Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 47,31 | 4.590 | 97 | 47,10 | 48,20 | -0,42% |
Definitivno ovo i nije najveći pad u povijesti ATPL.Bilo je toga i prije:
25.02.2002. 120,00
03.11.2003. 22,00
Jedino za čime mogu žaliti je da sam tada bio premlad i nisam tada uložio novac u ATPL nego frajer kupio novi crveni Alfa Romeo.
Još uvijek vozim crveni alfa romeo umjesto da vozim crveni ferrari,ili bar 35 alfih.
22×35=770
Ali,evo nova prilika,ovaj put me neće zaobići.
Zaboravio si spomenuti da u međuvremenu si na održavanje crvene alfe potrošio para koje da si uložio u bilo šta bi svejedno bio bogataš
[thumbsup]
[/quote]
Da, u pravu si.Najbolje bi proša da san iša na noge.Postole su jeftinije od održavanja auta.
Ok.Dajen oglas.Prodajen crvenu alfu 156,kupujen dionice ATPL.Ili još bolje,minjan ALFU-RA za ATPL-RA.
quote=kuna94]
@ASHRAK
Zagreb i Pracat imaju već sklopljene ugovore.Za cca.3 godine će biti i otplaćeni sa tim ugovorima.
Ta informacija je objavljena na Skupštini,jedino ako netko ima koju novu,slobodno neka javi (ili bolje ne,samo bi unio još više panike)
[/quote]
29.10 ZAGREB
Ship Name ZAGREB
DWT 80,300
Built 2008
Flag CRT
Draft 14,58
TCT 80,300 08 6-12/11 USD 3,000 DAILY DREYFUS
Fino ovaj brod zarađuje
Više vjerujem Topalovu.Koliko znamo , Zagreb je izgubio 3-godišnji ugovor reda veličine 60 K$/d zbog zakašnjelog preuzimanja (za strijeljanje !).
Ipak , ako TCT počinje 6-12/11 to znači da je preuzimanje najkasnije slijedeći tjedan.
Ponavljam pitanja od neki dan.
Hoće li Pracat biti preuzet do kraja godine ?
Hoće li Držić biti preuzet u 1Q09 ?
Imam i dodatno pitanje.
Hoće li se – prema planu – nastaviti drugi dio obnove hotela Lapad (nekih 12 mil Eura , čini mi se) , kako bi bio potpuno obnovljen na nivou 4 zvjezdice do ljeta 2009 ?.Znam da to ljeto neće biti bog zna šta , ali više volim obnovljeni hotel od neobnovljenog – kad se turizam počne vraćati , Dubrovnik će biti prvi.
Ashrak citat godine. Cudi me da nitko od brodarskih strucnjaka ne komentira.
[/quote]
Stavi sam ga nadujući se nekoj raspravi, posebno radi boldanog …
Jednostavno ili smo na dnu ili na početku ponora, čovjek u istoj rečenici daje razlog za nadu ili očaj.
Ali vidim da dugoročne ulagače na zanima puno stanje tržišta.
Valjda, za ATPL nije važno gdje će i kako Jerković & co. zaposlit Zagreba (koji bi već trebao ili će ubrzo biti u floti), Držića i Pracata.
Vjerovatno je za firmu bitnije proniknuti u doseg kineske urote čiji cilj je smanjenje cijene brazilske rudače za koji dolara.
A ljude koja blokadica i malo zelenila brzo hipnotizira, pa zaborave na ono bitno, a to je koliko će ovi brodovi zarađivati slijedeću godinu?
Podsjeća me ovo na stanje od desetak dana, bilo je dovoljna jedna blokadica, euforija je zavladala, a jedino ti i Miško ste se zapital kamo dalje, koliko ćemo zarađivati (ti si pisao o breakevenu panamaxa), a jedini komentar na ovo je bilo desetak postova tipa "još jedan dan i eto nas preko 2.XXX". Samo tada je ATPL bila oko 1.400, a BDI 50 % veći. Zanima me što će biti sutra ….
[/quote]
Ashrak odlican. A sad cu malo o samom postu. Ima jedna recenica koja me jako zabrinula. Cesto sam pisao o krizama u proslosti a sljedeca recenica me podsjetila i zabrinula:
The International Monetary Fund predicts the world’s advanced economies will next year grow at the slowest pace since 1982.
1981 pocela je naj veca kriza u modernom shippingu. Vrhunac je dozivila 1982 i trajala je do 1989 godine. Velik broj firmi nije uspio prezivit krizu i isle su u bankrot. Luke su bile pune brodova vezanih u cetverovezu. Vozarine su bile u podrumu. Plate pomoraca mizerne. Ja sam imao znacajno vecu platu na domacoj kompaniji (socializam je uvjek bio izvan vremena i prostora) nego moje kolege na stranim brodovima. Ljudi su ostajali na brodovima i po godinu-dvije jer nakon iskrcaja moglo se desiti da se ceka godinu-dvije na slijedeci ukrcaj.
