ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 14:07
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
20.188
412
47,60
49,00
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Genco je jučer odlučio obustaviti narudžbu za 6 novogradnji i lijepo se pozdravio sa kaparom od 53 milijuna dolara.
Tržište je tu vijest nagradilo sa +7% dok su svi ostali brodari potonuli.
Ako se njima isplati riješiti se utega, možda bi i Atlantska trebala razmisliti o tome.
Ne znam samo da li je taj njihov cape kupljen sa dogovorenim charterom.
Ako nije ja bi ga se riješio

Milsim da je ATPL dala kaparu od 20 – 30% budući da je isporuka već u 2009. Nagađa se da je cijena capea bila između 110 – 130 milijuna USD. Nije se baš jednostavno odreći 20tak (u najbopljem slučaju) milja USD.

To sa brodarima je već smiješno, evo u susjednoj nam Americi opet sve srušili dolje. DRYS oko -15%. Trenutni P/E 0,78… [lol]

Evo osnovni podaci zadnjeg izvjestaja

http://www.eportfelj.com

I nesto fundamenata (trailing)

http://www.eportfelj.com



novaca na racunu nema nista kao sto je rekao deimos vec ima obveza koji su 3X veci od casha.
I brodova po 3000 po danu .
I narucene cape-ove..

Imam atpl ali nemojte biti jednostrani toliko..

Sta su svi ovo debili sto prodaju stotine milijuna ovih dana..
Neki jesu ali neki imaju racunicu da nece biti dobro

A koliko točno to ima brodova koji posluju po 3000$ po danu?
Njih 5?
Ili možda 12?
Ili samo Zagreb?
I to trenutno na spotu?
Ako već planirate suvislo komentirati i ovo izviješće i trenutnu situaciju onda iznesite sve relevantne podatke, a ne pojedine stavke izviješća i pojedine vozarine.

BTW dugoročne obveze (1,3mlrd kn) i kratkoročne obveze (200 mil.kn) su dvije sasvim različite obveze. Samo toliko.
[/quote]
trenutno je dug oko 3X veci od casha.
Trenutno su cijene takve da ne pokrivaju trokve.
Trenutno imaju loss po ostalim djelatnostima.
Trenutno im dolazi jos jedan brod
Trenutno im dolazi i cape
Kazem trenutno.

Kada bi 2 godine ostale ove cijene shippinga i kada bi im poceli isticati T/C u velikim gabulama bi se nasla firma..

Velikim.

kamate na dug ce biti oko 80 mil. kn.
To nije malo…

Trenutno situcija nije bajna..
Ali kazem trenutno..

Previse ste jednostrani

OX-Bright, inspiring and easy going. You make an outstanding parent. Shoul merry a Snake or Rooster but not a Sheep


Genco je jučer odlučio obustaviti narudžbu za 6 novogradnji i lijepo se pozdravio sa kaparom od 53 milijuna dolara.
Tržište je tu vijest nagradilo sa +7% dok su svi ostali brodari potonuli.
Ako se njima isplati riješiti se utega, možda bi i Atlantska trebala razmisliti o tome.
Ne znam samo da li je taj njihov cape kupljen sa dogovorenim charterom.
Ako nije ja bi ga se riješio

a ti kupi genco kad je tako dobar [tongue]

https://childhealthsafety.wordpress.com/2012/03/14/government-experts-cover-up-vaccine-hazards/


To sa brodarima je već smiješno, evo u susjednoj nam Americi opet sve srušili dolje. DRYS oko -15%. Trenutni P/E 0,78… [lol]

Brodari su nažalost najizloženiji i prvi na udaru (uz banke ovaj put), a posljedice krize vrlo brzo se vide dok se kod drugih sektora to tek ima dogoditi ali ne tako naglo. Optimist sam, ali ako se ova situacija ne okrene skoro …

situacija je zabrinjavajuća ali ne treba sve gledati crno. naručivanje novih brodova je strateški korak. onog trenutka kada vozarine krenu (a krenuti će) pitanje je hoće li biti dovoljno brodova na tržištu. e to je pitanje strategije… ako ih sada naručiš i kupiš kada krene potražnja možeš ih prodati (jasno za više) ili ćeš se odlučiti na zadržavanje novih i možda prodaju starih brodova. ili ćeš sve zadržati i voziti za dobru lovu. dobre su dvije činjenice: dolar raste a nafta pada. koliko se sjećam vozimo na naftu za dolare, znači u kunama je to veliki plus. dolar je nekad bio oko 8 koliko se sjećam…. tada su demokrati bili na vlasti…
btw, mislim da ekipa u upravi nije pala s kruške (ili smokve) tako da treba ljudima dati malo i povjerenja.
PS ako bude podjela love ko lani, dividenda bi mogla biti oko 250 kunića, oko 25% sadašnje cijene. not bad, not bad at all….

