ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 29.09.2024. u 03:35
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,39
8.347
169
48,10
50,00
3,34%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Molim suvisli komentar, kako to da je nekome jučerašnja cijena od 670-700kn dobar ulaz, a današnja od 730-770kn loš? Ispravite me molim, jer ja stvarno ne vidim bitnu razliku između ovih sitnih brojčica. Ili je ovo još jedno klasično preprcavanje oko par kuna?

IMHO, ako je danas 670 i ti misliš da će sutra dogurati do 770, onda je 670 dobar ulaz, ali ako je danas 770 a slutiš da će sutra na 650, onda 770 nije dobar ulaz

14% glasača je glasalo protiv ulaska u EU ....


ma britania je strong hold
kakav peni stok

pa nije to feni mej il fredi mek

a da ce sutra biti gadno za fond menažere bit će
jadni oni šta li će sada

odo do kockarnice baciti rulet pa vam javim u kojem cemo smjeru sutra

Postanite Eu-robovi


Molim suvisli komentar, kako to da je nekome jučerašnja cijena od 670-700kn dobar ulaz, a današnja od 730-770kn loš? Ispravite me molim, jer ja stvarno ne vidim bitnu razliku između ovih sitnih brojčica. Ili je ovo još jedno klasično preprcavanje oko par kuna?

IMHO, ako je danas 670 i ti misliš da će sutra dogurati do 770, onda je 670 dobar ulaz, ali ako je danas 770 a slutiš da će sutra na 650, onda 770 nije dobar ulaz
[/quote]

Ako je danas 670 ili 770kn, a za par godina potencijalno 60 ili 6000kn, jel bitno kakav je ulaz? Poanta posta je da li uopće ulagati ili ne ulagati. Ovo što ti pričaš je cjenjkanje. Danas zaradiš 10%, sutra popušiš 10% i na nuli si. Kužiš?


ZSE je brod ludjaka. Ostatci BDI u padu, kreditna kriza nije prevladana, garancije za terete dobijaju se na slamku, pregovori Kinezi-rudari u lockoutu, masakr brodara u Amera (trenutno DRYS-15%) a nasi brodari u pozitivnoj blokadi i zavrse sa ATPL +10%, JDPL +5,82%, ULPL +12,25%, a TNPL koja mozda trenutno naj bolje stoji na svjetskom marketu +3,07%.
Racunajuci jucer da ce danas biti vjerovatan pad spremao sam se u shopping ali me livada zaskocila. Moram priznati da sam skoro i ja krenuo u kupovinu ali sam se ipak na kraju suzdrzao.Pogreska ili ne vidit ce mo sutra

Djelomično si u pravu ali postoji ipak jedno pravilo -na zse crobex je bog i (gotovo) je nemoguće da neka bitnija dionica pojedinačno krene kontra njega ma kakave je okolnosti okruživale (izuzetak bila INA drugog relevantnog se ne sjećam).
S tim uvijek treba računati ma kako nelogično se ponekad činilo. [wink]
Mislim da je ovaj rast atpl danas bio najveći kompliment toj dionici jer je očigledno na oku ulagačima bez obzira na sve i samo se čeka da joj i svjetska zbivanja krenu na ruku da nestane straha i krene ukrcaj. [wink] [thumbsup]

Baltic Dry Index Drops Below 1,000 for First Time in Six Years

By Alistair Holloway

Oct. 28 (Bloomberg) — The Baltic Dry Index, the benchmark for commodity shipping costs, fell below 1,000 for the first time in six years as the lack of credit curbed global trade and shipowners threatened to shun orders.

The index, watched by banks including UBS AG as an economic indicator, fell 66 points, or 6.3 percent, to 982 points, the lowest since Aug. 8, 2002. The gauge has dropped 89 percent this year, driving down the combined market capitalization of the 12- company Bloomberg Dry Ships Index, led by Athens-based Diana Shipping Inc., to $5.5 billion from $32 billion a year ago.

“You are getting very, very close to the cost of just crewing and running a ship,” Richard Haines, a senior director at London-based shipbroker Simpson, Spence & Young Ltd., said in an interview today. “It can’t go much lower than this without owners deciding they don’t want their ships employed.”

The International Monetary Fund predicts the world’s advanced economies will next year grow at the slowest pace since 1982. The Bank of England today estimated losses on asset-backed debt, corporate bonds and other securities in the U.K., U.S. and Europe had more than doubled since April to about $2.8 trillion.

Zodiac Maritime Agencies Ltd., the shipping line managed by Israel’s billionaire Ofer family, said this month it may idle 20 capesize ships, which typically haul coal and iron ore. That’s about 5 percent of the fleet operating in the spot market.

Shipowners are also slowing down vessels to cut fuel costs. The average capesize is sailing at 8.54 knots, down from 10.33 knots in July. Capesizes are attracting rates of $7,340 a day, close to daily operating expenses of about $6,000, according to Henrik With, a shipping analyst at DnB NOR Markets ASA in Oslo. Daily rates for smaller panamaxes fell 8.1 percent to $6,413.

Failing Shippers

Fearnley Fonds ASA, an investment bank specialized in shipping, energy and oil services, expects a “significant” number of commodity shippers to fail within two years.

Britannia Bulk Holdings Inc. has “severe” financial difficulties and a “very high risk” of being in default on a $170 million loan, the London-based commodities shipping line said in a statement distributed by Market Wire today.

Industrial Carriers Inc., a Ukrainian operator of about 55 vessels, filed for bankruptcy this month.

The London interbank offered rate, or Libor, fell 4 basis points today to 3.47 percent for three-month loans, the British Bankers’ Association said. It was the 12th straight drop.