I sada Monetarni fond usporedjuje iducu godinu sa 1982. Pametnom dovoljno.
@ASHRAK
Zagreb i Pracat imaju već sklopljene ugovore.Za cca.3 godine će biti i otplaćeni sa tim ugovorima.
Ta informacija je objavljena na Skupštini,jedino ako netko ima koju novu,slobodno neka javi (ili bolje ne,samo bi unio još više panike)
Mozda je netko vec komentirao ali sve jedno. Po mojim saznanjima Zagreb je radi kasnjenja izgubio 3 godisnji ugovor. U TC uvjek postoji i takozvani cancellation date kojega je Zagreb presao.
Sorry sta su mi postovi u nizu. Kako ne visim non stop ispred compa skupi se toga za komentirati. Hvala na razumjevanju [smiley]
Ashrak citat godine. Cudi me da nitko od brodarskih strucnjaka ne komentira.
[/quote]
Stavi sam ga nadujući se nekoj raspravi, posebno radi boldanog …
Jednostavno ili smo na dnu ili na početku ponora, čovjek u istoj rečenici daje razlog za nadu ili očaj.
Ali vidim da dugoročne ulagače na zanima puno stanje tržišta.
Valjda, za ATPL nije važno gdje će i kako Jerković & co. zaposlit Zagreba (koji bi već trebao ili će ubrzo biti u floti), Držića i Pracata.
Vjerovatno je za firmu bitnije proniknuti u doseg kineske urote čiji cilj je smanjenje cijene brazilske rudače za koji dolara.
A ljude koja blokadica i malo zelenila brzo hipnotizira, pa zaborave na ono bitno, a to je koliko će ovi brodovi zarađivati slijedeću godinu?
Podsjeća me ovo na stanje od desetak dana, bilo je dovoljna jedna blokadica, euforija je zavladala, a jedino ti i Miško ste se zapital kamo dalje, koliko ćemo zarađivati (ti si pisao o breakevenu panamaxa), a jedini komentar na ovo je bilo desetak postova tipa "još jedan dan i eto nas preko 2.XXX". Samo tada je ATPL bila oko 1.400, a BDI 50 % veći. Zanima me što će biti sutra ….
[/quote]
Ashrak odlican. A sad cu malo o samom postu. Ima jedna recenica koja me jako zabrinula. Cesto sam pisao o krizama u proslosti a sljedeca recenica me podsjetila i zabrinula:
The International Monetary Fund predicts the world’s advanced economies will next year grow at the slowest pace since 1982.
1981 pocela je naj veca kriza u modernom shippingu. Vrhunac je dozivila 1982 i trajala je do 1989 godine. Velik broj firmi nije uspio prezivit krizu i isle su u bankrot. Luke su bile pune brodova vezanih u cetverovezu. Vozarine su bile u podrumu. Plate pomoraca mizerne. Ja sam imao znacajno vecu platu na domacoj kompaniji (socializam je uvjek bio izvan vremena i prostora) nego moje kolege na stranim brodovima. Ljudi su ostajali na brodovima i po godinu-dvije jer nakon iskrcaja moglo se desiti da se ceka godinu-dvije na slijedeci ukrcaj.
I sada Monetarni fond usporedjuje iducu godinu sa 1982. Pametnom dovoljno.
[/quote]
Dobar post nema šta….ipak mislim da je takav scenarij danas ne ponovljiv pošto je 80-tih godina europa bila podjeljena da dva bloka te je isključivo zapad trgovao po svijetu dokle istok je šta je . Danas imamo istočnu europu ,Rusiju a o Kini niti da ne pričamo koje aktivno trguju sa zapadom te se kontejnerska razmjena povečala za 500% . …. pametnom dovoljno…
Ashrak citat godine. Cudi me da nitko od brodarskih strucnjaka ne komentira.
[/quote]
Stavi sam ga nadujući se nekoj raspravi, posebno radi boldanog …
Jednostavno ili smo na dnu ili na početku ponora, čovjek u istoj rečenici daje razlog za nadu ili očaj.
Ali vidim da dugoročne ulagače na zanima puno stanje tržišta.
Valjda, za ATPL nije važno gdje će i kako Jerković & co. zaposlit Zagreba (koji bi već trebao ili će ubrzo biti u floti), Držića i Pracata.
Vjerovatno je za firmu bitnije proniknuti u doseg kineske urote čiji cilj je smanjenje cijene brazilske rudače za koji dolara.
A ljude koja blokadica i malo zelenila brzo hipnotizira, pa zaborave na ono bitno, a to je koliko će ovi brodovi zarađivati slijedeću godinu?
