ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 14:03
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
20.188
412
47,60
49,00
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

@febo

Ja sam iznio 2 tvrdnje:
1) Firma nema trzisnu kapitalizaciju manju nego sto ima cash-a na racunu.
2) Firma ima oko 1.5 mlrd obveza.

Koja od te dvije tvrdnje ne stoji?

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

…da još nešto da ne zaboravim..

ako se u financ.izvještaju kao omjer duga uzimaju dugor.obveze tada se mora uzeti u obzir i neto vrijednost identične stavke u aktivi tj. dugotr.imovine. Inače nije fer izvještavanje. Na stranu Buffetovski štosevi, ja govorim o principima izvještavanja.

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

Graficki 🙂

http://www.eportfelj.com


http://finance.yahoo.com/q/cq?s=DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR,TBSI&d=v1

Ajme ajme!!
Pa ti sad budi pametan.
A sutra se tobogan nastavlja.
[bye]

Baš gledam i lovim se za glavu. [bye] Mislim da još ovako velikih padova brodara nisam ni vidio. Mogu si misliti što nas čeka sutra na otvaranju burze. Nedavno sam pročitao što je napisao jedan analitičar da u svjetskim krizama cijene dionica padnu na 10 do 15 % svojih maksimalno postignutih vrijednosti, pa sad svi možemo izračunati do kuda ćemo padati idućih dana i tjedana.

Evo samo primjer kako je to izgledalo tridesetih godina. Ovo što se događa danas na grafu se i neda primijetiti kako je malo u usporedbi s onim iz tridesetih godina prošlog stoljeća:

http://finance.yahoo.com/q/bc?s=%5EDJI&t=my&l=on&z=m&q=l&c=

ispričavam se što sam stavku kapital i rezerve pretpostavio kao keš …no priznajem nisam stručan po pitanju računovodstva a za ostalo stojim pri svojem mišljenju da smo i dalje vrlo podcjenjeni jer vozarine jednostavno ne mogu ostati na ovim razinama 2 godine iz razloga što bi time bio u potpunosti uništen brodarski sektor a netko mora voziti i kad se recesija zaustavi…
a u krajnjem slučaju uvijek se može prodati koji avion ili hotel da se popravi stanje na računu …a i pitanje dokapitalizacije nitko nije spomenuo a što bi vrlo vjerojatno pomoglo u nuždi…

MCap na 06.11.2008. je cca 1,2 mlrd
Cash na 30.09.08. bio je cca 472 ml kuna
Book value na 30.09.08. 1,5 mlrd
Total Debt na dan 30.09.08. cca 1,5 mlrd (nešto manje od Book-a)

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

@febo

Znaci, obadvije moje tvrdnje su tocne?

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."

postotak ukupne zaduženosti cca 49%

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 


Genco je jučer odlučio obustaviti narudžbu za 6 novogradnji i lijepo se pozdravio sa kaparom od 53 milijuna dolara.
Tržište je tu vijest nagradilo sa +7% dok su svi ostali brodari potonuli.
Ako se njima isplati riješiti se utega, možda bi i Atlantska trebala razmisliti o tome.
Ne znam samo da li je taj njihov cape kupljen sa dogovorenim charterom.
Ako nije ja bi ga se riješio

Ti bi ga se rješio. Čuj, ta dva capea će ploviti 30 godina. A isporuka 2011. Od 30 godina neka je 5 dobrih, to ti je 1825 dana po 150 000 dolara. A i ovih 25 će plovit. A oni koštaju po 100ak milja. Ima li neko kalkulator.

A stari morski vukovi iz Atlanske znaju šta rade, to su dokazali X puta, doduše možda su sada imali malo kriv tajming, al ne boj se oni bi ih otkazali da imaju tu računicu. A Genco je ionako nemilo dužan, pa si to nisu mogli priuštiti…


postotak ukupne zaduženosti cca 49%

Pitam te da li su moje tvrdnje tocne, ne da li je tocno ono sto ti mislis da sam ja mislio kad sam iznio te dvije tvrdnje… Znas da je to tesko za jednog knjigovodju, ali pokusaj biti precizan. [tongue]

You can do it!

"Stocks have reached what looks like a permanently high plateau."



zanimljivo … 1.395.520 dionica trenutno vrijedi cca. 217 miliona dolara ili oko 1.200.000.000 kn a dobit iznosi 719.585.000 kn i samo poduzeće ima više love na računu nego što vrijedi trenutno na burzi…poduzeće sa 20 brodova vrijedi 217 milja dolara !!!
znam da ovo nema veze sa tržištem ali ipak je dobro imati na umu ako se misli prodavati na ovoj cijeni..

Kak ima vise love na racunu nego vrijedi na burzi? Ima 480 milja kn na racunu, a izracunao si da je trzisna kapitalizacija 1.2 mlrd kn. Ima i 1.5 mlrd kn obveza…

[/quote]

ovo je točno ali tvrditi da firma nema ništa love kao da će danas platiti sve moguće obveze=glupost.

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 



postotak ukupne zaduženosti cca 49%

Pitam te da li su moje tvrdnje tocne, ne da li je tocno ono sto ti mislis da sam ja mislio kad sam iznio te dvije tvrdnje… Znas da je to tesko za jednog knjigovodju, ali pokusaj biti precizan. [tongue]

You can do it!

[/quote]

nisam knjigovođa, to su gospođe sa 486-icama u nekoj garaži [tongue] [wink]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

New Report

Close