ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 28.09.2024. u 17:24
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,39
8.347
169
48,10
50,00
3,34%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


GERONIMO: ” Ako neko ima neki target neka i objasni zašto misli da će cijena doći do njegovog targeta Molio bih malo konstruktivnije a ne samo ide to do……. Ja sam evo na prijašnjem postu objasnio a na stranici 193 imate još dodatno objašnjenje ” Meni se svidjaju Vasi izracuni i targeti i nemam namjeru brzo iz ATPL van. Pa ak je to 2009 i ak to bude kao po ovim proracunima nema frke bit cu preeeezadovoljan.

Potpisujem sve navedeno s time da osim što mi se targeti sviđaju mislim da nisu niti nerealni. Bilo kako bilo, dvije godine mirnog sna sa ovom dionicom.

Hogar vozi Volvo


Na trezorske dionce ATPLa upisana hipoteka prvog reda u korist Ministarstva financija za osiguranje naplate temeljem izdanog jamstva Vlade Republike Hrvatske Privrednoj banci po kreditu u iznosu od $10.000.000. Kredit je realiziran u kolovozu 2002. a povrat je u 40 jednakih tromjesečnih rata, prva rata 30.06.04, završetak 31.03.2012. Takođe za taj je kredit izdana i hipoteka na brod Mljet.

Hvala na korisnoj informaciji, i inače, međutim, možemo li ponekad dobiti i izvor tvojih informacija?
Ili je to ekskluziva, privatni, informacijski “crni fond”? [smiley2]

toknezev:

Na trezorske dionce ATPLa upisana hipoteka prvog reda u korist Ministarstva financija za osiguranje naplate temeljem izdanog jamstva Vlade Republike Hrvatske Privrednoj banci po kreditu u iznosu od $10.000.000. Kredit je realiziran u kolovozu 2002. a povrat je u 40 jednakih tromjesečnih rata, prva rata 30.06.04, završetak 31.03.2012. Takođe za taj je kredit izdana i hipoteka na brod Mljet.

Hvala na korisnoj informaciji, i inače, međutim, možemo li ponekad dobiti i izvor tvojih informacija?
Ili je to ekskluziva, privatni, informacijski “crni fond”? [smiley2]

Cak mi nije ni bitno otkuda ekipi informacije sve dok su te informacije tocne iliti da kazem preciznije, sve dok imaju nekog temelja. Ionako sve što cujemo ili pročitamo moramo filtrirati i obraditi..
Mogu jos dodati da ovdje zaista ima ljudi koji nesebicno djele informacije za koje se je trebalo i potruditi malo, i zato im zahvaljujem.

pozdrav svima koji vjeruju u ovu dionicu. [smiley2]

Kupujmo hrvatsko!

Market Intelligence > Dry > Fixtures
Dry cargo fixtures

Monday 22 October 2007

TIME CHARTERS

Iron Bill (82,191 dwt, 14.5L(A), 2006-built) delivery Rizhao 1/5 Nov, redelivery worldwide, $92,000 daily. (Daeyang)

Apollo (77,236 dwt, 14L(A), 2006-built) delivery Gijon 24/26 Oct, redelivery Kaoshiung, $90,000 daily. (China Steel Express)

Maple Ridge (76,633 dwt, 14/34.6L 14.5/29.3B, 2004-built) delivery Lanshan 5/10 Nov, redelivery worldwide, 4/6 months $92,500 daily. (Bunge)

Anthemis (76,200 dwt, 14/35L 14/30B, 2004-built) delivery Taiwan 1/5 Nov, redelivery worldwide, 6/8 months $93,500 daily. (European Charterer)

Lietta (76,015 dwt, 14/31L 14/26B, 2002-built) delivery China 18/25 Nov, redelivery worldwide, 15/17 months $79,000 daily. (Hanjin)

Calm Seas (74,047 dwt, 13.5/32.5L 14.5/29.5B, 1999-built) delivery Rotterdam 20/22 Oct, redelivery UKC, $85,000 daily. (Cagill)

Ocean Emperor (74,002 dwt, 13.5/33L(A) 14/331.5B, 1998-built) delivery Mailiao 24/27 Oct, redelivery Japan, $90,000 daily. (Iino)

Hia Huang Xing (73,600 dwt, 2005-built) delivery worldwide 30 Dec-10 Feb 08, redelivery worldwide, 1 year $81,000 daily. (Parkroad)

