ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.09.2024. u 06:27
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
48,05
45.458
946
47,60
48,80
-2,06%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Pa neznam tocno gdje u Koreji su se radile novogradnje [Libertas / Imperialali me ipak cudi da rade toliko vremena za jednu novogradnju.Recimo radio sam na projektima Container carriera u Pusanu u dva brodogradilista HHI i Daewoo i znam da je isporuka od rezanja celika do primopredaje trajala oko 150 dana sto je i ugovorom bilo garantirano.Po zahtjevnosti posla Bulker je cak jednostavniji od Cont. carriera.Pa neznam dali je tu i likvidnost bila u pitanju, mada nije diskutabilno da je brod isporucen u relativno kratkom roku.


zračunao sam ako vozarine ostanu na ovim razinama da bi [color=blue]dobit u 2008 trebala biti 1.5 milijardi kuna [/color]
[color=blue]Prihod bi trebao biti oko 2.5-3 milijarde [/color]a ako se svi strani brodari trenutno trže sada u prosijeku na 4-4.5 P/S Dobivamo ovu računicu [color=blue]2.5 milijardi prihoda puta 4 jednako 10 milijardi[/color],kada 10 milijardi podijelimo sa 1395.520 dionica dobijemo target od 7165.78 po dionici da bi zadovoljili da P/S bude 4 Target po P/E Podijelimo 1.5 milijardi dobiti sa 139.5520 dionica i dobijemo 1074.86kuna zarade po dionici Kada pomnožimo 1074.86 sa prosijekom P/E brodara vani 12 dobijemo target od 12898kuna target po P/S 7165.78 target po P/E 12898.41

Kolega Geronimo, gledam kako žustro iznosite svoje računice pa bih Vas molio da to još jednom izračunate (napišete), ali malo preglednije, matematički (bez previše riječi, s matematičkim znakovima, osim tamo gdje je to doista nužno, ostatak ćemo shvatiti). Hvala.

Da rezimiramo što tvrdite:

1. Kažete, dobit će biti 1,5 milijarde, ili drugačije izraženo, oko 1.500 milijuna HRK. Vrlo zanimljivo, jer konzervativna projekcija dobiti za 2007. iznosi oko 200 milijuna HRK. U najoptimističnijem scenariju vjerojatno ne više od 300 milijuna HRK. Dakle, [color=blue]dobit će se upetorostručiti do usedmerostručiti[/color]?!

2. Nadalje, predviđate da će dobit biti 1.500 milijuna HRK, dok bi prihodi po Vama trebali biti oko 2.500 do 3.000 milijuna HRK. To znači da će neto profitna marža iznositi nekih 50% do 60%? Po mojim izračunima profitna marža za 1H 2007. iznosi negdje oko 17%. Izuzetan skok! Wow!

3. Na što se odnosi ovo “2,5 milijarde prihoda x 4 = 10 milijardi”? Na što se sad pak odnosi ovih 10 milijardi (10.000 milijuna) HRK?

Postoji li mogućnost da nam prikažete kako ste došli do izračuna prihoda?
Kada ste se prošli puta obratili na PM, prihode ste računali s indexom za Cape Size brodove koje ATPL uopće nema.!? Eh, sad, ili sam stekao nedovoljno razvijen osjećaj što znače svi ti novi brodovi i prihodi pa mi se usedmerostručenje dobiti uz 50-60% neto profitne marže čini puno, ili u Vašoj računici nešto ne štima.

prema pouzdanim informacijama od nove godine laganini se ide na promjenu sastava uprave društva. taj prijenos vlasti trajao bi par mjeseci. svoje funkcije predavaju kapetani jerković, uskoković i lonza koji su ujedno i među top 10. na njihova mjesta dolaze mlađi kapetani (2) iz komercijalnog sektora, odnosno jedan inženjer iz tehničke službe. ima li još netko nešto o ovim informacijama i kako bi se ovo moglo odraziti na kretanje cijene dionice?

Malo svjetskih trendova:

DRYSHIPS INC. (NasdaqGS:DRYS)

Last Trade: 119.00
Trade Time: 2:44PM ET
Change: 4.07 (3.54%)
Prev Close: 114.93
Open: 109.18
Bid: 119.01 x 100
Ask: 119.03 x 900
1y Target Est: 129.75

Day’s Range: 103.46 – 119.17
52wk Range: 12.94 – 130.48
Volume: 5,259,339
Avg Vol (3m): 2,413,620
Market Cap: 4.22B
P/E (ttm): 19.16
EPS (ttm): 6.19
Div & Yield: 0.80 (0.60%)

Hogar vozi Volvo

Pogledao sam malo dobro se odvija za sada….


Hvala na korisnoj informaciji, i inače, međutim, možemo li ponekad
dobiti i izvor tvojih informacija? Ili je to ekskluziva, privatni,
informacijski “crni fond”? [smiley2]

Gledaj, ti si mi (bez ljutnje) tipičan primjer balkansko-hrvatskog karaktera i razmišljanja u kojem je prva misao i pretpostavka da je netko nešto stekao lopovlukom, poznanstvom, vezom, krađom, povlaštenim informacijama… Sori, ali tvoj cinizam i polusarkazam jednostavno provocira jednako tako nepristojan odgovor.

Ponovit ću još jednom nešto što sam nekoliko puta napisao: Sve informacije koje posjedujem se mogu naći na internetu. Besplatno. Samo treba znati tražiti.

