u sluzbenim prikazima nema!
postoje handymax i handysize.
ako mislite na dry bulk carrier od 40 do 60 000 dwt, onda je to supramax.
veci handymax su sluzbeni preimenovani u supramaxe, koliko je meni poznato..
pa je index za handymaxe u biti supremax index.
ovaj BHSI indes je za handysize brodove.

zato na drys grafu imate liniju jedne boje koja nastavlja u drugoj boji.

http://www.balticexchange.com/default.asp?action=article&ID=970

koje APL ima valjda znate.

lijep pozdrav i ulazite u znanje[smiley1][smiley1][smiley1]

SVAKOGA DANA, U SVAKOM POGLEDU, SVE VIŠE NAPREDUJEM

Cit. Derbyshire:
1) Ostatak flote vrijedan je dodatnih 34 mil usd.
2) Pet novogradnji u 2008 koje će uz ovakav market vrijediti 400 – 410 mil usd. Tu pretpostavimo da će market malo oslabiti i realno je očekivati vrijednost tih 5 brodova cca 365 mil usd – uzmite to u kalkulaciju.
3) Pogledajte malo prethodne postove o rezanju čelika. U Q2 već je otišao dio novca za novogradnje. Ja imam svoju kalkulaciju. Probajte i Vi. Rado ćemo prokomentirati.
4) Naravno, ukalkulirati cash koji će se akumulirati kroz dolazeće razdoblje.
5) Avio bussiness i hoteli, pa vrijedi i to nešto…

Odgovor:

1) Ostatak flote (4 HLC + 2 CV-a) sam vrednovao na 94 mil USD (4×20 + 2×7) .Napomenuo sam da to nije u NAV-u koji sam izračunao prije
2) Kalkulacija skoro identična (370)
3) i 4) Slažem se , ali komplicirano za ovaj post , obzirom na mnoštvo faktora (početak i vrsta eksploatacije pojedinih brodova , puno novogradnji ,ali ne zaboravljam i ostali business koji također generira cash)
5) Trž.vrijednost aviona i hotelske “trajne imovine” sigurno blizu 100 mil USD , ali tu već dolazimo do previše računovodstvenih detalja……

Na taj način dobiven NAV – a time i target – je sigurno dosta veći od prije navedenog.
A tek ako upotrebimo Bluemanovu metodu preko EBITDA ……..Neću dalje.Ostale detalje ako treba na p.p.


Cit.: “….sto je to “handy”? ako moze objasnenje, vidim da se smatrate strucnjakom. takovog u sluzbenim prikazima nema! postoje handymax i handysize. ako mislite na dry bulk carrier od 40 do 60 000 dwt, onda je to supramax. veci handymax su sluzbeni preimenovani u supramaxe, koliko je meni poznato.. pa je index za handymaxe u biti supremax index. ovaj BHSI indes je za handysize brodove. …..

Kolega MiG29 ,
Ono što me interesira je sadržano u Basilovom postu :

ICAP HANDYMAX INDEX 7306 (+25) 22 October 2007
Tuesday 23 October 2007
22/10/07 19/10/07
ROUTE $ $
1 Antwerp – Skaw trip Far East 65,000 63,250
2 Canakkale trip Far East 58,000 58,000
3 Japan – SK/NOPAC or Australia RV 68,500 68,500
4 Japan – SK trip Gib – Skaw range 67,000 67,000
5 Antwerp – Skaw trip US Gulf 42,000 42,000
6 USG trip Skaw – Passero 85,000 85,000

Weighted Average 65,125 64,906
Index basis: 45,000 dwt bulk carrier max 15 years, 25t cranes with no grabs, 14k/29.5 ifo,no diesel at sea

Htio sam samo znati koliko brod ovog tipa , kojih u ATPL i JDPL ima puno , danas može zaraditi.

Dva pojedinačno najvažnija indeksa za ATPL najbrže napreduju.[/quote]

Možda sam Vas malo uspio zbuniti, nije mi bila namjera. Također Mig 29, nemoj se ljutiti.

Dva najvažnija Baltic Exchange indexa za ATPL jesu BPI i BSI, koji se kreiraju za veličinu brodova od 74.000 T, odnosno 52.454 T. U siječnju 2006 BSI (Baltic Supramax Index) zamijenio je BHMI (Baltic Handymax Index) koji pri Baltic Exchange više ne postoji.
BHSI se bazira na veličini broda od 28.000 T. Za njega ste bili prvo pitali. Taj je bitniji za JDPL, a posebno za TNPL – imaju 5 takvih brodova.

Handymax index postoji kod nekih drugih brokerskih kuća, pa mislim da Vas je to zbunilo. Netko je ovih dana postao Icap-Hyde handymax index koji je vrlo cijenjen…

Derbishire , hvala na korisnoj informaciji.
Još da nam odmoderiraju #21………………….

@spancir

kolega, moje pitanje nije bilo namjenjeno vama..