http://finance.yahoo.com/q/cq?s=DRYS,DSX,EGLE,ESEA,EXM,GNK,NM,QMAR,TBSI&d=v1

Ajme ajme!!
Pa ti sad budi pametan.
A sutra se tobogan nastavlja.
[bye]


To sa brodarima je već smiješno, evo u susjednoj nam Americi opet sve srušili dolje. DRYS oko -15%. Trenutni P/E 0,78… [lol]

Valjda je na to mislio Trump kad je rekao da ce uskoro biti nevjerojatnih dilova.. [huh]

https://childhealthsafety.wordpress.com/2012/03/14/government-experts-cover-up-vaccine-hazards/




novaca na racunu nema nista kao sto je rekao deimos vec ima obveza koji su 3X veci od casha.
I brodova po 3000 po danu .
I narucene cape-ove..

Imam atpl ali nemojte biti jednostrani toliko..

Sta su svi ovo debili sto prodaju stotine milijuna ovih dana..
Neki jesu ali neki imaju racunicu da nece biti dobro

A koliko točno to ima brodova koji posluju po 3000$ po danu?
Njih 5?
Ili možda 12?
Ili samo Zagreb?
I to trenutno na spotu?
Ako već planirate suvislo komentirati i ovo izviješće i trenutnu situaciju onda iznesite sve relevantne podatke, a ne pojedine stavke izviješća i pojedine vozarine.

BTW dugoročne obveze (1,3mlrd kn) i kratkoročne obveze (200 mil.kn) su dvije sasvim različite obveze. Samo toliko.
[/quote]
trenutno je dug oko 3X veci od casha.
Trenutno su cijene takve da ne pokrivaju trokve.
Trenutno imaju loss po ostalim djelatnostima.
Trenutno im dolazi jos jedan brod
Trenutno im dolazi i cape
Kazem trenutno.

Kada bi 2 godine ostale ove cijene shippinga i kada bi im poceli isticati T/C u velikim gabulama bi se nasla firma..

Velikim.

kamate na dug ce biti oko 80 mil. kn.
To nije malo…

Trenutno situcija nije bajna..
Ali kazem trenutno..

Previse ste jednostrani
[/quote]

ajd Blueman lovi rake,križaš novac i novčane ekvivalente tojest kratk.financ.imovinu sa dugoročnim obvezama za koje bi morao znati da ne dospjevaju na naplatu u ovoj godini. Ako već radiš opći presjek solventnosti ili zaduženosti onda AOP016/AOP015 a to znači da im je vl.kapital gotovo 50 % odnosno čak 15 % veći nego li u istom razdoblju lani a razlog tome je vjerojatno ukidanje jedne of tranši obveznica. jedina istina je AOP 087 a to znači da je presjek stanja casha na žiro računima na dan 30.09.08. bio 472 ml kuna u odnosu na lanjskih 144.
Obveze koje dospjevaju u ovoj godini iznose tek 204 ml kuna dok potraživanja u ovoj godini iznose 50 ml a zalihe 25 ml. Trebao bi znati da imaju dobro pokrivene pozicije.
Za Deimosa me ne čudi da ne zna jer nije iz struke ali da tebe to još nisu naučili, teško mi je povjerovati.

Napominjem da govorim o trenutnoj analizi stanja po TFI-POD-u Atlantska plovidba dd na dan 30.09.08. Za budući period ne dajem prognoze.

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 


Kolege čestitam vam na odličnom izvješću.
Šteta da ovako dobra izvješća dolaze u ovoj svjetskoj krizi jer bi većina nas sa svojim dionicama kako mi je prijatelj Asko napisao bili bi pravi mali bogataši [thumbsup]

Nažalost ovako dobra izvešća u ovakvoj financijskoj krizi nam ama baš ništa ne znače. Kada je u 13 sati izašlo izvješće ja se poveselio, ali Atlanska plovidba je počela još jače tonuti.
S druige strane pratim još neke dionice i npr. Viro imao prije neki dan katastrofalno izvješće, da bi nakon toga cijena mu porasla 7,5%. Gdje je tu logiga. Na žalost nema je i tako će biti sve dok svijet bude u krizi, čiji se kraj još na žalost ne nazire. Ovakvo dobro izvješće pokazuje trenutno dobro poslavanje firme, jer još nismo ni ušlo dobro u krizu, međutim kako će svijet sve više ulaziti u krizu druge godine gotovo da nema šanse povećati dobitke u odnosu na ovu godinu, a to onda znači i lošije fundamente. No tko će ga znati možda će baš tada dionice rasti, budući da će se do tada srozati na neviđeno niske vrijednosti.

New Report

Close