Inače lijepo bi bilo kad bi naše firme ovako detaljno objavljivale izvješća…
@caccone
Do promjene trenda je već došlo prije tjedan dana odkad index panamaxa raste,inače jučer je na svim rutama koje imaju udjela u izračunu BPI zabilježen rast
http://www.skaarupshipbrokers.com/indices.php
update za današnji dan je poslije 18 sati
Malo štiva!
Dobra vjest za Atlansku je da se trziste Panamaxa definitivno oporavlja. Sve cetiri linije koje se koriste za obracun su u plusu. Graf pokazuje konstantan rast od 03.11.2008. U reported fixtures se vidi lagani rast vozarina. Nema vise zakljucaka na 3-5 tisuca dolara. Definitivno mozemo kazati da brodovi vise ne voze sa minusom.
Supre pokazuju isto tako blag oporavak. Sta se tice handy-ja situacija je losa pa oni i cape uglavnom obaraju prosjek BDI. Vjerujem da je jos problem sa prevozom gotovih prizvoda te ga vezujem sa recesijom u Americi. Mali su da bi bili profitabilni u bulku a povratnih tereta nema dovoljno.
pozdrav!
objašnjenje za oporavak, uz kineski stimulus:
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&sid=abM29KiepBow
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=newsarchive&sid=akjnkMuE0ulE
sve je više ljudi koji su počeli sumnjati da je sva ta priča s utjecajem krize na kinu malo prenapuhana i ako se news flow sljedećih dana ne promijeni mislim da bismo mogli vidjeti brži rast vozarina jer će sve više charterera žuriti da ne bi morali plaćati cijene nakon skoka.
Pozdrav svima koji sa kvalitetnim informacijama pomažu drugima da dokažu da u šumi svakakvih informacija bile one pozitivne ili negativne ipak postoje one informacije koje imaju čvrsto realno uporište!!
Economou Allays Fears as DryShips Shares Fall
http://biz.yahoo.com/iw/081112/0451536.html
"DryShips, which controls a 58-strong bulk fleet including 15 newbuildings, had three days earlier reported third quarter net income of $180m and Mr Economou had dwelled on its "strong financial condition."
It already had cash of $456m and another $1.2bn in committed bank lines, adding up to $1.7bn in total liquidity.
Discussing the potential sale of 25m shares through Cantor Fitzgerald, Mr Economou said: "I want to have cash to use it as a cushion or as firepower."
Mr Economou said that "no-one can tell for sure how long a bad market may last."
He added: "Personally I do not think it will be particularly bad for a very long time and I suspect China will probably start moving, but we also want to be prepared for adverse market conditions."
Diana Shipping to suspend dividend payments
http://www.forbes.com/feeds/ap/2008/11/12/ap5682297.html
Diana Shipping suspends future dividends; Q3 profit up
http://www.reuters.com/article/marketsNews/idINBNG41831420081112?rpc=44
Ovi su stvarno nemilosrdni:
http://finance.yahoo.com/q/cq?s=DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR,TBSI&d=v1
evo danas čujem da je jedna engleska kompanija bankrotirala. Imaju nešto više kontejnera, ali je riknula. Tek će sada krenuti, jer teško onima koji su kupovali novogradnje po skupim cijenama, sad ih trebaju financirati, brodovi plove u minusu, a račun sve tanji.
Naravno da ovo nema direktne veze s ATPL, ali oprez svakako treba postojati. Zamislite da kupite 1000 komada za cca 800k kuna, a drugo jutro to vam vrijedi 4000 kuna za soma komada. Ako.
samo ti dijeli kečeve, ali ne znam šta ćeš dobiti time. Svjetska trgovina, prazni brodovi usidreni pred lukama, brazilke na brodovima koje zadovoljavaju pohotnu posadu, vijesti iz amerike, nelikvidnost, garancije banaka, otkazivanje mnogih novogradnji i to velesvjetskih poznatih kompanija same govore za sebe, a ti budi sentimentalno vezan za dionice.
Kako će ti to pomoći, što bi reko jedan forumaš…
BSN 🙂
btw, jel vidiš ovog medvjeda što ganja ovog analitičara na mom avataru….. nema mu pomoći….
RBS’s Lambros Varnavides says banks will return to shipping
RBS: banks will rebuild in 2009
BANKS affected by the credit crunch “will resurface in 2010 after spending a quiet year rebuilding their capital,” Lambros Varnavides, head of RBS’s shipping division, predicted today. Speaking at RBS headquarters in London, Varnavides said that although the crisis will “reduce the number of participants in shipping”, banks forced to exit shipping will eventually return. Banks still involved in shipping will continue lending to loyal clients but there will be a tightening of terms and conditions and a rise in equity required. Projects deemed too risky will not be financed, he added. According to Varnavides, thanks to its adherence to tradition, shipping “will not suffer as much as other industries”. At the same time, the crisis will be “necessary training” for a younger generation that has only experienced good times. Varnavides does not believe a reduction of orderbooks will boost the second hand sector. Ships expected to be delivered in the next two years will be built, he insisted, but the shipbuilding industry will experience a stalemate throughout 2009.
NE BOJTE SE!!!!! Sad vam je vrijeme za lagano dokupljivanje….. Ali, napominjem lagano.
@Alamo
Tvoj post na ovoj temi od 21.10.cijena preko 1100kn,onda si preporučao dokup a sad na današnjoj cijeni preporučaš oprez,a da i kažeš "nemam ATPL"
I šta se od onda promjenilo,firma izbacila izvješće,nikad bolje,predsjednik Uprave Ante Jerković tvrdi da je usprkos svemu, pred njima “mirna plovidba” i kaže da će najvjerovatnije zaraditi još par milijuna dolara do kraja godine.
I šta je najbitnije vozarine rastu