Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,31 | 4.590 | 97 | 47,10 | 48,20 | -0,42% |
Jako dobar.
Koliki je BV i PE novi ako netko ima decki..
na 1800
P/BV je oko 2,8 (trezorske u obzir), no mislim da on nije ovdje više toliko bitan.
P/E sa dobiti prošle godine (sa 95 M dobiti) je oko 24.
ak poduplaju dosadašnju dobit do kraja godine (150 M) P/E bi bio 15 (sa ovom cijenom). čini mi se da do kraja godine ima prostora za 50%-100% rasta.
Za sve vas koji ste zakasnili – ne brinite – sutra je repriza na jednom drugom brodaru :mig:
na 1800
P/BV je oko 2,8 (trezorske u obzir), no mislim da on nije ovdje više toliko bitan.
P/E sa dobiti prošle godine (sa 95 M dobiti) je oko 24.
ak poduplaju dosadašnju dobit do kraja godine (150 M) P/E bi bio 15 (sa ovom cijenom). čini mi se da do kraja godine ima prostora za 50%-100% rasta.
nadodajem samo da u komentarima ima:
Ukupan prihod je za 48,5% veći u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, a većim dijelom (32,1%) kao rezultat prihoda od prodaje broda.
mislio sam da takve stvari idu u izvanredne prihode, ali to očito nije tako ovdje, tako da je valjda dobit redovnog poslovanja manja – navodim zato što dobit od 150M možda i nije baš tako očigledno dostižna.
..da, i ja sam to tek naknadno vidio (nakon kupnje), nije ni meni baš jasno zašto im je to u redovnim prihodima.. valjda redovito prodaju prodove, pardon brodove [smiley8]
“Ukupan prihod je za 48,5% veći u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, a većim dijelom (32,1%) kao rezultat prihoda od prodaje broda.”
Nije mi jasno na šta se odnosi 32,1%.. jel to 32,1% prihoda otpada na prodaju broda ili 32,1% od porasta prihoda.. jel zna netko za koliko je prodan taj prod.. tj. brod?
kažu da su:
U promatranom razdoblju značajniji događaji bili su: kupnja broda “Konavle” nosivosti 70.940, prodaja brodova “Miho Pracat” nosivosti 71.242 i “Doli” nosivosti 1.140 DWT, te dodjela “Zlatne kune”
ako zanemarimo zlatnu kunu, onda su prodali dva i kupili jedan. to bi se valjda trebalo vidjeti u novčanom toku?
Kupnja/Prodaja materijalne i nematerijalne dugotrajne imovine?
Prodali za 80M i kupili za 52M? oko 30M uprihodili? to bi bilo oko 30% porasta prihoda.
ako je tako, onda bi dobit bez toga bila oko 40M.
1655 dionica na prodaji po 1800 kn….skoro 3 mil. kuna….na žalost šmrc….[smiley3]
Luki, sve vise i vise me iznenadjujes.
Sto znaci tih 3 mil. za fondove. Nista kao tebi 100K valjda.
Ako se to pojede ujutro onda nema stajanja do 2000 psiholoski sigurno.
A sto se toliko hvatate za te izvanredne prihode. Svaka brodar godisnje kupuje i prodaje brodove.
Ali vozarine jako puno narasle.
Ako je u Cashflowu taj brod prodan za nekih 80 mil. kn a kupjeno brodova za 50 mil. kuna znaci one off bi bio 30 mil.
Dakle smanjite prihode za 30 mil. i opet su vam iz redovnih aktivnosti ako maknemo prihode one off i za isto troskove one off porasli za 20-30%.
NIje lose
Daj bože da to neki fond sutra popapa…..
Jesu fondovi papali i prošlih dana……nisam baš pratio ATPL….[smiley2]
..da, i ja sam to tek naknadno vidio (nakon kupnje), nije ni meni baš jasno zašto im je to u redovnim prihodima.. valjda redovito prodaju prodove, pardon brodove [smiley8] “Ukupan prihod je za 48,5% veći u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, a većim dijelom (32,1%) kao rezultat prihoda od prodaje broda.” Nije mi jasno na šta se odnosi 32,1%.. jel to 32,1% prihoda otpada na prodaju broda ili 32,1% od porasta prihoda.. jel zna netko za koliko je prodan taj prod.. tj. brod?
Ne ide to baš tako.