Anastasia (73,331 dwt, 13.5/33L 13.5/33B, 2001-built) delivery USG 28/29 Oct, redelivery Singapore-Japan Rge, $86,500 daily plus $1,450,000 ballast bonus. (NYG)

Waimea (73,048 dwt, 14/34L 15/31B, 1997-built) delivery Piombino 23/25 Oct, redelivery worldwide, $86,500 daily. (Charterer not reported)

Apj Suryavir (71,037 dwt, 13/28L(A) 13/26B, 1990-built) delivery PMO 24/28 Oct, redelivery China, $78,000 daily. (Chinese)

New Champion (70,296 dwt, 14/32.8L 14.5/32.8B, 1996-built) delivery Port Alfred 26/28 Oct, redelivery Jorf Lasfar, $78,500 daily plus $710,000 ballast bonus. (EDF)

Trinity (69,607 dwt, 13.7/29L(A) 14.5/29B, 1993-built) delivery Port Said 17-Oct, redelivery Port Said, $80,000 daily. (Charterer not reported)

Lia (68,350 dwt, 12/36L 12/36B, 1978-built) delivery South Korea 3/13 Nov, redelivery South Korea, $59,000 daily. (Charterer not reported)

Dorothea (65,535 dwt, 12.5/34L 13/34B, 1981-built) delivery PMO 24/26 Oct, redelivery China, $70,000 daily. (Phiniqia)

Trust Jakarta (64,873 dwt, 14/34L 14/32B, 1984-built) delivery Sharjah 24 Oct-1 Nov, redelivery China, $75,000 daily. (Metchart)

Avra (64,854 dwt, 12.5/38L 13/37B, 1982-built) delivery Hamburg 22/24 Oct, redelivery Cape Passero, $68,000 daily. (Sangamon)

Vega I (63,164 dwt, 13/31L 13/29B, 1982-built) delivery Chiwan 23/25 Oct, redelivery Aden, $70,000 daily. (Grain Charterer)

Kastor (58,000 dwt, 2007-built) delivery North China 30 Dec, redelivery worldwide, 5 years $41,000 daily. (NYK)

Consolidator (57,982 dwt, 13/29.5L, 2007-built) delivery Houston spot, redelivery Aden-Japan, $95,000 daily. (Charterer not reported)

Vela (53,565 dwt, 14.7L(A), 2007-built) delivery Kandla 25/30 October, redelivery China, $71,000 daily. (Ikhlas)

Navios Astra (53,468 dwt, 14L(A), 2006-built) delivery Flushing 1/3 Nov, redelivery Singapore-Japan Rge, $69,000 daily. (Charterer not reported)

Apageon (52,483 dwt, 14.5/29L 14.5/28B, 2005-built) delivery Surabaya spot, redelivery Taiwan, $79,500 daily. (CSE)

ST Stephan (52,450 dwt, 13/32L, 1984-built) delivery Kohsichang 8/12 Nov, redelivery Continent, $60,000 daily. (Toepfer)

Cos Lucky (52,395 dwt, 2003-built) delivery South Africa 29/31 Oct, redelivery Singapore-Japan Rge, $61,000 daily. (Oldendorff)

Elpis (46,645 dwt, 14/29.8L(A) 14/27.3B, 1997-built) delivery Taiwan 22/24 Oct, redelivery China, $68,000 daily. (Skaarup Fortune)

Ocean Spirit (45,549 dwt, 14/28.5L 14.5/28.5B, 2000-built) delivery North China 20/29 Oct, redelivery worldwide, 5/7 months $65,000 daily. (Chinese Charterer)

Floriana Breeze (39,055 dwt, 13.5/19L(E) 14/21L, 1984-built) delivery Mombassa 28/31 Oct, redelivery Continent, $50,000 daily. (IVS)

Leader 1 (34,718 dwt, 1984-built) delivery Mombassa 25 Oct-5 Nov, redelivery UKC/Cont, $45,000 daily

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije

opet netko stavlja stalnih 100 komada na 3750 koje se stalno skidaju, upravo je dobio takmaca na 3749,99, opet ništa od rasta, ali valjda će mu ponestat materijala…dotad samo strpljenje

HDEL, ATPL,VIRO


Nije ni bitno otkuda ekipi informacije sve dok su te informacije tocne iliti da kazem preciznije, sve dok imaju nekog temelja.

Kako kome, kolega. Vama očito nije bitno jer, pretpostavljam, pratite zbivanja pasivno i važno Vam je da Vam netko servira nešto korisno. To je ok, međutim, na forumu ima ljudi koji bi i sami željeli nešto izračunati, zar ne?

