ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 23:15
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
42,78
1.626
38
42,50
43,00
-1,16%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Nego onih 700 kn što smo pričali.. pogodio si ko prstom u govno [lol]

Ma nisam ja, nego je to prvotno bila ideja jednog mog frenda koji je to rekao više iz zezancije u trenucima utjecaja svega i svačega, ali kako je probila 1.000 prema dolje jako brzo smo obojica postali svjesni da je vrlo izvjesna upravo ta razina!
Možda nam se taj veliki šarmer i javi na forum pa ovo i potvrdi? [lol]

UPGRADING TO MARKET OUTPERFORM ON STRONG RAKIJA DEMAND!



@Sakai

Znam da znaš, znaš da znam ali…… nije na odmet se podsjetiti….

The Baltic Exchange is similar to the New York Merc in that it is a medium for buyers and sellers of contracts and forward agreements (futures) for delivery of dry bulk cargo. The Baltic is owned and operated by the member buyers and sellers. The exchange maintains prices on several routes for different cargoes and then publishes its own index, the BDI, as a summary of the entire dry bulk shipping market. This index can be used as an overall economic indicator as it shows where end prices are heading for items that use the raw materials that are shipped in dry bulk.
http://www.wikinvest.com


[thumbsup]

samo što nije...



Jel njima pada BDI ili samo ATPL a i jučer su rasli

GNK 2:59PM ET 18.54 Up 3.46 Up 22.94% 3,182,233

1 $ divedende po dionici za 3Q možda ima veze …

Ili možda činjenica da im je gotova cijela flota na timecharteru, preostalog trajanja uprosječeno 18 mjeseci.
[/quote]
I TNPL je 100% na timecharteru sa cjelokupnom bulk flotom od 6 brodova.Ista stvar sa tankerima koji
imaju solidne vozarine.A dionica se danas trži na manjoj prosječnoj cijeni.Mislim da smo danas dotakli četverogodišnji minimum od 1.350 kn po dionici ,a ne 1.350 US$.



Jel njima pada BDI ili samo ATPL a i jučer su rasli

GNK 2:59PM ET 18.54 Up 3.46 Up 22.94% 3,182,233

1 $ divedende po dionici za 3Q možda ima veze …

Ili možda činjenica da im je gotova cijela flota na timecharteru, preostalog trajanja uprosječeno 18 mjeseci.
[/quote]

Jesi li gledao njihova zaduzenja i dolazak novogradnji?

hmmm, sto rec na to?

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje



Nego onih 700 kn što smo pričali.. pogodio si ko prstom u govno [lol]

Ma nisam ja, nego je to prvotno bila ideja jednog mog frenda koji je to rekao više iz zezancije u trenucima utjecaja svega i svačega, ali kako je probila 1.000 prema dolje jako brzo smo obojica postali svjesni da je vrlo izvjesna upravo ta razina!
Možda nam se taj veliki šarmer i javi na forum pa ovo i potvrdi? [lol]
[/quote]

Nemam ja šta potvrdit, ja sam genleman.. o mom šarmu neka dame pričaju [tongue]

A još kad bih ti reko da sam imao nalog na 651,77 koji sam povuko jer mi je prošao jedan veći na 722 koji sam zaboravio povuć pa pobjego sa 651,77 da me ne prekrcaju brodom koji tone.. eh.. opet bih kupovao po minimumu i sad se hvalio po forumu ko ima manji ;/ ..ulaz, naravno.. u dionicu, jelte.. i to ATPL, što je i tema ove teme.. :): smootko strikes again

Nisam proučavao detaljno. Zaintrigiralo me ovih 1$ dividende na ovu cijenu. Jasan razlog ovolikog rasta u odnosu na ostale brodare.

Zaduženja su pretpostavljam ogromna, s obzirom na broj novogradnji.

Direktor im je optimista, ali 10 komada u 2009.g. od čega 7 kejpova, mogli bi i oni škrgutat zubima ako stanje ostane ovako. Ali dužina postojećih ugovora im pruža nekakvu sigurnost …

Slazem se. Ovaj kvartal su dali 50 % dividende, a sto se tice zaduzenja:

Genco Shipping & Trading has an aggressive new building program, with six Cape-size vessels set for delivery through 2009. One Cape-size is expected to be delivered in the fourth quarter of 2008 and three smaller Handy-size vessels are expected to be delivered in the fourth quarter. These vessels are already built and paid for. Meanwhile, Genco’s debt is among the highest in the industry at $989.3 million.

U njihovoj bilanci stoji da su zaduzenja jos veca, preko milijardu dolara.

Jos nisu nista javili o eventualnom rezanju postojecih ugovora no mislim da je izvjesce radjeno zakljucno sa 30.9.

Evo jos jednog zanimljivog podatka:

Debt/Capitalization 59%.

I na kraju se vracamo na kljuc svega: hoce li stanje u brodarstvu (i svjetskom gospodarstvu) ostati ovako….

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


A još kad bih ti reko da sam imao nalog na 651,77 koji sam povuko jer mi je prošao jedan veći na 722 koji sam zaboravio povuć pa pobjego sa 651,77 da me ne prekrcaju brodom koji tone.. eh.. opet bih kupovao po minimumu i sad se hvalio po forumu ko ima manji ;/ ..ulaz, naravno.. u dionicu, jelte.. i to ATPL, što je i tema ove teme.. :): smootko strikes again

Ja ću se pohvaliti da sam ulovio čak 4 (četiri) dionice na 651 (nalog je bio veći), tako da nemaš za čim previše žaliti. Mislim da je onaj iznad mene puno bolje prošao.

Evo kako stoje dionice svijetskih brodara, večinom u plusu. Njih izgleda ne j..e BDI

Name Exchange Symbol Last Trade Change Mkt Cap
Paragon Shipping Inc. NASDAQ PRGN 5.70 +0.63 (12.43%) 154.66M
Euroseas Ltd. NASDAQ ESEA 4.47 +0.30 (7.19%) 136.02M
FreeSeas Inc. NASDAQ FREE 2.13 +0.07 (3.39%) 45.09M
Aries Maritime Transport NASDAQ RAMS 0.800 +0.050 (6.67%) 22.89M
Safe Bulkers, Inc. NYSE SB 4.77 +0.29 (6.47%) 259.96M
Navios Maritime Holdings NYSE NM 2.89 +0.21 (7.84%) 297.64M
Excel Maritime Carriers NYSE EXM 11.10 +0.51 (4.82%) 479.53M
OceanFreight Inc. NASDAQ OCNF 6.32 +0.27 (4.46%) 91.92M
Diana Shipping Inc. NYSE DSX 15.00 +1.02 (7.30%) 1.12B
Navios Maritime Partne. NYSE NMM 6.85 -0.63 (-8.42%) 93.38M

I noga u guzicu je korak naprijed

Evo graf usporedbe sa DRYS i EGLE da se nađe…

U ova turbulentna vremena,bilo bi nam od velike koristi da nam se javi netko iz Uprave,i objasni nam situaciju.Može i onako u grubo, kao što je to Uprava ULPL napravila.
Ima li ko inf.o sklopljenim ugovorima.Vremenski i cijenovni.
Mene, a i vjerujem većinu zanima budućnost tj.možemo li ugrubo izračunati dobit za 2009.i 2010.

(P)ostao san dugoročni dokupljivač

New Report

Close