@derbyshire

kolega, mene nit’ ste zbunili nit’ naljutili, samo mi je smijesno da se igrate velikog strucnjaka, a ne znate sto je supramax.cini mi se da su ti razliciti nazivi zbunili vas!!
vidim da ste prokopali netom i nasli zanimljivosti i naucili sto je sto.to je dobro.
evo vam jos malo:

“Vessels utilised for transport of dry bulk cargoes are usually classified into four categories based on their carrying capacity in deadweight tons (DWT)
(i) handysize (10,000-39,999 DWT)
(ii)handymax/supramax (40,000-59,999 DWT)
(iii) panamax (60,000-99,999 DWT) and
(iv) capesize (higher than 100,000 DWT). ”

http://today.reuters.com/news/articleinvesting.aspx?view=PR&symbol=TBSI.O&storyID=217791+04-Sep-2007+MW&type=qcna

“da ne ispalit opet handy je handy a supramax je supramax”

[smiley1][smiley1][smiley1]

PS-predlazem da se povucemo i da mjesto prepustimo pravim strucnjacima kojih ovdje zaista ima[smiley2]

SVAKOGA DANA, U SVAKOM POGLEDU, SVE VIŠE NAPREDUJEM


Derbyshire: ” MiG29: ” ŠPANCIR: ” 1Q 2008. Ima li tko današnji BHSI ? Ne zaboravimo da ATPL ima podjednako Handymaxa i Panamaxa. ” handymax=supramax [smiley11] Baltic Supramax Index 6819 +29 ” Kolega, handy je handy, a supramax je supramax. ” dragi kolega, malo pristojnosti ne bi bilo na odmet [smiley6] jer Vasa nadmenost samo prikriva neznanje.. evo pomoci cu vam.. sto je to “handy”? ako moze objasnenje, vidim da se smatrate strucnjakom. takovog u sluzbenim prikazima nema! postoje handymax i handysize. ako mislite na dry bulk carrier od 40 do 60 000 dwt, onda je to supramax. veci handymax su sluzbeni preimenovani u supramaxe, koliko je meni poznato.. pa je index za handymaxe u biti supremax index. ovaj BHSI indes je za handysize brodove. zato na drys grafu imate liniju jedne boje koja nastavlja u drugoj boji. http://www.balticexchange.com/default.asp?action=article&ID=970 koje APL ima valjda znate. lijep pozdrav i ulazite u znanje[smiley1][smiley1][smiley1]

Pozdrav kolega. Stvari o kojima pričate su mi jako dobro poznate, ali ne bih išao u nadmetanje znanjem. Nema smisla. Vidim da je dosta nervoze bespotrebno prosuto na forumu zadnjih dana, stoga ako ste se našli uvrijeđenim prihvatite ispriku i nadam se da ćemo ubuduće izmjeniti pokoji konstruktivniji post.

Inače, handy je sinonim za handysize brodove.
Čovjek je pitao današnji Handysize index, a Vi ste mu dali jučerašnji Supramax. I sad sam vam ja kriv što sam to primjetio.


1) Ostatak flote (4 HLC + 2 CV-a) sam vrednovao na 94 mil USD (4×20 + 2×7) .

Heavy lifteri nisu mi poznat segment, a bio sam malo lijen pitati kojeg S and P brokera koliko vrijede. Jesi siguran da vrijedi svaki oko 20 mil usd. Ja sam išao sa ziheraškom kalkulacijom od 5 mil usd po brodu. Ova druga dva su bila oko 5 mil eura, tu se slažemo.

@derby

ok, ako je tako, nisam shvatio..
i mojs isprika vama

SVAKOGA DANA, U SVAKOM POGLEDU, SVE VIŠE NAPREDUJEM


ŠPANCIR: ” 1) Ostatak flote (4 HLC + 2 CV-a) sam vrednovao na 94 mil USD (4×20 + 2×7) .” Heavy lifteri nisu mi poznat segment, a bio sam malo lijen pitati kojeg S and P brokera koliko vrijede. Jesi siguran da vrijedi svaki oko 20 mil usd. Ja sam išao sa ziheraškom kalkulacijom od 5 mil usd po brodu. Ova druga dva su bila oko 5 mil eura, tu se slažemo.

Koliko znam , 3 polovna HLC-a su kupljena prošle godine po 14 mil Eura svaki.
Zaokružio sam ih na 20 mil USD.

Posto sam jos dosta zelen moram priznati da sam ponesto naucio iz ovih par poruka razmjenjenih od mig29 i derbyshire.
Hvala vam

Ivo Sanader je otišao jer mu je tako naredio Chuck Norris.

vrlo je bitno gdje su uposleni brodovi s obzirom na velike varijacije u vozarinama. važno je znati i da će se ubrzo i brodovi obalne plovidbe (mokošica i šipan) uključiti u prijevoz tereta iz sjeverno evropskih luka za bliskoistočne luke što će vrlo bitno utjecati na rast prihoda tih brodova s obzirom da sad plove isključivo u mediteranu.
veliki problem može biti, i već jest, nalaženje posada za novogradnje koje uskoro dolaze. plan je da će se neki brodovi prebaciti na zastavu marshal islands da bi se mogla ukrcavati filipinska posada. promijena zastave za brod jadran se očekiva uskoro.
neminovno je i da će se neki brodovi u sljedećoj godini morati prodati, a prvi na listi za to je brod koločep.
također, od sljedeće godine porast će i rashodi jer se zbog primjene pomorskog zakonika od 01.01.2008. pomorci trebaju plačati redovne doprinose i porez (ispod 183 dana na brodu), a kako stvari sad stoje atlantska će to preuzeti na sebe (povečanje bruto plača pomoraca).

New Report

Close