Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Baltic Exchange Panamax Index 12 November 2008: 897 (UP 39)
Route No. Size mt AverageinUSD Move.USD
P1A_03 74000mt Transatlantic RV 74,000 6215 +247
P2A_03 74000mt SKAW-GIB/FAR EAST 74,000 11328 +345
P3A_03 74000mt Japan-SK/NOPAC/RV 74,000 6386 +461
P4_03 74000mt FAR EAST/NOPAC/SK-PASS 74,000 4982 +208
Time Charter Average – 12 November 2008: $7228 (UP $316)
Evo danas su sve rute imale popriličan rast
Kapital i rezerve su 1.510.369.000 kn. To bi preostalo nakon isplate dugova. Podjeliš sa brojem dionica i dobiješ 1082 kn. Ali to je knjigovostvena vrijednost temeljena na materijalnoj imovini, keša ima znatno manje od dugova. No iskazana vrijednost brodova je nerealna u bilanci. To je na što ne obračate pažnju a jedan od problema kreativnog knjigovodsta ATPL. (Knjigovodstvo Jadroplova je daleko poštenije). Naime u ovom trenutku brodovi vrijede nešto više nego je cijena željeza u rezalištima umanjeno za troškove rezanja. Osim toga ATPL ima naruđbe brodova tj. obveze i troškove budučeg razdoblja za koje sumnjam da su realno iskazali ako su opće?
Sve u svemu kad bi samo uzeli realnu cijenu brodova umanjenu za neto dug nebi dobro prošli.
A da ne navodim druge trikove s kojima su pumpali bilancu i račun dobiti i gubitka jer bi za to
trebalo znatno više prostora. Doći će sve na svoje a mnogi od vas će se otrijezniti za par godina, kada svakoj babi bude jasno što se to prodavalo na ZSE pod ATPL. "
Pod broj 1 cijene brodova nisu bile realno iskazane u FI ni kada su bile na povijesnom maksimumu, jer niti jedno izviješće nije revalorizirano.
Pod broj 2 cijena brodova je i u sadašnjem trenutku nerealna kao što je bila i na svom povijesnom maksimumu, jer ovisi o cijeni čelika, koja je također fundamentalno gledano nerealna i koja ovisi o odnosima ponude i potražnje, a zna se što se trenutno zbiva s potražnjom, itd, povezat ćeš već sam gdje su korjeni poremećaja.
Pod broj 3 znaš li ti koji su troškovi budućeg razdoblja (ako misliš da ti izviješće laže), a koji uključuju otplatu cijelog duga? Jesi se potrudio sam izračunati? Hoćeš da ti ja napišem koliko je svaka novogradnja koštala, od investicija koje kreću od 2004 do 2012? I kolike su rate otplate?
Pod broj 4, ako temeljiš ulaganje na ovaj način računanja koji si naveo nećeš nikad dobro uložiti jer ćeš uvijek u startu polaziti od ´iskrivljene´ osnove.
Odi radije komentirati BDMR-R-A i nemoj se ovdje sramotiti.
Danas se pojavili mali plusevi kod BDI , što se tek treba učvrstiti promjenom trenda . Gdje se prati BDI index . Koji je simbol i na kojoj burzi , pls.
"Kapital i rezerve su 1.510.369.000 kn. To bi preostalo nakon isplate dugova. Podjeliš sa brojem dionica i dobiješ 1082 kn. Ali to je knjigovostvena vrijednost temeljena na materijalnoj imovini, keša ima znatno manje od dugova. No iskazana vrijednost brodova je nerealna u bilanci. To je na što ne obračate pažnju a jedan od problema kreativnog knjigovodsta ATPL. (Knjigovodstvo Jadroplova je daleko poštenije). Naime u ovom trenutku brodovi vrijede nešto više nego je cijena željeza u rezalištima umanjeno za troškove rezanja. Osim toga ATPL ima naruđbe brodova tj. obveze i troškove budučeg razdoblja za koje sumnjam da su realno iskazali ako su opće?
Sve u svemu kad bi samo uzeli realnu cijenu brodova umanjenu za neto dug nebi dobro prošli.
A da ne navodim druge trikove s kojima su pumpali bilancu i račun dobiti i gubitka jer bi za to
trebalo znatno više prostora. Doći će sve na svoje a mnogi od vas će se otrijezniti za par godina, kada svakoj babi bude jasno što se to prodavalo na ZSE pod ATPL. "
Prvo ne dijeliš s trezorskim dionicama i onda dobiješ 1195 za BVPS, a ne 1082.