Vidite i sami da kolega Toknezev i sam često puta traži da mu se dostave izvori informacija. U nastavku ću navesti samo jedan primjer. Dakle, lijepo je što pokazuje interes, eh, još kad bi svoje izvore, linkove itd. podijelo s nama, ma gdje bi mu bio kraj! [smiley2]

Toknezev:
Odakle ti informacija i koliko je točna da jdpl sklapa ugovore na 6 mjeseci? Može i na pm ako nije za javnost.”

je.. opet ista prica.

[smiley10]

Kupujmo hrvatsko!

Cit. GERONIMO:
target po P/S 7165.78
target po P/E 12898.41
Ako neko ima neki target neka i objasni zašto misli da će cijena doći do njegovog targeta

Pokušao sam preko NAV-a.
Vrijednost flote bulk carriera (bez ostalih brodova i dugotrajne im.) mi je ispala 765 mil USD.
Uključuje i Imperial.
Uz ostale podatke na bazi 30.06.07. (jer novije službene nemamo) NAV mi ispada 1.988.
Pošto kažu da se bulk brodari u ovom trenutku prosječno trže na 2.4 NAV-a , target bi bio 4.770.
Ovo je vrlo konzervativna procjena , jer bi u stvarnosti trebala uključiti i ostale brodove , kao i ostalu – ne malu – dugotrajnu imovinu.
Mislim da je zbog toga 5.000 vrlo realan kratkoročni target.

Slijedeća godina je nova priča – nakon uključenja svih novogradnji vrijednost flote po današnjim cijenama ide na 1.1 – 1.2 mlrd .NAV će biti veći , ali treba vidjeti i nove kred.obveze……
Ako se zadrži sadašnji moment na tržištu ili ono bar ne padne jako , to bi trebalo značiti dodatni ne mali rast cijene.

Market Intelligence > Dry > Indices
BALTIC DRY BULK INDICES

Monday 22 October 2007

INDEX
Baltic Dry Index 10798 +66
Baltic Capesize Index 15412 +113
Baltic Panamax Index 10854 +50
Baltic Supramax Index 6790 +34
Baltic Handysize Index 3161 +26

For more information on routes or calculations please visit

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije

ICAP HANDYMAX INDEX  7281 (same)

Monday 22 October 2007

19/10/07 18/10/07
ROUTE $ $
1 Antwerp – Skaw trip Far East 63,250 63,250
2 Canakkale trip Far East 58,000 58,000
3 Japan – SK/NOPAC or Australia RV 68,500 68,500
4 Japan – SK trip Gib – Skaw range 67,000 67,000
5 Antwerp – Skaw trip US Gulf 42,000 42,000
6 USG trip Skaw – Passero 85,000 85,000
Weighted Average 64,906 64,906
Index basis: 45,000 dwt bulk carrier max 15 years, 25t cranes with no grabs, 14k/29.5 ifo,no diesel at sea

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije

ICAP HYDE SUPRAMAX INDEX 10412 (+8)

Monday 22 October 2007

19/10/07 18/10/07
ROUTE $ $
1 Black Sea to Far East 65,500 65,250
2 US Gulf to NCSA/Skaw-Passero 95,000 95,000
3 Far East to Atlantic 71,000 71,000
4 Australia/India (Pac round) 71,000 71,000
Average 4TCs 75,625 75,563

Index basis: 50-52,000 dwt bulk carrier, maximum 10 years old, 25t cranes with grabs, 14k on 30t ifo no diesel at sea

2 i 2 su 4,samo nekad prije,a nekad kasnije


Vezano za Bosunov upit o isporukama novogradnji: prvog panamaxa iz Kine očekujem u krajem ožujka 2008., a primopredaju drugog panamaxa krajem lipnja ili početkom srpnja iste godine (prije srpanj nego lipanj). Napominjem: ovo je samo moje predviđanje, a ne službena potvrda. Volio bih kad bi još netko uzeo sva javna priopćenja zadnjih godina, kalkulator, malo se raspitao o kineskom brodogradilištu, i dao svoje predviđanje isporuka. Nije valjd da se samo ja brinem za svoju investiciju.

Na službenim stranicama ATPL kažu: porinuće prvog Kineza kraj listopada/početak prosinca.
Ako su Kinezi efikasni kao Korejanci znači li to preuzimanje broda prosinac 2007./siječanj 2008. ?

New Report

Close