Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Ova rećenica lijepo zvuči:
Ostvarena je zarada 515,64 kune po dionici.
zanimljivo … 1.395.520 dionica trenutno vrijedi cca. 217 miliona dolara ili oko 1.200.000.000 kn a dobit iznosi 719.585.000 kn i samo poduzeće ima više love na računu nego što vrijedi trenutno na burzi…poduzeće sa 20 brodova vrijedi 217 milja dolara !!!
znam da ovo nema veze sa tržištem ali ipak je dobro imati na umu ako se misli prodavati na ovoj cijeni..
Kak ima vise love na racunu nego vrijedi na burzi? Ima 480 milja kn na racunu, a izracunao si da je trzisna kapitalizacija 1.2 mlrd kn. Ima i 1.5 mlrd kn obveza…
I sve bi ovo bilo presmiješno da nije prestrašno.
Svijet je komedija za one koji razmišljaju, a tragedija za one koji osjećaju.
a znamo koji su zalutali na burzu.
novaca na racunu nema nista kao sto je rekao deimos vec ima obveza koji su 3X veci od casha.
I brodova po 3000 po danu .
I narucene cape-ove..
Imam atpl ali nemojte biti jednostrani toliko..
Sta su svi ovo debili sto prodaju stotine milijuna ovih dana..
Neki jesu ali neki imaju racunicu da nece biti dobro
Dobit Atlantske plovidbe katapultirana 334,3%
DUBROVNIK – Atlantska plovidba je u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila neto dobit od 719,6 mil. kuna što je čak 334,3 posto više nego godinu ranije kad je čista zarada iznosila 165,68 milijuna kuna.
Prihodi od prodaje porasli su 58,17 posto, na 219,7 milijuna kuna dok je EBITDA katapultiran 148,3 posto i na kraju devetmojesečnog razdoblja je iznosila 122,1 milijun kuna. Ukupan prihod je za 597,9 milijuna kuna ili 60% veći u odnosu na isto razdoblje prethodne godine. 21,8% ukupnog prihoda čini prodaja brodova. Pomorstvo sudjeluje u ukupnom prihodu sa 77%, a u dobiti 100%. Pomorstvo je ostvarilo 77% ukupnog prihoda, avio prijevoz 19%, te hotelijerstvo oko 4%. Čak 73% prihoda Grupe od prodaje ostvareno je na inozemnom tržištu. Troškovi poslovanja Grupe su za 54,9 mil. kuna ili 6,6% veći od istog razdoblja prošle godine.
U promatranom razdoblju značajniji događaji bili su: prodaja brodova "Sveti Vlaho" od 39.443 DWT, "Mljet" od 29,700 DWT i "Jadran" od 70,947 DWT, te kupnja broda "Pelješac" od 71,229 DWT i preuzimanje novogradnje "Zagreb" od 80,300 DWT. Atlantska plovidba otkupom svih udjela Strabaga u Grand hotelu Imperial d.o.o., povećala je svoj udjel za dodatnih 13,56%, što sad ukupno čini 81,51% vlasničkog udjela, a dokapitalizacijom Hotela Lapad d.d. Dubrovnik povećala je svoj udjel u temeljnom kapitalu sa 56,22% na 78,88%; ugovorena izgradnja četiri broda tipa panamax (svaki 80.300 DWT) u brodogradilištu JES u Kini i jednog broda tipa capesize (181,000 DWT) u brodogradilištu STX Južna Koreja.
novaca na racunu nema nista kao sto je rekao deimos vec ima obveza koji su 3X veci od casha.
I brodova po 3000 po danu .
I narucene cape-ove..
Imam atpl ali nemojte biti jednostrani toliko..
Sta su svi ovo debili sto prodaju stotine milijuna ovih dana..
Neki jesu ali neki imaju racunicu da nece biti dobro
e…. nebude 🙂
novaca na racunu nema nista kao sto je rekao deimos vec ima obveza koji su 3X veci od casha.
I brodova po 3000 po danu .
I narucene cape-ove..
Imam atpl ali nemojte biti jednostrani toliko..