Drugo, kako te nije sramota pričati da brodovi ATPL vrijede koliko vrijedi scrap. Tržište starogradnjama je trenutno nelikvidno, ali po zadnjim transakcijama procjenjuje se da su cijene starogradnji pale za cca 50%. Cijena novogradnji je pala manje, ako je uopće pala, a ATPL ima i novogradnje. Znaš li prosjek starosti ATPL flote???
ATPLimaju i nekretnine (koje bi neki vrlo rado kupili i vrlo dobro platili).A neke trenutno i grade. Hajde procjeni vrijednost istih i alociraj PS. Hajde to isto napravi i za avio flotu(to nije puno ali ima). Koliko je sad ta vrijednost unutar tih 1195 PS?
Za razliku od JDPL, ATPL nije revalorizirala vrijednost flote za vrijeme visokih vozarina, pa ne znam ni zašto bi i sad to morala raditi. Trenutno je realniji BV ATPL-a od JDPL-a i to poprilično. Vidjet ćemo što će izbaciti JDPL sad na izvječću po pitanju imovine.
Sve u svemu kad bi uzeli realnu cijenu brodova i SVE OSTALE IMOVINE + CASH od POLA MILIJARDE KUNA i umanjili za neto dug, prošli bi JAAAAKO dobro.
Ovakav gnjusan druk nisam dugo čuo
FUJ!!
Kapital i rezerve su 1.510.369.000 kn. To bi preostalo nakon isplate dugova. Podjeliš sa brojem dionica i dobiješ 1082 kn. Ali to je knjigovostvena vrijednost temeljena na materijalnoj imovini, keša ima znatno manje od dugova. No iskazana vrijednost brodova je nerealna u bilanci. To je na što ne obračate pažnju a jedan od problema kreativnog knjigovodsta ATPL. (Knjigovodstvo Jadroplova je daleko poštenije). Naime u ovom trenutku brodovi vrijede nešto više nego je cijena željeza u rezalištima umanjeno za troškove rezanja. Osim toga ATPL ima naruđbe brodova tj. obveze i troškove budučeg razdoblja za koje sumnjam da su realno iskazali ako su opće?
Sve u svemu kad bi samo uzeli realnu cijenu brodova umanjenu za neto dug nebi dobro prošli.
A da ne navodim druge trikove s kojima su pumpali bilancu i račun dobiti i gubitka jer bi za to
trebalo znatno više prostora. Doći će sve na svoje a mnogi od vas će se otrijezniti za par godina, kada svakoj babi bude jasno što se to prodavalo na ZSE pod ATPL. "
Pod broj 1 cijene brodova nisu bile realno iskazane u FI ni kada su bile na povijesnom maksimumu, jer niti jedno izviješće nije revalorizirano.
Pod broj 2 cijena brodova je i u sadašnjem trenutku nerealna kao što je bila i na svom povijesnom maksimumu, jer ovisi o cijeni čelika, koja je također fundamentalno gledano nerealna i koja ovisi o odnosima ponude i potražnje, a zna se što se trenutno zbiva s potražnjom, itd, povezat ćeš već sam gdje su korjeni poremećaja.
Pod broj 3 znaš li ti koji su troškovi budućeg razdoblja (ako misliš da ti izviješće laže), a koji uključuju otplatu cijelog duga? Jesi se potrudio sam izračunati? Hoćeš da ti ja napišem koliko je svaka novogradnja koštala, od investicija koje kreću od 2004 do 2012? I kolike su rate otplate?
Pod broj 4, ako temeljiš ulaganje na ovaj način računanja koji si naveo nećeš nikad dobro uložiti jer ćeš uvijek u startu polaziti od ´iskrivljene´ osnove.
Odi radije komentirati BDMR-R-A i nemoj se ovdje sramotiti.
