ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.09.2024. u 01:59
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,05
45.458
946
47,60
48,80
-2,06%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Rezultati moje projekcije će se vidijeti tek u 2009godini

A zašto sam dijelio sa 10milijardi ,zato što sam uzeo prosijek za P/S po kojem se trže svijetski brodari i pomnožio sa očekivanim prihodima za 2008 ,ali mislim da sam to dosta jasno objasnio i molim vas nemojte se praviti da niste shvatili a ako stvarno niste shvatili pošaljite mi na PM pa ću vrlo rado objasniti ono što vas zanima

Za kolegu STRAWINSKOG

SAM PROTIV SVIH


Kolega Strawinsky projekcija je bila za 2008 a ne za 2007 godinu

Ok, nema veze, još bolje. Dajte napišite matematički izračun da vidimo svi. Zajednički možemo prekontrolirati. Mene prije svega zanimaju prihodi. Kako ste došli do njih? Množili ste brodove s ugovorima? Rezultati nekako ispadaju previše optimistični pa se bojim da ste negdje učinili previd. Mislim, ako je točno što ste napisali, onda bi to bilo fantastično! Odmah prodajem stan, kuću, psa…ženu…[smiley2] i ulažem u ATPL.

Realna cijena Atlanske je 1800 kuna

Mislim da sam sasvim jasno obrazložio na stranici 193 pa se nebih sada ponavljao

Isto tako sam napisao da je uvijet da vozarine ne padnu ispod ovih sadašnjih razina u 2008 da bi se to ostvarilo tako da brodovi koji su sada na nižim vozarinama uhvate ove visoke i onda dolazimo do tih targeta

SAM PROTIV SVIH

A sa vama se slažem da možda sada izgledaju pre optimistični

SAM PROTIV SVIH

Za sada je samo opomena ali mislim da bi se uskoro sudac mogao uhvatiti za džep i pokazati žuti forumašima koji su sa svojim postovima izašli iz okvira pozitivne kritike i konstruktivne replike te zaboravili manire lijepog ponašanja. Netka svako procijeni da li se to odnosi na njega.

Hogar vozi Volvo

@Toknezev

Hopala, počeli smo dakle s osobnim uvredama iako to pravila foruma zabranjuju. Toknezev, “hvala” što si me okrakterizirao kao osobu koja nema poštovanja prema drugima i koja ne može civilizirano komunicirati. Da nije to možda neka auto-projekcija vlastite osobnosti? Ili samo frustracija što sam ustao protiv napuhanosti i uvreda koje nam svako toliko uputiš?

Jer, ako netko vrijeđa po ovom forumu, i ako je netko prvi počeo vrijeđati na ovom topicu onda si to definitivno bio ti kada si nam nakon onog euforčnog petka na 3.000 kn napisao da “pišemo smeće”.

Tko tu nema poštovanja prema kome, pitam se i tko je toliko neciviliziran da naziva postove kolega “smećem”, a kolege nesposobnjakovićima i ljenčinama? Počeviši od toga da gotovo svaki puta kad napišeš post naglasiš kako smo svi ovdje nesposobni i nekonstruktivni (uz izuzetke brodarskih stručanjaka koje jedino uvažavaš!) i kako “JEDINO TI” od svih nazočnih nešto činiš za svoje dionice, a mi valjda ljenačrimo i dagumbimo i možemo, kao što si upravo naglasio “rasprodati dionice” te predati novac fondovima.

Predivno je bio rekao kolega Ententinis kako ovo nije isključivo stručno-brodarski forum te kako je ovo prije svega poslovni forum s raznorodnim poslovnim informacijama pa te lijepo molim da stisneš zube i prihvatiš postove koje nisu u izrazito stručnom tonu poput “zbog kvara na lijevom zamašnjaku srednjeg motora brod x je na dokovanju i remontu pa zbog toga neće ploviti 3,35 dana što će se drastično odraziti na pad dobiti…” (Je li tako bilo, kolega Ententinis, haha?)

Dakle, Toknezev, bio bih ti zahvalan kad bi nas ubuduće uz svoje postove poštedio popratnih rečenica sljedećeg stila:

– “Pa ljudi moji, zar sam jedino ja ovdje sposoban nešto pronaći?”
– “Baš ste nesposobni, pišete samo gluposti, čisto smeće, 10 stranica smeća.”
– “Pa sve se može naći na Internetu!”
– “Što ću vam ja tu nešto stavljati, izvolite potražiti sami.” itd. itd.

Pravila foruma naglašavaju da se u načelu uz svaki izneseni argument stavlja i izvor
osim u iznimnim slučajevima, dakle, molio bih i tebe da se toga, barem ponekad, pridržavaš,
a ne da glumiš “facu” kako si sve pronašao, a mi, eto, lijeni nesposobnjakovići, nismo.