Sta su svi ovo debili sto prodaju stotine milijuna ovih dana..
Neki jesu ali neki imaju racunicu da nece biti dobro
To te ja pitam, stotka od mene…
A što če tek biti ako se cijena željeza na sv. tržištu počne drastičnije smanjivati zbog smanjene potražnje…
Nevjerovatno da nevjerovatnije ne moze biti. Dakle kesa ko u prici rezultati da su bolji ne bi valjali, jos imamo i 4Q koji ce biti vjerovatno isto tako u plusu jer su neki brodovi ipak na dugorocnijim ugovorima a cijenu dionice sibaju dolje. Pitanje je vec stavrno tko a odgovor lezi u ljudima koji su izgubili oko 50%+ vrijednosti u raznoraznim fondovima i dosta im je i odlaze u banke podic ostatak. fondovi pak jedino mogu prodavati ATPL jer za ostale dionice bas i nema previse zainteresiranih. Dobra vijest je da recimo PBZ Equity, nekad jedan od najvecih fondova ima jos samo 400tinjak milja imovine od kojih ATPL nosi ispod 2,3%. Dakle svemu dodje kraj pa i padanju prokletog BDI-a. Bankarski krediti proradili, Kinezi pojacavaju zahtejeve za ugljenom, neki dan citam ugovaranje prijevoza Rio Vale sirovine po cijenama znatno iznad vrijednosti BDi koju za 2 mjeseca gotovo pa udvostrucuju tako da za nas nema zime. Uprava ce nastavit kupovat dionicu za trezor jer bolje investicije nema a kad jednom stvarno krene eto ATPL vrlo brzo tamo gdje je nekad bila. Uprava zna sto radi prodali su 3 broda nedavno i zaradili prije pada, narucili 4 pa dok stignu trziste je napola oporavljeno. Pohvalno je sto se brinu za nase nacionalno blago i kupuju hotele a jos da im pocnu donositi i dobit pa gdje bi bio kraj. Trezor ce s enakrcati jeftinim dionicama pa ih onda poslije skupo prodavati… Najbolje je malo po malo dokupljivati bez zivciranja ili ugasiti comp i ne pratiti vijesti iz besvjesti. Ali doci ce i dan kad ce se trend okrenuti i kad po bloombergu i ostalim siteovima pocmu pisati da su kompanije prestale otpustai, da se narudzbe povecavaju, da potrosnja raste da… E to ce biti taj dan [wink]
Genco je jučer odlučio obustaviti narudžbu za 6 novogradnji i lijepo se pozdravio sa kaparom od 53 milijuna dolara.
Tržište je tu vijest nagradilo sa +7% dok su svi ostali brodari potonuli.
Ako se njima isplati riješiti se utega, možda bi i Atlantska trebala razmisliti o tome.
Ne znam samo da li je taj njihov cape kupljen sa dogovorenim charterom.
Ako nije ja bi ga se riješio
Ma dok BDI ozbiljnije ne krene gore ATPl i slične će samo surfati na valovima špekulanata.
btw. Jeste li primjetili da CAPE ne raste, dok ostali rastu. Obično s capeovima počinje trend, nije li tako?
novaca na racunu nema nista kao sto je rekao deimos vec ima obveza koji su 3X veci od casha.
I brodova po 3000 po danu .
I narucene cape-ove..
Imam atpl ali nemojte biti jednostrani toliko..
Sta su svi ovo debili sto prodaju stotine milijuna ovih dana..
Neki jesu ali neki imaju racunicu da nece biti dobro
A koliko točno to ima brodova koji posluju po 3000$ po danu?
Njih 5?
Ili možda 12?
Ili samo Zagreb?
I to trenutno na spotu?
Ako već planirate suvislo komentirati i ovo izviješće i trenutnu situaciju onda iznesite sve relevantne podatke, a ne pojedine stavke izviješća i pojedine vozarine.
BTW dugoročne obveze (1,3mlrd kn) i kratkoročne obveze (200 mil.kn) su dvije sasvim različite obveze. Samo toliko.