Brodovi se amortiziraju po ubrzanoj stopi amortizacije tako da su nakon 10 ili 15 g. potpuno amortizirani. Znači da je nakon toga vremena njihova knjigovodstvena vrijednost 0 (nula) ili je jako mala. Međutim, to ne znači da oni nemaju svoju tržišnu vrijednost. Prodajom takovog broda prodavatelj ostvaruje prihod u iznosu tržišne vrijednosti, a rashod u visini knjigovodstvene vrijednosti. Kolika je razlika u ovom slučaju teško je reči, ali sigurno je ogromna. Osim toga, ovakovi prihodi ne mogu se knjižiti pod “prihodi iz inozemstva” nego kao “izvanredni prihodi”.
S druge strane, kada se kupuje novi brod u trenutku aktiviranja nema troška. Trošak se iskazuje postepeno kroz amortizaciju.
Prema tome, ako hoćeš prikazati veliku dobit, onda prodaj staro osnovno sredstvo i kupi novo.
Ovo je jedan od glavnih razloga zbog kojega, i kada sam imao brodarske dionice, nisam ih dugo držao. Muljaju do ganice dobrog ukusa. Možda ne namjerno, ali računovodstveni standardi im i te kako idu na ruku. Očekivati da će se ovakav rezultat pretvoriti u trend puka je iluzija jedino ako u svakom kvartalu ne prodaju po jedan brod.
Pozdrav
smootko: ” ..da, i ja sam to tek naknadno vidio (nakon kupnje), nije ni meni baš jasno zašto im je to u redovnim prihodima.. valjda redovito prodaju prodove, pardon brodove [smiley8] “Ukupan prihod je za 48,5% veći u odnosu na isto razdoblje prethodne godine, a većim dijelom (32,1%) kao rezultat prihoda od prodaje broda.” Nije mi jasno na šta se odnosi 32,1%.. jel to 32,1% prihoda otpada na prodaju broda ili 32,1% od porasta prihoda.. jel zna netko za koliko je prodan taj prod.. tj. brod? ” Ne ide to baš tako. Brodovi se amortiziraju po ubrzanoj stopi amortizacije tako da su nakon 10 ili 15 g. potpuno amortizirani. Znači da je nakon toga vremena njihova knjigovodstvena vrijednost 0 (nula) ili je jako mala. Međutim, to ne znači da oni nemaju svoju tržišnu vrijednost. Prodajom takovog broda prodavatelj ostvaruje prihod u iznosu tržišne vrijednosti, a rashod u visini knjigovodstvene vrijednosti. Kolika je razlika u ovom slučaju teško je reči, ali sigurno je ogromna. Osim toga, ovakovi prihodi ne mogu se knjižiti pod “prihodi iz inozemstva” nego kao “izvanredni prihodi”. S druge strane, kada se kupuje novi brod u trenutku aktiviranja nema troška. Trošak se iskazuje postepeno kroz amortizaciju. Prema tome, ako hoćeš prikazati veliku dobit, onda prodaj staro osnovno sredstvo i kupi novo. Ovo je jedan od glavnih razloga zbog kojega, i kada sam imao brodarske dionice, nisam ih dugo držao. Muljaju do ganice dobrog ukusa. Možda ne namjerno, ali računovodstveni standardi im i te kako idu na ruku. Očekivati da će se ovakav rezultat pretvoriti u trend puka je iluzija jedino ako u svakom kvartalu ne prodaju po jedan brod. Pozdrav
Mislim da 10-15 godina za jedan brod nije ubrzana amortizacija vec normalna, nije ti brod zgrada prijatelju.
Da je trebalo ici ispod EBITDA, naravno.
Ali zasto to svi gledate kao losu stvar.
Velike kompanije kao ATPL i kupuju i prodaju stare brodove kada moderniziraju flotu, sto je osnovni dio poslovanja tako da dobit od prodaje ne da nije losa….
PA ne prodaju nesto sto im treba u buducnosti vec sto im je staro a kupili su novo…
Mislim da 10-15 godina za jedan brod nije ubrzana amortizacija vec normalna, nije ti brod zgrada prijatelju. Da je trebalo ici ispod EBITDA, naravno. Ali zasto to svi gledate kao losu stvar. Velike kompanije kao ATPL i kupuju i prodaju stare brodove kada moderniziraju flotu, sto je osnovni dio poslovanja tako da dobit od prodaje ne da nije losa…. PA ne prodaju nesto sto im treba u buducnosti vec sto im je staro a kupili su novo…
Ne tvrdim da je loše nego da investitori koji nisu računovodstveno obrazovani, te šira javnost na temelju ovakovih FI ne može steći uvid u stvarne rezultate poslovanje, pa prema tome, niti u stvarnu vrijednost dionice. U pravu si kada kažeš da je to praksa kod svih brodara, ali ja sam i rekao da baš zbog toga ne volim brodarske dionice općenito. No, to je samo moje osobno mišljenje i osobni stav.
Pozdrav