Ovdje razmjenjujemo informacije i mišljenja i nije bitno jesam li nešto saznao osobno pretražujući
revizorska izvješća ili preko nekog od kolega. I ja sam, nebrojeno puta pretraživao Internet pa sam
npr. pronašao prospekt iz kojeg sam vam kopirao planirane investicije. Što sam učinio? Slikao relevantnu
stranicu, priložio u attachementu i podijelo s drugima.

Jednako tako nije bitno je li prenosim neku informaciju na drugi forum iako za nju nisam stručan ili
do tog trentka nisam bio stručan. Postat ću barem mrvicu stručniji. Učim. Napredujem. Vrlo rado
dijelim sve što (sa)znam i očekujem to od drugih. Ako nešto pogrešno zaključim i napišem, neka
me argumentima isprave oni koji bolje znaju. Isto ću učiniti kad budem smatrao da znam više i bolje
od nekog drugog. Superman nisam, a iskreno, niti ih baš ne volim.

Hvala kolegama na podršci, a Toknezevu preporučujem da svoje komplekse više vrijednosti
liječi negdje drugdje, a ne na poslovnim forumima implicirajući kako drugi nemaju pojma o ičemu
jer bi se kolega Toknezev mogao jednom naći na nekom od foruma gdje sam JA stručan pa sam
siguran da mu ne bi prijalo pljuvanje stručnjaka po njemu.

Unaprijed zahvaljujem.

E ovo gore nije dobro. Mislim da je tim bio dobar i raznorodan. Svak je davao doprinos u segmentu gdje je naj strucniji i svi zajedno smo zaista rasvjetlili misteriju brodara vecini malih kao sta smo i sami te im mozda pomogli da donesu poneku odluku. Pomorstvo je nesto sto je usko specializirano i gdje klasicne ekonomske analize znaju poprilicno odstupati od realnosti. Investitori su naucili sta je BDI, razliku izmedju Panamaksa, supramaxa i handya i jos puno toga cega u ostalim djelatnostima nema. Posebno mi je bilo drago sta donedavno nije bilo navijackoh postova ili kako ja to volim nazvati zagadjivanja prostora foruma. Znali smo se koji put u zaru debate i dohvatiti pa bi to na miru izbistrili kroz PM, mailove i telefonske razgovore. I zato mi je zao sta je doslo do teskih rijeci izmedju dva aktivna i kompetentna forumasa. Danas je mozda bilo i malo depresije. Meni portfelj potonuo u crveno. Da mi majka koja prima mirovinu vidi cifru dobila bi infarkt. I to je isto tako dio igre. Mozda nam svima treba predah. Cinjenica je da su se u diskusiju na topicu ubacili neki koji zaista nemaju sto reci ali forum nije nasa privatna prcija. Zato sam odlucio uzesti predah pa ce mo nakon nekog vremena vidjet kako dalje.
Hasta la vista.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


BigBoss: ” Dakle već dva imamo “KOLOCEP” 41712 / 1996 DELY NORTH CHINA 25/27 SEPT TRIP REDEL TAIWAN =US$ 54000= , – SINOCHART http://www.optimashipbrokers.com/opt…037%202007.pdf CITY OF DUBROVNIK” 75100 / 1995 DELY TAICHUNG PPT 1 YRS TRADING, REDEL WW =US$ 30000= , -DAEYANG zaključeno u prvom mjesecu ove godine dakle ističe u prvom mjesecu nove godine[smiley2] ” A ne, ne, kolega [smiley2] Još bolje. Vidim da ovo nisam postao prije pa ću sada. City of Dubrovnik(75,100 dwt, 14/31L, 1995-built) delivery Jiang Yin 14-16 Aug, redelivery Far East, $50,000 daily. (Louis Dreyfus Geneva) [smiley2]

Može li biti da je Koločep ugovoren u T/C za 30.000 USD/d u siječnju 2007., a cifra od 50.000 je stvarno poslovanje broda za unajmitelja za putovanje u kolovozu; razlika između 50.000 i 30.000 (minus gorivo) bi u tom slučaju bila zarada unajmitelja.
Pošto nisam iz branše , ne znam otkuda i kako mogu iščitati takve detalje u konkretnom slučaju ?
Molim za pomoć (može i na p.p.).

Toknezev smiri malo doživljaje.

I love the Smell of Profits in the Morning

DRYSHIPS INC. (NasdaqGS:DRYS)

After Hours: 120.75 1.23 (1.03%) on 10/22/07

Last Trade: 119.52
Trade Time: Oct 22
Change: 4.59 (3.99%)
Prev Close: 114.93
Open: 109.18
Bid: 101.00 x 100
Ask: N/A .
1y Target Est: 129.75



Došao je novi ugovor, po informacijama radi na 6 mjeseci pa mijenja ugovor ili sklapa noci, stoga ta je promjena bila u 6 mjesecu….. Pozdrav

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

New Report

Close