ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 20.12.2024. u 19:49
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

…..večer g. Andreas …

-I sada će oni pametni , ako još imaju i novaca … ( to obično ide zajedno ) profitirati ….

-Napravi se frka ….., jedni se čude i zapomažu ….,a drugi rade …. [smiley]

-Prošlu jesen , nakon uzleta …. , govorilo se :
-E da sam u proljeće uletio u ATPL …. , sada bih prodao i ležarina ….

…..tako će se i za koji mjesec govoriti …. : …da sam ušao na 600-700 (ili niže
ako još potone) ….. , sada bih frknuo za troduplo …..

-Jasno , neće se to odnositi samo na ATPL…. [smiley]

.Dr M Wagner

A sad ozbiljno. kako je jednom neko napisao Kinezi će nastaviti sa svemirskim programom, radit će
raketete i spejs šatore za let na mjesec. znači i dalje će generirati potražnju za inputima poput željezne rudače. Sve to navodi na pomisao da će potražnja za uslugama draj bulkera i dalje dugoročno rasti. [cool]

Gojko.M.Jaruga [cool]

JEST ĆU JA I ŽIREVA AKO TREBA

"Last week, New York-listed Genco Shipping announced it was forfeiting $53m in deposits it had placed to buy six new vessels due to cost a total $530m.
Hellenic Carriers, listed on London’s junior Aim market, said it was forfeiting a $6.97m deposit and making a further $1m payment to abandon a $69.7m contract sealed in July to buy a dry-bulk carrier.
At the same time, Oslo-listed Golden Ocean told Lloyd’s List, the shipping daily, it was reviewing its ship orders, although none had yet been cancelled.
Quentin Soanes, managing director of Braemar Seascope, a London shipbroker, said that, for the worst-hit sizes of dry-bulk carriers, 40-50 per cent of existing orders could be cancelled. Braemar’s current estimate of the world order book of dry bulk ships stands at 3,920 vessels.
he said: “It’s going to be very, very messy, I think.
Shipyards, meanwhile, are struggling to secure the guarantees that will refund shipowners if they fail to complete their orders. Without such guarantees, orders become void.
Stamatis Molaris, chief executive of Excel Maritime Carriers, told investors he no longer expected to receive four large dry-bulk carriers ordered for $311m from Korea Shipyard in Mokpo, South Korea."

Brodarske kompanije odustaju od narudžbi novogradnji da bi sačuvale cash i zato što svaka isporučena novogradnja automatski posluje u minusu,
a brodogradilišta ne mogu dobiti bankovne garancije kojima bi mogli garantirali brodarskim kompanijama za isporuku brodova.
Veselo

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE


…..večer g. Andreas …

-I sada će oni pametni , ako još imaju i novaca … ( to obično ide zajedno ) profitirati ….

-Napravi se frka ….., jedni se čude i zapomažu ….,a drugi rade …. [smiley]

-Prošlu jesen , nakon uzleta …. , govorilo se :
-E da sam u proljeće uletio u ATPL …. , sada bih prodao i ležarina ….

…..tako će se i za koji mjesec govoriti …. : …da sam ušao na 600-700 (ili niže
ako još potone) ….. , sada bih frknuo za troduplo …..

-Jasno , neće se to odnositi samo na ATPL…. [smiley]

.Dr M Wagner


hm oprostite na smetnji u ovo doba dana i tjedna ali sam hteo uvek da Vas pitam a nisam imo snage ali sad kad su vec sve maske na burzi pale : da li je Vama slucajno stogod u rodu onaj čiča Wagner sta je napiso ukletog Holandeza???
unaprijed hvala i prijatna vece
pofuk

Opa, imamo još gorih vijesti.
Došli smo izgleda u situaciju gdje net asset value više ne pokriva dug a bogami teško je više i izračunati collateral kod zajmova.
Radi se o tome da banke uvjetuju kompanijama određene uvjete kod posuđivanja i ako kompanija koja posuđuje novac ima ili preveliki leverage ili premalo casha itd. dolazi do prisilne naplate duga.
To znači najvjerovatnije prodaju brodova i isplatu duga.
Mislim da vam je jasno što bi za kompanije značila prisilna prodaja brodova u ovom trenutku.
Ono što predstavlja pravi problem je činjenica da kad dođe do ovakve situacije ona u pravilu znači da ne samo da je brodar u financijskim problemima nego da će biti u još većim čim i ako banka reagira.

Eagle Bulk Shipping is not the only US-listed bulker owner that may be facing a breach in debt covenants.
Others may also be in breach, although Genco may have bought itself time by backing out of a six newbuilding deal this week, the analyst says. Nasdaq-listed DryShips has warned that it may fall out of compliance with loan covenants if values continue to slide.
The New York equities analyst pointed to the reported $30m sale of the 76,000-dwt Nord Sun (built 2004), which would represent a 20% drop from one brokerage house’s sale-and-purchase assessment this week.
If that drop proves to be representative of the market, he said the leading dry-bulk companies may have a net asset value (NAV) of $0, and Eagle’s might be negative.
At issue are loan-to-valuation covenants, which require a minimum value of the assets used as loan collateral.
What banks plan to do as asset values fall below loan requirements is still an open question.
The analyst says banks do not want to take ownership of vessels, but they want to make sure they receive their payments, and the major US owners appear able to do that.
But he said companies may be asked to sell ships or cut salaries."

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE


Opa, imamo još gorih vijesti.

