Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 43,00 | 3.870 | 90 | 42,50 | 44,50 | 1,42% |
UMEM DA KAŽEM SAMO DVE REČI
ATLANSKA PLOVIDBA
aha [wink] a može i ovako: ATPL-tu me cijene, tu kupujem [proud]
kakve gluposti…pa ova burza svakim danom pokazuje kak je necija prcija…
na prodaji 213 kom 943kn …na kupnji 213 – 931 kn
deca se igraju
[lol]
evo konacno nekaj citljivije
Baltic Dry Index (BDI) -9 820
Rates.BCI(Cape index) …BPI(Panamax index)…BSI(Supramax index)
INDEX …1095….-25………832….-4…………..531…+1
Bulkindeksen Baltic Dry-indeksen faller mandag. Dagens opptur er på ni poeng til 839 poeng. Det tilsvarer 1,1 prosent.
sam nekuzim kaj se vezu na 839 kad je u petak bio 829…ak je pao za 1.1 onda moze biti samo 820
cekamo druge izvore [sealed]
[/quote]
hete
10 November 2008
Baltic Dry Index (BDI) -9 820
Rates BCI
(Cape index)
BPI
(Panamax index)
BSI
(Supramax index)
INDEX 1095
-25
832
-4
531
+1
SPOT 4 TCE AVG (USD) 4508
-285
6703
-29
5551
+8
YESTERDAY (USD) 4793
6732
5543
YEAR AGO (USD) 187703
92083 71151
Nemogu se otet dojmu da se i dalje profinjeno iskrcava…..
Pa mnogi su danas vidjeli priliku za iskrcavanje i iskorištavaju je. Budući da je Evropa, a i Ameri će danas dosta narasti, sutra padaju, pa bolje se danas iskrcati, nego čekati sutra. A osim toga BDI i dalje pada.
Bulk-shipping rates to rise ‘quickly,’ Cosco’s Wei says
HONG KONG – China Cosco Holdings Co., the world’s largest operator of dry-bulk ships, expects rates to jump from near six-year lows, helped by US interest-rates cuts and infrastructure spending in China.
"The impact is limited in China," he added. "With a population of 1.3 billion, demand is still strong."
The Baltic Dry index more than tripled in three years, reaching a record 11,793 on May 20. It since tumbled to less than 1,000. Next year it may return to around 3,000, helped by delays in the deliveries of new vessels and demand for iron ore, coal and grains in China, India, the Middle East and Africa, said Gao Hongsen, Sinotrans Group’s vice director of research.
"The worst has passed already," he said. Demand will grow more quickly in 2010 through 2012 than next year, he added. Sinotrans Group is the parent of Hong Kong-listed Sinotrans Shipping Ltd.
Central banks in the US, China, India and Europe have cut interest rates in a bid to thaw frozen credit markets and to revive slowing economies. Governments may also increase spending on infrastructure projects, which would help bulk-shipping lines by reviving demand for steel and iron ore, said Philip Embiricos, president of The Baltic & International Maritime Council, a shipping group, with some 2,600 members, including ship owners.
China is also planning to spend $732 billion over the next three to five years on roads, ports and other transport projects, China Business News said on November 5.
Mozda kriza jos nije na dnu…
U pravu si, nije na dnu… Na vrhuncu je. [wink]
Poštovani kolege,
čitam vaš/naš forum skoro mjesec dana. Prvo sam sve pročitao, pa sam onda kupio ATPL, pa sam zajedno s vama zaronio, a sada se koprcam u blatu do grla..
Hvala Vam svima na informacijama koje ovdje iznosite jer, priznajem, unazad mjesec dana nisam pojma imao o mnogočemu a najmanje o brodarstvu. Kako sada suvereno vladam pojmovima DRY, BDI, Supramax, Panamax itd. itd. usuđujem se ponešto i napisati.
Nisam kompetentan za stručnu analizu ali primjećujem jednu anomaliju koju unazad mjesec dana nisam primjetio, a to je zatišje na Forumu..
Jeste li se svi prepali sutrašnjeg dana? Ili ste se svi umorili? Ili se radi o zatišju pred buru, tako dobro poznatom našim pomorcima Atlantske plovidbe?
Ako ste se prepali, da li je razlog prihvaćanje dubine krize nakon fenomenalnog rezultata 3Q, fenomenalne najave kineske pomoći realnom sektoru, izboru Obame etc. a ATPL i dalje roni umjesto da plovi?? Da li pratite BDI pa vas njegovo čekanje udaljava od komentara?
Poštovani kolege,
čitam vaš/naš forum skoro mjesec dana. Prvo sam sve pročitao, pa sam onda kupio ATPL, pa sam zajedno s vama zaronio, a sada se koprcam u blatu do grla..
Hvala Vam svima na informacijama koje ovdje iznosite jer, priznajem, unazad mjesec dana nisam pojma imao o mnogočemu a najmanje o brodarstvu. Kako sada suvereno vladam pojmovima DRY, BDI, Supramax, Panamax itd. itd. usuđujem se ponešto i napisati.
Nisam kompetentan za stručnu analizu ali primjećujem jednu anomaliju koju unazad mjesec dana nisam primjetio, a to je zatišje na Forumu..
Jeste li se svi prepali sutrašnjeg dana? Ili ste se svi umorili? Ili se radi o zatišju pred buru, tako dobro poznatom našim pomorcima Atlantske plovidbe?
Ako ste se prepali, da li je razlog prihvaćanje dubine krize nakon fenomenalnog rezultata 3Q, fenomenalne najave kineske pomoći realnom sektoru, izboru Obame etc. a ATPL i dalje roni umjesto da plovi?? Da li pratite BDI pa vas njegovo čekanje udaljava od komentara?
kolega,pokusajte procitati barem prvih 100 strana ovog foruma koji obuhvaca period od 16.03.2006-20.09.2007.taj dio je po meni puno kvalitetniji od ovih zadnjih 969 stranica.zato se nemorate brinuti zbog zatisja na forumu.za usporedbu uzmite kretanje cijene ove dionice u razdoblju (zatisju) prvih 100 strana i poslje toga.mozda primjetite da se cijena krece obrnuto proporcionalno od broja postova u odredjenom periodu. [thumbsup]