…
Kak ima vise love na racunu nego vrijedi na burzi? Ima 480 milja kn na racunu, a izracunao si da je trzisna kapitalizacija 1.2 mlrd kn. Ima i 1.5 mlrd kn obveza…
ovo je točno ali tvrditi da firma nema ništa love kao da će danas platiti sve moguće obveze=glupost.
[/quote]
Dobro, napredujemo… Sad jos pokazi di sam ja tvrdio ovo boldano?
novaca na racunu nema nista kao sto je rekao deimos vec ima obveza koji su 3X veci od casha.
I brodova po 3000 po danu .
I narucene cape-ove..
Imam atpl ali nemojte biti jednostrani toliko..
Sta su svi ovo debili sto prodaju stotine milijuna ovih dana..
Neki jesu ali neki imaju racunicu da nece biti dobro
A koliko točno to ima brodova koji posluju po 3000$ po danu?
Njih 5?
Ili možda 12?
Ili samo Zagreb?
I to trenutno na spotu?
Ako već planirate suvislo komentirati i ovo izviješće i trenutnu situaciju onda iznesite sve relevantne podatke, a ne pojedine stavke izviješća i pojedine vozarine.
BTW dugoročne obveze (1,3mlrd kn) i kratkoročne obveze (200 mil.kn) su dvije sasvim različite obveze. Samo toliko.
[/quote]
trenutno je dug oko 3X veci od casha.
Trenutno su cijene takve da ne pokrivaju trokve.
Trenutno imaju loss po ostalim djelatnostima.
Trenutno im dolazi jos jedan brod
Trenutno im dolazi i cape
Kazem trenutno.
Kada bi 2 godine ostale ove cijene shippinga i kada bi im poceli isticati T/C u velikim gabulama bi se nasla firma..
Velikim.
kamate na dug ce biti oko 80 mil. kn.
To nije malo…
Trenutno situcija nije bajna..
Ali kazem trenutno..
Previse ste jednostrani
[/quote]
ajd Blueman lovi rake,križaš novac i novčane ekvivalente tojest kratk.financ.imovinu sa dugoročnim obvezama za koje bi morao znati da ne dospjevaju na naplatu u ovoj godini. Ako već radiš opći presjek solventnosti ili zaduženosti onda AOP016/AOP015 a to znači da im je vl.kapital gotovo 50 % odnosno čak 15 % veći nego li u istom razdoblju lani a razlog tome je vjerojatno ukidanje jedne of tranši obveznica. jedina istina je AOP 087 a to znači da je presjek stanja casha na žiro računima na dan 30.09.08. bio 472 ml kuna u odnosu na lanjskih 144.
Obveze koje dospjevaju u ovoj godini iznose tek 204 ml kuna dok potraživanja u ovoj godini iznose 50 ml a zalihe 25 ml. Trebao bi znati da imaju dobro pokrivene pozicije.
Za Deimosa me ne čudi da ne zna jer nije iz struke ali da tebe to još nisu naučili, teško mi je povjerovati.
Napominjem da govorim o trenutnoj analizi stanja po TFI-POD-u Atlantska plovidba dd na dan 30.09.08. Za budući period ne dajem prognoze.
[/quote]
Ma znam ali zato sam rekao trenutno..
Obveze koje dospijevaju ove godine oko 204 mil kuna, to je ok.
Casha i ostale imovine puno vise.
A sta ako se situacija zadrzi.
To mene brine, nista drugo.
Trenutno bilanca izgleda dobro.
No ako se situacija zadrzi nece biti dobro..
Za dividendu nisam siguran.
Kolega Deimos
Drug Febo vas je vjerojatno s nekim zamjenio. Previše postova na temi pa se dogodi. [smiley]
DEVET MJESECI
Dobit Atlantske plovidbe katapultirana 334,3%
Autor/izvor: SEEbiz
DUBROVNIK – Atlantska plovidba je u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila neto dobit od 719,6 mil. kuna što je čak 334,3 posto više nego godinu ranije kad je čista zarada iznosila 165,68 milijuna kuna.
http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/dobit-atlantske-plovidbe-katapultirana-334%2c3%25,29528.html
zaboravi, nije sad ni bitno ko je što rekao nego ono kako izgleda situacija na 3Q
kako rekoh prognoze za buduće poslovanje sada ne želim davati, ostavljam to onima koji prate sektor
Sukladno izjavi kap.Jerkovića o tome kako je dobro da su usporavanje sektora dočekali sa dovoljnom količinom casha na računu, u dividendu ni ja nisam siguran ali tko zna možda se okolnosti promjene.
U desetom mjesecu do danas je kupljeno i prodano oko 260 tisuća dionica od cirka 700 tisuća koje nisu u top 10 dionicara!
Fondovi moraju još dugo skupljat na 50% niže nego su prodali,da vrate dio izgubljenog!!!
Ovim tempom ce mo se stabilizirat za negdje mjesec i pol dana!
Do tada zaboravite na burzu!
Sutra zovu kišu i grmljavinu.
Poslje kiše će kad tad i sunce izać!
Pozdrav svima!!!
trenutno je dug oko 3X veci od casha.
Trenutno su cijene takve da ne pokrivaju trokve.
Trenutno imaju loss po ostalim djelatnostima.
Trenutno im dolazi jos jedan brod
Trenutno im dolazi i cape
Kazem trenutno.
Kada bi 2 godine ostale ove cijene shippinga i kada bi im poceli isticati T/C u velikim gabulama bi se nasla firma..
Velikim.
kamate na dug ce biti oko 80 mil. kn.
To nije malo…
Trenutno situcija nije bajna..
Ali kazem trenutno..
Previse ste jednostrani
ajde ne serinjaj kakvi dugovi, imaju keša ko pljeve
…kako rekoh prognoze za buduće poslovanje sada ne želim davati, ostavljam to onima koji prate sektor
Sukladno izjavi kap.Jerkovića o tome kako je dobro da su usporavanje sektora dočekali sa dovoljnom količinom casha na računu, u dividendu ni ja nisam siguran ali tko zna možda se okolnosti promjene.
Onaj tko nije primjetio, operativna dobit ponovo oko 110 mil kn, kao i u prethodna dva kvartala pojedinačno. Što ponovo ide u prilog tezi da je više brodova bilo pod ugovorima nego na spotu.
Dakle za sada operativna dobit iznosi ukupno oko 330 mil kn.
Predviđanja za 4Q su naravno lošija, jer su ovdje istekli neki t/c i jedan dio brodova radi na spotu, pa bi prema trenutnoj procjeni operativna dobit za zadnji kvartal mogla iznositi oko 65-75 mil kn (otprilike kao na razinama između 3Q2007 i 4Q2007).
Ukupno kroz godinu dana to predstavlja ugrubo operativnu dobit od oko 400 mil kn. Prevedeno u novac za dividendu, oko 155kn po dionici. Prevedeno na sadašnju cijenu dionice, dividend yield oko 25%.
Ali čisto sumnjam da će biti isplaćena. Iz ove perspektive djeluje kao bacanje novaca u vjetar. Bolje ih baciti na isplatu novogradnji i u kapital (rezerve) i čekati oporavak tržišta.
Strpljivi dioničari će ionako dočekati svoje, a oni ostali baš ni nisu neki dioničari, već samo usputni posjednici dionice.
Trenutačno stanje u Americi ….. brodari jako jako loše …… podmornička flota iz sekund u sekund sve jača i jača …. [cry] [cry] [cry]
mala digresija, kako si došao do operatvne dobiti od 110 ml odnosno od 330. može i u AOP-ima.