Najlošije vijesti za tebe su da će China uložiti 586 milijardi dolara uglavnom u infrastrukturu.
Loša vijest je i da će Bush u slijedećim danima potpisati plan pomoći autoindustriji u Detroitu.
Ima li išta gore za tebe od ovih vijesti.


Opa, imamo još gorih vijesti.
Došli smo izgleda u situaciju gdje net asset value više ne pokriva dug a bogami teško je više i izračunati collateral kod zajmova.
Radi se o tome da banke uvjetuju kompanijama određene uvjete kod posuđivanja i ako kompanija koja posuđuje novac ima ili preveliki leverage ili premalo casha itd. dolazi do prisilne naplate duga.
To znači najvjerovatnije prodaju brodova i isplatu duga.
Mislim da vam je jasno što bi za kompanije značila prisilna prodaja brodova u ovom trenutku.
Ono što predstavlja pravi problem je činjenica da kad dođe do ovakve situacije ona u pravilu znači da ne samo da je brodar u financijskim problemima nego da će biti u još većim čim i ako banka reagira.

Eagle Bulk Shipping is not the only US-listed bulker owner that may be facing a breach in debt covenants.
Others may also be in breach, although Genco may have bought itself time by backing out of a six newbuilding deal this week, the analyst says. Nasdaq-listed DryShips has warned that it may fall out of compliance with loan covenants if values continue to slide.
The New York equities analyst pointed to the reported $30m sale of the 76,000-dwt Nord Sun (built 2004), which would represent a 20% drop from one brokerage house’s sale-and-purchase assessment this week.
If that drop proves to be representative of the market, he said the leading dry-bulk companies may have a net asset value (NAV) of $0, and Eagle’s might be negative.
At issue are loan-to-valuation covenants, which require a minimum value of the assets used as loan collateral.
What banks plan to do as asset values fall below loan requirements is still an open question.
The analyst says banks do not want to take ownership of vessels, but they want to make sure they receive their payments, and the major US owners appear able to do that.
But he said companies may be asked to sell ships or cut salaries."


Ne moraš više drukati za pad, past će i samo od sebe. Mnogim OIF-ovima je ovo jedina preostala dionica preko koje još uvijek mogu izvlačiti keš za isplatu razočaranih udjelničara. To je između ostalog i jedan od glavnih razloga za visok promet i visok pad. Jedni prodaju jer moraju, a drugi kupuju jer pretpostavljaju da ovo nešto vrijedi. Na žalost još uvijek "nadmašuju" prodavači. Ovdje je glavno pitanje: "Tko će se od njih prvi ostati bez municije?" Za sada pobjeđuju prodavači!



Opa, imamo još gorih vijesti.

Najlošije vijesti za tebe su da će China uložiti 586 milijardi dolara uglavnom u infrastrukturu.
Loša vijest je i da će Bush u slijedećim danima potpisati plan pomoći autoindustriji u Detroitu.
Ima li išta gore za tebe od ovih vijesti.

[/quote]
ima
da se onaj siroti novinar sta ga je ona dzukela od bushevog psa ugrizla za prst ne usudi tuzit gazdu busha jer ga je frka da ne ostane bez glave jer mu se sad ionako fucka za prst
pofuk



Opa, imamo još gorih vijesti.

Najlošije vijesti za tebe su da će China uložiti 586 milijardi dolara uglavnom u infrastrukturu.
Loša vijest je i da će Bush u slijedećim danima potpisati plan pomoći autoindustriji u Detroitu.
Ima li išta gore za tebe od ovih vijesti.

[/quote]

A još lošije je da su to zaključci grupe G20, pa ispada da je to samo jedan dio spremljenih planova .
Bit će ih dakle još sa svih strana svijeta.

Kada brodari krenu na gore (a to je uskoro), ATPL bi trebala uzletjeti brže nego što je padala. Do kojih visina, to je teško reći. Osobno smatram da će se poduplati trenutna cijena! [thumbsup]

ATPL je ovaj kvartal prikazala rekordne rezultate a cijena dionice ne uspjeva probiti 900 kn. sljedećih godinu dana (najmanje) svi rezultati koje će ATPL iskazivati bit će puno lošiji od ovih sada objavljenih jer nema šanse da se BDI naglo oporavi na recimo 7.000 bodova niti da ATPL uspije sklopiti TC ugovore ni po približno sličnim uvjetima kakve ima sada.
prema tome dobit će biti znatno manja u buduće. hoću reći- kad ATPL s ovakvim rezultatima ne probija 900 kn, jasno je da slijedi ponovno obaranje ATPL na 700-750 kn. znam da to nekima neće biti pravo, ali ne vidim nikakav razlog da se ove godine ATPL gura iznad 900 kn a da ne govorimo o probijanju 1000 kn.
velikog igrača koji bi kupovao ATPL ovdje nema, free float je jako velik a bivši veiki igrači OIF koji propadaju rasprodaju svakoga dana ATPL [bye]

forumsko pisanje nije financijsko savjetovanje za ulaganje na tržištima kapitala



Opa, imamo još gorih vijesti.

Najlošije vijesti za tebe su da će China uložiti 586 milijardi dolara uglavnom u infrastrukturu.
Loša vijest je i da će Bush u slijedećim danima potpisati plan pomoći autoindustriji u Detroitu.
Ima li išta gore za tebe od ovih vijesti.

[/quote]

Da, ove vaše vijesti su me shrvale.
Idem sad tugovati u samoći
[bye]

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

New Report

Close