Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 16.905 | 345 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
da li se negdje moze vidjeti dnevni graf dionice?
Najbolje ti je na Bloombergu, imaš i intraday i usporedbu s drugim dionicama.
samo bez panike a paniku najviše koriste hijene na burzi [angry]
Ne znam koga je ovo išlo? Tko su hijene na burzi?
Opa kolega! Pa vi to kažete 500 kuna bez problema.
Pa otkuda ta promjena?
***obrisano***
[smiley]
Nema promjene. Teško je procjeniti relanu vrijednost kompanije. Puno pametniji ljudi od mene kažu da je to zapravo nemoguće. Možemo biti otprilike više ili manje u krivu kod procjene i to je to. Smatram da ATPL vrijedi više od današnje cijene na burzi,ali ono što mene zanima je koliko će ATPL vrijediti za 2 do 3 godine, ali plaćamo diskont na neizvjesnost i nemogućnost ikakvog forecasta na srednji rok, a to se onda mora platiti. Stvar je u tome da inicijativa na kupnji ili prodaji jako ovisi o brodarima izlistanim preko bare koji su pak u dosta lošem stanju i po tom ključu se ne bih čudio ATPL na 500 kn (ali samo po tom ključu). Bio bih glup kada bi očekivao rast ATPL a suhi preko bare padaju 10% dnevno. Meni je svejedno, ako padne kupit ću, ako raste, raste mi ovo što imam. Isto tako se ne bih čudio ni rastu na 1500 kn u par dana ako vozarine iznenada potegnu (ne bi bilo čudno).
vidiš da svi prodaju ko da je smak svijeta. zato sam i napomenuo "POLAGANO". Kupiš danas 5 komada. kad još malo padne kupi 10 komada, pa kad još padne 10 posto kupi 20 komada… I kad krene gore tvoj prosjek blizu najnižeg ulaza i samo se smješkaš. Pa nećeš svu lovu potrošit isti dan.
kad već spominješ izvješće….. Danas se kupuje izvješće iz 2012…. a ovo sve je bilo još davno uračunato…. Velim, klima je takva da su brodari sad "out", ali sada je vrijeme ako se mislimo obogatiti…. Kad, tad će opet na 3k, 4k ili ne znam koliko. Znam, nije ugodno kupovati i gledati kako se topi…. I sam sam u istom glibu s KODT…. a brodarima će trebati dosta da se oporave… Evo GM skoro pred bankrotom, jedna od najvećih industrija na svijetu… Sva sreća da se ti auti ne voze bulkovima…. 🙂
@malibu
vidiš da svi prodaju ko da je smak svijeta. zato sam i napomenuo "POLAGANO". Kupiš danas 5 komada. kad još malo padne kupi 10 komada, pa kad još padne 10 posto kupi 20 komada… I kad krene gore tvoj prosjek blizu najnižeg ulaza i samo se smješkaš. Pa nećeš svu lovu potrošit isti dan.
kad već spominješ izvješće….. Danas se kupuje izvješće iz 2012…. a ovo sve je bilo još davno uračunato…. Velim, klima je takva da su brodari sad "out", ali sada je vrijeme ako se mislimo obogatiti…. Kad, tad će opet na 3k, 4k ili ne znam koliko. Znam, nije ugodno kupovati i gledati kako se topi…. I sam sam u istom glibu s KODT…. a brodarima će trebati dosta da se oporave… Evo GM skoro pred bankrotom, jedna od najvećih industrija na svijetu… Sva sreća da se ti auti ne voze bulkovima…. 🙂
Mene ta vijest stvarno počinje brinuti.Pošto sve najlošije vijesti dolaze iz Amerike ne mogu si zamisliti što bi bankrot GM mogao donijeti burzama svijeta.Sijetimo se samo bankrot Lehman Br. koju je lavinu potaknuo da su svijetski indexi u 3-4 dana u prosijeku izgubili između 15 i 20% .
