Kao što sam sinoć napisao danas bi se mogli neki iznenaditi da ipak nećemo ponovno u negativnu blokadu…
Pričekaj iza 12.00 sati….
Pričekaj iza 12.00 sati….
[/quote]
Stampedo na prodaji… ipak bi mogli u negativnu blokadu… [cry]
[/quote]
Ljudi moji, pa gdje vi pratite te informacije nije mi jasno???
15.030,00 18 835,00 844,99 8 6.759,92
41.650,00 50 833,00 845,00 10 8.450,00
8.325,00 10 832,50 847,00 15 12.705,00
19.968,00 24 832,00 848,00 52 44.096,00
10.795,20 13 830,40 850,00 15 12.750,00
29.050,00 35 830,00 857,97 10 8.579,70
24.795,60 30 826,52 857,99 14 12.011,86
24.793,50 30 826,45 859,00 1 859,00
16.522,00 20 826,10 860,00 50 43.000,00
20.650,50 25 826,02 867,00 6 5.202,00
11.11.2008.PBZ+1636 kupovo ATPL
ma to je skrbnički račun, čini mi se PBZ investor i margini. osim njega iz top 10 ne kupuje nitko, samo prodaju. a to puno govori…
Teško, prije ce biti pozitivna za koji dan, ne vidim razloga daljnom padu, a dosta razloga za rast…
Pričekaj iza 12.00 sati….
[/quote]
Stampedo na prodaji… ipak bi mogli u negativnu blokadu… [cry]
[/quote]
11.11.2008.PBZ+1636 kupovo ATPL
A da se ne odnosi taj PBZ možda na PBZ Investor?
Evo jedan poucni textic za one koji nonstop bulje u DRYS i ostale malo jace brodare. Za one koji su slabiu s engleskim ili im se neda citat cu ukratko: lijepo je opisano zasto je DRYS i jos poneka kompanija u skripcu, naime DRYS ima dugova koji su 5x veci od trz. kapitalizacije a i dobar dio flote na spotu. Gdje je tu slicnost s ATPL nije mi jasno no valjda se ekipi ne da malo prosurfati vec ujutro pogledaju kako je bio DRYS pa po tome lupaju kod nas. Isto tako daju se i neke realne cinjenice koje pokazuju da se brodari moraju oporaviti i to ubrzo, spomenut cu samo neke: jos uvijek se banke ustrucavaju dati jamstva za prijevoz tako da puni brodovi stoje i cekaju, pad cijena ruda polako pokrece porast potraznje, kineski javni radovi ce svakako utjecat na potraznju a pogotovo otkazivanje novogradnji i bankrot nekih kineskih i drugih brodogradilista. Ja cu dodati jos jednog asa iz rukava, naime vec meko vrijeme citam da je infrastruktura u SAD stara i dotrajala tako da ce vrlo vjerovatno Barack, kad preuzme duznost, pokrenuti javne radove da izvuce US ekonomiju iz g…. Sto bi to znacilo za brodare ne moram ni spominjati.
Zanima me da li netko ima podatke kako ATPL stoji po pitanju dugorocnih ili dugorocnijih ugovora. Ako netko ima trajanje ugovora po pojedinom brodu jos bolje.
Isprika, od silnog uzbudjenja zaboravio sam staviti link na moj prethodni post. http://www.fool.com/investing/general/2008/11/11/the-perfect-storm-will-slam-into-shippers.aspx
Ako je zarada bila 80 milijuna dolara čiste dobiti iz poslovanja, prema Jerkoviću , ali to znaći da bi dividenda bila oko 300 kn ?