Kad smo to razjasnili evo pokazat ću ti kako recimo pronaći ovaj podatak koji sam napisao vezano za hipoteku nad trezorskim dionicama (bit ću do kraja iskren i prijaviti da je ovo zadnji put da s tobom razmjenjujem razmišljanja jer mi se činiš kao teška osoba s kojom nije lako razgovarati na civilizirnoj razini i koji nema poštovanja prema drugima; k tome znam tko si i na drugom forumu pa i tamo nećemo više razmjenjivati mišljenja i dojmove… molio bih te da i ti postupiš isto).
Dakle kako do infoa? Prvo pretpostaviš da bi se u revizorskim izvješćima neke firme mogle naći zanimljive informacije o firmi koja te zanima. Onda saznaš tko je revizor ATPL (ako ovo opet ne znaš kako saznati, preporučam ti da rasprodaš dionički portfelj i prepustiš kapital recimo Aureusu na oplođivanje. K tome, nisam Floričić pa zato reklamiram Aureus). Kad si saznao tko je revizor putem neke tražilice probaš pronaći neko revizorsko izvješće financijskih izvješća ATPL. Kad to nađeš, detaljno ga isčitaš i vidiš da sve informacije nisu dostupne samo insiderima i da se lijepe zanimljivosti mogu naći u pola sata pretraživanja.

A ovo kako sam i ja tebe tražio neke podatke, to je bilo samo zato jer sam znao da pišeš to o 4-6 mjeseci samo na temelju forumskih natpisa i nemaš pouzdan izvor. Htio sam da ti to istakneš. Razlika između mojih pitanja i tvojih je ta da se ja stvarno potrudim prvo samostalno saznati što me zanima pa onda pitam. I ako ja nešto ne znam, ne pravim se znalcem te materije.

All shipping lanes lead to China.


Na službenim stranicama ATPL kažu: porinuće prvog Kineza kraj
listopada/početak prosinca.
Ako su Kinezi efikasni kao Korejanci znači li to preuzimanje broda
prosinac 2007./siječanj 2008. ?

Mislim da je i više nego evidentno da Kinezi nisu ni do koljena Korejancima u efikasnosti, pa bi tome i rokove slične STXevim bilo previše očekivati od Jiangsu Easterna.

Uzmi iz prijašnjih pripćenja javnosti, bulettina, i sličnog planirane rokove za isporuke kineskih panamaxa, ažuriraj ih sa davanim informacijama tokom vremena o rezanju čelika, polaganju kobilica u tom brodogradilištiu, i onda probaj procijeniti koliko se kasni i kad bi mogle doći isporuke.

All shipping lanes lead to China.

Prvih 10 zadnja tri dana.


Pa neznam tocno gdje u Koreji su se radile novogradnje [Libertas / Imperialali me ipak cudi da rade toliko vremena za jednu novogradnju.Recimo radio sam na projektima Container carriera u Pusanu u dva brodogradilista HHI i Daewoo i znam da je isporuka od rezanja celika do primopredaje trajala oko 150 dana sto je i ugovorom bilo garantirano.Po zahtjevnosti posla Bulker je cak jednostavniji od Cont. carriera.Pa neznam dali je tu i likvidnost bila u pitanju, mada nije diskutabilno da je brod isporucen u relativno kratkom roku.

1. STX Shipbulding Jinhae – tamo su se gradile, već ti piše, a ako si bio u Koreji, trebao bi to znati

2. 150 dana od rezanja čelika do isporuke. To mi se čini malo prebrzo, čak i za Korejance. Inače, početak rezanja čelika uzima se samo kao fiktivan datum. Počnu rezanje, uzmu prve novce od brodovlasnika (10, 20 ili više %), to je najvažnije što se tiče početka rezanja. Tako da to i nije objektivan “milestone” za usporedbu, ali ovih 150 dana, to mi se čini malo premalo i prebrzo.

3. Ovo, što je Toknezev rekao, rokove Korejanaca i Kineza, kao i kvalitete, ne možemo uspoređivati.
Pitanje je hoće li uopće Jiangsu Eastren Shipyard isporučiti brod na vrijeme, a ugovorena cijena je bila smiješna. Kvaliteta i rokovi se razlikuju od brodogradilišta do brodogradilišta. Najrealnije vrijeme do isporuke koje možeš računati je od polaganja kobilice.

Pessimism Is Your Friend

“KOLOCEP” 41712 / 1996
DELY NORTH CHINA 25/27 SEPT TRIP REDEL TAIWAN =US$ 54000= , – SINOCHART
http://www.optimashipbrokers.com/optima/SiteResources/data/MediaArchive/files/downloads/2007/WEEK%2037%202007.pdf

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/

Ovo sam gore našao pa stavio…. Pozdrav

Napravi razliku http://pravipotez.blogspot.com/


“KOLOCEP” 41712 / 1996 DELY NORTH CHINA 25/27 SEPT TRIP REDEL TAIWAN =US$ 54000= , – SINOCHART http://www.optimashipbrokers.com/optima/SiteResources/data/MediaArchive/files/downloads/2007/WEEK%2037%202007.pdf

Bravo kolega BigBoss.
To su informacije.
Svaka čast.
Ovo su tzv. pieces of the puzzle

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

New Report

Close