Konačno da je i naša vlada krenula sa kakvim takvim ˇplanomˇ o zaobilaženju recesije…mislim si …ajde…
Pa koliko ovi mogu rokati:
http://finance.yahoo.com/q/cq?s=DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR,TBSI&d=v1
Kad njih vidiš, zapravo si sretan što kod nas brodari ipak padnu samo s jednocifrenim brojem.
usput klima je takva da ćemo mi polagano gore s vozarinama dok neke druge tek očekuju problemi …
Istina, vozarine su ogrebale dno da je.e rak raka i u oporavku su, pitanje je samo kojom dinamikom će se to događati. Prema sadašnjim FFA iznad vode smo cijelu 2009.
@malibu
vidiš da svi prodaju ko da je smak svijeta. zato sam i napomenuo "POLAGANO". Kupiš danas 5 komada. kad još malo padne kupi 10 komada, pa kad još padne 10 posto kupi 20 komada… I kad krene gore tvoj prosjek blizu najnižeg ulaza i samo se smješkaš. Pa nećeš svu lovu potrošit isti dan.
kad već spominješ izvješće….. Danas se kupuje izvješće iz 2012…. a ovo sve je bilo još davno uračunato…. Velim, klima je takva da su brodari sad "out", ali sada je vrijeme ako se mislimo obogatiti…. Kad, tad će opet na 3k, 4k ili ne znam koliko. Znam, nije ugodno kupovati i gledati kako se topi…. I sam sam u istom glibu s KODT…. a brodarima će trebati dosta da se oporave… Evo GM skoro pred bankrotom, jedna od najvećih industrija na svijetu… Sva sreća da se ti auti ne voze bulkovima…. 🙂
Inace stalnim dokupom se stvara i sve veci minus,te ukoliko se nastavi padajuci ciklus ulagac moze doc u ozbiljne probleme.Ovo sto si ti naveo je mac sa dvije ostrice,nigdje ne pise da crobexs nece na 1600-1700,pustimo price kako su banke pune kesa,nema POVJERENJA a bez njega ni likvidnosti tako da i uz dobre fundamente mozemo jos puno dole.
Alamo
pričekaj dok se ATPL vrati na 3000… tada će opet biti "IN" pa ti ja mogu prodat svoje dionice …
do tada odi plaši svoje na KODT a nas pusti na miru… usput klima je takva da ćemo mi polagano gore s vozarinama dok neke druge tek očekuju problemi …
Atlansku čekaju malo veći problemi od vozarina, zar to nitko ne vidi???
Alamo
pričekaj dok se ATPL vrati na 3000… tada će opet biti "IN" pa ti ja mogu prodat svoje dionice …
do tada odi plaši svoje na KODT a nas pusti na miru… usput klima je takva da ćemo mi polagano gore s vozarinama dok neke druge tek očekuju problemi …
Atlansku čekaju malo veći problemi od vozarina, zar to nitko ne vidi???
[/quote]
a to bi bili?
Atlansku čekaju malo veći problemi od vozarina, zar to nitko ne vidi???
[/quote]
a to bi bili?
[/quote]
"Kapital i rezerve su 1.510.369.000 kn. To bi preostalo nakon isplate dugova. Podjeliš sa brojem dionica i dobiješ 1082 kn. Ali to je knjigovostvena vrijednost temeljena na materijalnoj imovini, keša ima znatno manje od dugova. No iskazana vrijednost brodova je nerealna u bilanci. To je na što ne obračate pažnju a jedan od problema kreativnog knjigovodsta ATPL. (Knjigovodstvo Jadroplova je daleko poštenije). Naime u ovom trenutku brodovi vrijede nešto više nego je cijena željeza u rezalištima umanjeno za troškove rezanja. Osim toga ATPL ima naruđbe brodova tj. obveze i troškove budučeg razdoblja za koje sumnjam da su realno iskazali ako su opće?
Sve u svemu kad bi samo uzeli realnu cijenu brodova umanjenu za neto dug nebi dobro prošli.
A da ne navodim druge trikove s kojima su pumpali bilancu i račun dobiti i gubitka jer bi za to
trebalo znatno više prostora. Doći će sve na svoje a mnogi od vas će se otrijezniti za par godina, kada svakoj babi bude jasno što se to prodavalo na ZSE pod ATPL. "