ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 29.09.2024. u 05:32
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,39
8.347
169
48,10
50,00
3,34%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


ako plovimo za dolare onda bi godišnji izvještaj trebao biti maestralan. pa prvih 6 mjeseci je bilo odlično. a ako se nastavi politika dijeljenja dividende kao dosadašnjih godina onda bi tu bilo i za meso a ne samo za salatu…. [thumbsup]

Osim prihoda i troškovi su u dolarima (najveći dio).Osim njih i krediti i kamate.
A u ovakvim uvjetima bilo bi čudo da se podijeli dividenda.Cash je sad Bog.

Sad bi trebalo sav cash potrošit na brodove, ući u totalni rizik i probat postat svjetski lider za suhe terete.


Sad bi trebalo sav cash potrošit na brodove, ući u totalni rizik i probat postat svjetski lider za suhe terete.

tako je. [thumbsup] sad treba sav keš koji posjeduju upucati u dugotrajnu imovinu a onda pjevat borbene i otići u stečaj.Baš ih briga. Bravo, tako se vodi kompanija. [thumbsup]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

Kolegu Topalova za burekdžiju godine [thumbsup]
Uvijek me nasmije od srca. [lol]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 


Ja tacno znam svoje dosege i ako si primjetio nikad se nisam upustao u duboke analize financiskog djela brodara jer sam tu priucen i ima kolega koje to znaju puno bolje od mene. Vristao sam na Papinja zbog njegovih bilanci i poteza koje nisam odobravao i to je to. kako sam ja priucen u financijama tako si ti priucen u brodarima (pretpostavljam i u financijama) ali te to ne prijeci da se u oba segmenta postavljas kao meritum.

Evo, i ja cu zavrsiti stvari jednom za svagda. Da, ja sam priucen u financijama – no savjete trazim od financijskih experta (usput trazim i objasnjenje, a ne samo njihovo misljenje) pa stoga si dopustam da tvoje pisanje o bilanci JDPL-a proglasavam teskim promasajem. Ono sto si radio na temi JDPL je cisti uzas (pretpostavljam da je to bilo iz neznanja). Dva forumasa (od kojih jedan ima znanje u financijama kao sto ti imas o brodovima!) ti su pokusala objasniti gdje grijesis, pa i ja "segrt". Bilanca JDPL-a je cista da cistija ne moze biti, no ti si arogantno (sorry, ali tako je) odbijao to prihvatiti.

Toliko o stavljanju postova i usporedjivanju. Nit imam vremena nit imam volje to raditi jer znam da nema efekta. Ovo gore ti je samo jedan primjer. A to sto ja vise ne prepoznajem Techmana od prije, vjerojatno je plod moje izgubljene pameti. Kao i periodi kada Techman nije pisao tjednima (a dionica pada li pada). Sve je to ok i regularno, medjutim sebe isticati kao nesebicnog covjeka je malo deplasirano (no to je samo moje misljenje).

A sto se tice moje vaznosti, kamo srece da sam svoju vaznost poslusao prije… zasad se to pokazalo kao najbolje.

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

Javljam vam se pošto sam novi na forumu, no imam iskustav s domaćim tržištem kapitala,a posebno sam se zainteresirao za brodare, pa bi iskusnije kolege pitao za poneki savjet.

1.) Gdje mogu vidjeti trenutne cijene vozarina?
2.) Što je to po definiciji BDI index?
3.) Kakav se rasplet očekuje vezano za domaće brodare?

Linkovi i literatura su dobrodošli, kao i savjeti.
Zahvaljujem unaprijed


Javljam vam se pošto sam novi na forumu, no imam iskustav s domaćim tržištem kapitala,a posebno sam se zainteresirao za brodare, pa bi iskusnije kolege pitao za poneki savjet.

1.) Gdje mogu vidjeti trenutne cijene vozarina?
2.) Što je to po definiciji BDI index?
3.) Kakav se rasplet očekuje vezano za domaće brodare?