[/quote]
pa kad ste vi tako jako pametni i vjerujete u ATPL onda branite sutra cijenu da ne ode u negativnu blokadu, ili će možda nakon vaših postova u pozitivnu blokadu [yawn]
ali to seigurno nećete učiniti jer nije da ne vjrujete u ATPL već zato jer zante da će se uskoro moći kupiti puno jeftinije….
nadam se da nećete zaboraviti ovaj post…? [cool]
@malibu
vidiš da svi prodaju ko da je smak svijeta. zato sam i napomenuo "POLAGANO". Kupiš danas 5 komada. kad još malo padne kupi 10 komada, pa kad još padne 10 posto kupi 20 komada… I kad krene gore tvoj prosjek blizu najnižeg ulaza i samo se smješkaš. Pa nećeš svu lovu potrošit isti dan.
kad već spominješ izvješće….. Danas se kupuje izvješće iz 2012…. a ovo sve je bilo još davno uračunato…. Velim, klima je takva da su brodari sad "out", ali sada je vrijeme ako se mislimo obogatiti…. Kad, tad će opet na 3k, 4k ili ne znam koliko. Znam, nije ugodno kupovati i gledati kako se topi…. I sam sam u istom glibu s KODT…. a brodarima će trebati dosta da se oporave… Evo GM skoro pred bankrotom, jedna od najvećih industrija na svijetu… Sva sreća da se ti auti ne voze bulkovima…. 🙂
Ali se vozi ono, od čega se radi ono, od čega se rade ti auti …
Sve brodarske dionice testiraju dno koje su postavili sredinom 2006.g.
Zvala se dionica DRYS, EXM, NM, DSX ili ATPL, ako je postojala tijekom 2006.g. cijena se korigira prema tadašnjim najnižim nivoima.
Velika većina brodara izlistana na američkoj burzi nije ni postojala 2006. pa se cijene njihovih dionica po tome ne mogu ravnati i padaju do tko zna kakvih granica. Svi ostali direktno streme tim razinama.
Najbolji primjer od svih navedenih je dionica koja ima dugačku tradiciju i niz godina je na burzi – Excel Maritime Carriers Ltd (EXM).
Cijene nekih od dionica su od sredine 2006. do ATH rasle 3-4 puta, DRYS-ova čak 13-14 puta, a sada se sve resetira na iste prethodne vrijednosti.
…da li će sutra biti pozitivna ili negativna blokada ne ovisi ni o fundamentima, ni o izvješću, ni o brodarima vani, ni o tvojem i bilo čijem postu…
gledaj samo futurese sutra ujutro i bit će jasno kako atpl otvara
Možeš ovdje pratiti, to ti je od jedne popularne grčke tvrtke. Ne znam koliko će još dugo obnavljat ovu stranicu.
http://www.dryships.com/index.cfm?get=report
Najbolje ti je na Bloombergu, imaš i intraday i usporedbu s drugim dionicama.
http://www.bloomberg.com/apps/cbuilder?ticker1=ATPLRA:CZ
[/quote]
puno hvala
Sve brodarske dionice testiraju dno koje su postavili sredinom 2006.g.
Zvala se dionica DRYS, EXM, NM, DSX ili ATPL, ako je postojala tijekom 2006.g. cijena se korigira prema tadašnjim najnižim nivoima.
Velika većina brodara izlistana na američkoj burzi nije ni postojala 2006. pa se cijene njihovih dionica po tome ne mogu ravnati i padaju do tko zna kakvih granica. Svi ostali direktno streme tim razinama.
Najbolji primjer od svih navedenih je dionica koja ima dugačku tradiciju i niz godina je na burzi – Excel Maritime Carriers Ltd (EXM).
Cijene nekih od dionica su od sredine 2006. do ATH rasle 3-4 puta, DRYS-ova čak 13-14 puta, a sada se sve resetira na iste prethodne vrijednosti.
I tako sa dna do zvijezda i natrag . . Sve je to ciklično , a ovo je trenutak formiranja novog uzleta . Željezo je bilo potpuno isto i na vrhu , kao što je sada na dnu.
…….večer
-Vidim kako ste dobili novog procjenitelja …..
-Od vještačenja cijene broda do postavljanja targeta ……..mali je korak … [smiley]
-Nebih želio biti dosadan , ali ako propadne više brodarskih kompanija u svijetu , kako
će to odraziti na cijene vozarina u idućoj godini …..?????
-Pitanje drugo : Kome će to banke davati kredite , ako ne privredi ….. ili će i one
propasti …..?????
-Možda je ovo kraj civilizacije……????… [smiley]
-Tko zna što će na ovo kazati …..NOSTRADAMUS—051…????
-Da se mi vratimo na zemlju …. , ako ne sutra (do 11) ….onda možda prekosutra …
….mogao bi biti dan za ulaz ….
…..jedino ako je stvarno kraj svijeta ……, onda ponedjeljak ….. [smiley]
.Dr M Wagner
P.S.
-Jasno … , blato je duboko …. ne uzima se to za unuke …. , trebati će i izaći ubrzo …
….ali onda opet in….., pa možda i krene ….. [smiley]