The three-month Libor for dollars remains 197 basis points above the Federal Reserve’s target rate for overnight loans of 1.5 percent, up from 81 basis points about three months ago. At the start of the year, the spread was 43 basis points.

Awaiting Recovery

Credit markets began seizing up after BNP Paribas SA halted withdrawals on three funds in August 2007. They froze after Lehman Brothers Holdings Inc. collapsed on Sept. 15.

Shipping lines also have to contend with slowing growth in demand for most commodities. The S&P GSCI index of 24 raw materials has dropped 31 percent this month, its worst performance since at least 1970. Any turnaround for shipping markets may not come this year, according to Stuart Rae, joint managing director at M2M Management Ltd. in London.

“Towards the early part of next year I think we will have more liquidity and cash in the market, and more trading being done and the market picking itself up from the floor,” Rae said in an interview today.

OAO Severstal, Russia’s largest steelmaker, and other producers are cutting output, sapping demand for iron ore and coking coal. The two commodities will account for about a third of the 3.2 billion metric tons of dry bulk goods shipped this year, according to Drewry Shipping Consultants Ltd.

@ Hanger

odgovorit cu u boldu i italicu

Molim suvisli komentar, kako to da je nekome jučerašnja cijena od 670-700kn dobar ulaz, a današnja od 730-770kn loš? Ispravite me molim, jer ja stvarno ne vidim bitnu razliku između ovih sitnih brojčica. Ili je ovo još jedno klasično preprcavanje oko par kuna?

Jutros kad sam upalio kompjutor nasao sam blokadu na mislim 799. Nisam ni slutio da ce se moj post od jucer obistiniti jer za njega nije bilo nikakvog razloga. Kad sam vidio da sve ide gore brodari su mi bili na kraju shopping liste jer sam se okrenuo dionicama za koje vjerujem da ce imati brzi povratak ulozenog nego brodari. Racunao sam a kako se pokazalo i nisam pogrijesio da za brodare ima vremena. Nakon blokade su se vratili. I sad sta u tome ima lose ili sta tu tebe zbunjuje? Da ne citas povrsno shvatio bi da u prvom postu govorim o dva konkretna brodara a danas sam komentirao nase trziste u globalu.

Drugo, zar cijena bilo koje dionice baš uvijek i svakodnevno mora ići onako kako nam nekakva logika nalaže ili kako najavljuju naši analitičari, ili se ipak dozvoljava da tržište odigra svojevoljno (kao što je često puta i do sada radilo)?

Ima razlicitih nacina investiranja. Ja nastojim da mi je drive za ulazak u dionicu baziran na nekakvom realnom ocekivanju a ne na hirovitosti burze. Ponavljam ima nas raznih.

Treće, koja je razlika između ulaganja u dionice danas ili ulaganja sutra? Da li će pri tom za 24 sata doći do drastične promjene fundamenata?

Meni je velika razlika. Konkretno danas sam ciljao KODT jer je neki dan objavljeno da su znacajno povisili dobit i LEDO za kog vjerujem da ce brzo gore. Brodari mi nisu bili u fokusu sta ne znaci da nece biti sutra. Prema tome ono sta mi je u fokusu danas ne mora biti i sutra i obrnuto.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"



Molim suvisli komentar, kako to da je nekome jučerašnja cijena od 670-700kn dobar ulaz, a današnja od 730-770kn loš? Ispravite me molim, jer ja stvarno ne vidim bitnu razliku između ovih sitnih brojčica. Ili je ovo još jedno klasično preprcavanje oko par kuna?

IMHO, ako je danas 670 i ti misliš da će sutra dogurati do 770, onda je 670 dobar ulaz, ali ako je danas 770 a slutiš da će sutra na 650, onda 770 nije dobar ulaz
[/quote]

Ako je danas 670 ili 770kn, a za par godina potencijalno 60 ili 6000kn, jel bitno kakav je ulaz? Poanta posta je da li uopće ulagati ili ne ulagati. Ovo što ti pričaš je cjenjkanje. Danas zaradiš 10%, sutra popušiš 10% i na nuli si. Kužiš?
[/quote]

kužim, naravno da u dugoročnom kontekstu nema preveć smisla, ali hoću reći da postoji kontekst u kojem je jučer dobra kupovina na 670 a danas loša na 770, u kratkoročnom DAYtrading kontekstu postoji određena smislenost. To što ti ne vidiš smisao, ne znači da ga nema.

14% glasača je glasalo protiv ulaska u EU ....

@ Techman

Uh, oprosti, mislio sam da se furaš samo na ulaganje u brodare dugoročnije, obzirom da ti je najbliže područje.


Baltic Dry Index Drops Below 1,000 for First Time in Six Years

Ashrak citat godine. Cudi me da nitko od brodarskih strucnjaka ne komentira.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Gospon Vjeko moderator,
ima li nekakve nade da se otvori podforum ATPL (ili brodare skupno) za srednjeročne i dugoročne ulagače? Ovdje postaje pretijesno jer puno je onih koji se ponašaju kao fond menadžeri i vole trejdati, pa se gubi smisao nekih postova. Hvala.


@ Techman

Uh, oprosti, mislio sam da se furaš samo na ulaganje u brodare dugoročnije, obzirom da ti je najbliže područje.


Stari nema frke. Portfelj kako slijedi:

ATPL, JDPL, LEDO, BDSS, HT, PBZ, ELKP, KODR-RA

Ostale topice citam i ucim a na brodarima imam sta kazati.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"



Baltic Dry Index Drops Below 1,000 for First Time in Six Years

Ashrak citat godine. Cudi me da nitko od brodarskih strucnjaka ne komentira.
[/quote]

…pa..odgovorio ti je Hanger, ima ljudi kojima je ulagački horizont puno dulji od šest godina.
Jebat ga, ima nas svakakvih… [lol]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

New Report

Close