Podsjeća me ovo na stanje od desetak dana, bilo je dovoljna jedna blokadica, euforija je zavladala, a jedino ti i Miško ste se zapital kamo dalje, koliko ćemo zarađivati (ti si pisao o breakevenu panamaxa), a jedini komentar na ovo je bilo desetak postova tipa "još jedan dan i eto nas preko 2.XXX". Samo tada je ATPL bila oko 1.400, a BDI 50 % veći. Zanima me što će biti sutra ….
[/quote]
Ashrak odlican. A sad cu malo o samom postu. Ima jedna recenica koja me jako zabrinula. Cesto sam pisao o krizama u proslosti a sljedeca recenica me podsjetila i zabrinula:
The International Monetary Fund predicts the world’s advanced economies will next year grow at the slowest pace since 1982.
1981 pocela je naj veca kriza u modernom shippingu. Vrhunac je dozivila 1982 i trajala je do 1989 godine. Velik broj firmi nije uspio prezivit krizu i isle su u bankrot. Luke su bile pune brodova vezanih u cetverovezu. Vozarine su bile u podrumu. Plate pomoraca mizerne. Ja sam imao znacajno vecu platu na domacoj kompaniji (socializam je uvjek bio izvan vremena i prostora) nego moje kolege na stranim brodovima. Ljudi su ostajali na brodovima i po godinu-dvije jer nakon iskrcaja moglo se desiti da se ceka godinu-dvije na slijedeci ukrcaj.
I sada Monetarni fond usporedjuje iducu godinu sa 1982. Pametnom dovoljno.
[/quote]
Dobar post nema šta….ipak mislim da je takav scenarij danas ne ponovljiv pošto je 80-tih godina europa bila podjeljena da dva bloka te je isključivo zapad trgovao po svijetu dokle istok je šta je . Danas imamo istočnu europu ,Rusiju a o Kini niti da ne pričamo koje aktivno trguju sa zapadom te se kontejnerska razmjena povečala za 500% . …. pametnom dovoljno…
[/quote]
Ma nema dvojbe da će 2009 godina biti loša godina za brodare, pa što, eto ja imam neke podatke za 2010 ali ih ne iznosim da ne proglase drukerom up, zato dokupljujem i još ću kupovati, samo ako bude padala veće količine. Istina je uvijek u sredini, pa ako uzmemo ATH za BDI i ovaj sad najniži dođemo do zlatne sredine,a ona je jako povoljna za brodare, eto to očekujem u jednom razumnom periodu i zato dokupljujem. No, oni što predviđaju BDI na 500 naravno prodaju, sve je to igra, netko mora pušiti, takav je život. [tongue]
I kod mene disperzija rizika, ATPL, JDPL, TNPL, također neuspjela
ako ti to zoveš disperzija….ja nisam siguran !?
Ma nema dvojbe da će 2009 godina biti loša godina za brodare, pa što, eto ja imam neke podatke za 2010 ali ih ne iznosim da ne proglase drukerom up, zato dokupljujem i još ću kupovati, samo ako bude padala veće količine. Istina je uvijek u sredini, pa ako uzmemo ATH za BDI i ovaj sad najniži dođemo do zlatne sredine,a ona je jako povoljna za brodare, eto to očekujem u jednom razumnom periodu i zato dokupljujem. No, oni što predviđaju BDI na 500 naravno prodaju, sve je to igra, netko mora pušiti, takav je život. [tongue]
Ako mislis na mene da pusem u BDI 500 nisi u pravu. Moje pisanje pokusavam bazirati na cinjenicama koje imaju glavu ili rep. Namjerno sam stavio ili jer smo danas zasuti kisom kontradiktornih informacija i nije uvjek lako dokuciti gdje je istina. Nemoj mislit da meni odgovara BDI 500. Imam i ja dionice brodara i to u puno vecem broju nego ih mogu dokupiti. Kako sam profesionalno vezan za sektor imam pristup informacijama i nastojim ih nesebicno dijeliti uz moje komentare koji su vise ili manje tacni. Sakai me prozvao da sam pricao o izvrsnoj 2009 godini za brodare. Ne samo ja vec nitko nije spominjao crne oblake do pocetka kreditne krize. Mogu samo zaliti Kanadsku banku koja je potpisala FF deal za 2009 na 45000 dnevno za 5 handya ili mozda oni znaju sta mi neznamo u sto danas zaista sumljam. Kad profesionalci na bazi cijih procjena banke plasiraju milione dolara omanu sta kazati za raznorazne Techmane, Spancire Sakaie?
1981 pocela je naj veca kriza u modernom shippingu. Vrhunac je dozivila 1982 i trajala je do 1989 godine.
Sto je bio uzrok krizi od 8 godina?
Je li bio unutarnji (ponuda i potraznja za brodskim prostorom) ili vanjska (globalna recesija)?