Linkovi i literatura su dobrodošli, kao i savjeti.
Zahvaljujem unaprijed

Najbolji ti je savjet taj da smo sad na 999 stranici i otprilike odeš na 899 i naći ćeš puno odgovora!

pozdrav

LEAVE THE WORLD BEHINED

eo ja cu pomoc sa pod 1) http://www.dryships.com/index.cfm?get=report
i 2) http://en.wikipedia.org/wiki/Baltic_Dry_Index
sto se tice pod3) misljenja sam da ce oporavak ubrzo krenuti,2 koraka naprijed ,jedan nazad,do stabilizacije .

KADA NARASTEM BIT ČU BROKER


eo ja cu pomoc sa pod 1) http://www.dryships.com/index.cfm?get=report
i 2) http://en.wikipedia.org/wiki/Baltic_Dry_Index
sto se tice pod3) misljenja sam da ce oporavak ubrzo krenuti,2 koraka naprijed ,jedan nazad,do stabilizacije .

[thumbsup]

LEAVE THE WORLD BEHINED



Javljam vam se pošto sam novi na forumu, no imam iskustav s domaćim tržištem kapitala,a posebno sam se zainteresirao za brodare, pa bi iskusnije kolege pitao za poneki savjet.

1.) Gdje mogu vidjeti trenutne cijene vozarina?
2.) Što je to po definiciji BDI index?
3.) Kakav se rasplet očekuje vezano za domaće brodare?

Linkovi i literatura su dobrodošli, kao i savjeti.
Zahvaljujem unaprijed

Najbolji ti je savjet taj da smo sad na 999 stranici i otprilike odeš na 899 i naći ćeš puno odgovora!

pozdrav
[/quote]


eo ja cu pomoc sa pod 1) http://www.dryships.com/index.cfm?get=report
i 2) http://en.wikipedia.org/wiki/Baltic_Dry_Index
sto se tice pod3) misljenja sam da ce oporavak ubrzo krenuti,2 koraka naprijed ,jedan nazad,do stabilizacije .

Zahvaljujem obojici na dobroj volji, i procjenama dakladd-a.
Kako stoji današnja k/p atpl?

Techman, sukus cijele priče je da "upozoravaš" puno prekasno. Taj čemer i jad u dry sektoru je anticipiran u cijenu ATPL-a ispod 800 kuna. Sve što se trenutno događa u makroekonomiji i/ili sektoru čiju dionicu pratimo mora se istovremeno stavljati vs. cijena dionice. Ne možeš pratiti sektor i upozoravati na loše stanje i istovremeno očekivato veliki pad dionice kad se on zapravo već dogodio. Tržište kapitala anticipira budućnost i stavlja ga u korelaciju s trenutnom bilancom poduzeća. Evo malo budućnosti: kad izađe FI 3Q, ttm P/E ATPL-a pri cijeni od 800 kuna bit će cca 1,4. Što nalaže da ako ATPL sljedećih 5 godina radi sa dobitkom 0 (prosjek razine tih 5 godina), P/E prosjek na tih 5 godina je manji od 10. E sad, drugi par opanaka je ako će ATPL tih 5 godina raditi s gubitkom, no to je ukalkulirani rizik i vjerojatnost za takvo što se smanjuje s većim brojem anticipiranih godina. Npr. vjerojatnost da ATPL radi s gubitkom sljedeću godinu je puno veća nego da radi svaku sljedeću još 4 godine nakon. Što bi u prosjeku vjerojatno prešlo čak i u pozitivu na kumulativu tih 5 godina. Zato sam ja uzeo 0 kao neku hipotetsku bazu zašto smatram da cijena dionice ATPL ne bi trebala još puno padati sve da BDI dođe na 0.

I'LL BE BACK

samo mala ispravka, kad se uzme P/E ove godine i zarada 0 za sljedećih 5 godina, onda zapravo mislim na prosjek od tih 6 godina ( a ne 5).

I'LL BE BACK

New Report

Close