Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 21.266 | 434 | 49,00 | 49,50 | 0,00% |
Racionalno gledajuci, da.
Sve dostupne pouzdane informacije trebaju biti ukalkulirane u sadasnju cijenu. To je cijela poanta financija, a samim time i burze.
Ono sto je neizvjesno je po kojim cijena ce novoisporuceni brodovi biti zakljuceni; tu je prostor za promjenu.
Racionalno gledajuci, da. Sve dostupne pouzdane informacije trebaju biti ukalkulirane u sadasnju cijenu. To je cijela poanta financija, a samim time i burze. Ono sto je neizvjesno je po kojim cijena ce novoisporuceni brodovi biti zakljuceni; tu je prostor za promjenu.
procitaj GERONIMOVU analizu i sve ce ti bit jasno, covjek je sve precizno i dobro izracunao.
Mnoštvo interesantnih informacija na forumu i web-u zadnjih dana.
Da rekapituliram , zbog lakšeg praćenja :
Pelješac – spot 105 K USD/d
Oluja – spot 58 K USD/d
Imperial – T/C 1 Y – 77 K USD/d
Libertas – T/C 5 Y – 45 K USD/d
m/t “Zagreb” (1. “Kinez”) – 80.300 DWT – porinuće kraj listopada , početak studenog 2007.
BPI i BHI već postani.Hvala Basil.
Može link na dnevnu vozarinu Pelješca?
Ima li još netko s žalopojkama? [smiley2]
Ljudi moji, ne dijelim ni najmanje vaše razočaranje cjenovnim kretanjima, dovoljno je pogledati samo ovu rekapitulaciju koju je postavio kolega Špancir i osjećati se divno! [smiley2] Stari brodovi koji se ugovaraju po novim vozarimama uz dodatne nove brodove. Hej! Em, sami novi brod znači nove, dodatne prihode, em, što ti novi brodovi idu po značajno višim vozarinama nego što ih je ATPL privređivala do sada. Ne treba biti stručnjak da bi se naočigled primijetio trend značajnog rasta prihoda.
A što se tiče cijene, primijetio sam na raznim forumima i u raznim kontaktima da mnogi ovu dionicu smatraju “visoko vrednovanom” i “već je puno rasla” pa se boje ući u nju. Međutim, niti današnji bojažljivi prodavatelji nisu baš previše sigurni u to što čine (imaju respekt) jer da jesu, u sekundi bi prodali i po 3.500 kn i sl.
Ukratko, svi koji danas prodaju, nisu baš nešto dobro informirani, nisu se bavili nikakvim fundamentalnim brojkama i nemaju jasnu predodžbu kako stoje stvari tj. kako će stvari stajati u skoroj budućnosti (mislim na razdoblje od barem sljedećih godinu dana).
Jer da su se ti isti uhvatili samo ovog novog, u petak preuzetog, panamaxa “Imperial” i njegovih 77.000 USD na dan te to stavili u relaciju s dosadašnjim godišnjim prihodima, vidjeli bi da se samo tim jednim novim brodom ATPL svoj ukupni prihodi u sljedećem razdoblju povećava za 12%. Treba li naglašavati da tomu treba još pridodati sve nove ugovore i nove brodove što je kolega Špancir ljubazno sažeo u gornjem postu? [smiley2]
Da malo ilustriramo uz napomenu da je prognoza za ovu godinu konzervativna:
Racionalno gledajuci, da. Sve dostupne pouzdane informacije trebaju biti ukalkulirane u sadasnju cijenu. To je cijela poanta financija, a samim time i burze. Ono sto je neizvjesno je po kojim cijena ce novoisporuceni brodovi biti zakljuceni; tu je prostor za promjenu.
ne bih se slozio..
sto ako brodovi dodju prije, ili ako kasne, ili ako uopce ne dodju..
postoji i ta mogucnost!
naravno, cijena ce ici dolje..
kad brodovi dodju vise ne postoji mogucnost npr. havarije u brodogradilistu, da se izgubi brod ili tako nesto, sto automatski povecava i cijenu!
@Strawinsky Puno ih ne čita ovu temu stoga neka ima popusta ja ću samo da kupujem……….[smiley2]
Sol, Da, vec jesam. Nekoliko puta. I? Po koliko ce biti zakljuceni Kinezi?
po cijenama vecim nego danass, ja mislim..a vi??
[smiley1]
a analiza kolege Geronima je radjena na temelju trenutnih vozarina.
ja mislim da ce u buducnosti rasti jos.
i dnas su rasle[smiley2]
@BigBoss
Samo daj, zavidim ti, ja više nemam čim. [smiley2]
da se izgubi brod
ha hahahaahahahahahaaaaaa hhahahahaha
Otplovi sam nekom drugom vlasniku … pa nije to ćuko da može samo tako odlutati …