Neki pametnjakovic me kolci,jer taj pametnjakovic napravio procjenu korelaciji bdi-atpl od kada je atpl na trzistu,dali je uzeo u obzir,zaradu koju atpl ima zadnju godinu,povecanje flote,sto avio sto brodarske,renoviranje hotela…atpl je jeftina i bad bdi-a od jos 10-20%,nema realne osnove da dalje rusi cijenu,usotalom atpl je sklopila dosta ugovora u vrijeme visokog bdi-a
@Dakladd
evo 100 da dignem prosjek.
inace…slazem se stobom u zadnjem postu
Sada je najbolje usidriti brodove, dati cijeloj posadi odmor i minimalac…………. Nego gubiti novac….. i čekati promjenu trenda, to se odnosi samo na brodove koje nemaju fixne ugovore……
Neki pametnjakovic me kolci,jer taj pametnjakovic napravio procjenu korelaciji bdi-atpl od kada je atpl na trzistu,dali je uzeo u obzir,zaradu koju atpl ima zadnju godinu,povecanje flote,sto avio sto brodarske,renoviranje hotela…atpl je jeftina i bad bdi-a od jos 10-20%,nema realne osnove da dalje rusi cijenu,usotalom atpl je sklopila dosta ugovora u vrijeme visokog bdi-a
Kolega, cijena pada zbog poslovanja ATPL-a u budućnosti a ne zarađenog casha u prošlosti. 95% pokazatelja budućeg poslovanja je loše. To kaj se ima nekaj love u rezervi onih je 5% dobrih razloga da vjerujemo da će firma plutat još neko vrijeme i da možemo biti optimisti da će jednog dana i oporavak.
No, da je u ovoj situaciji zaron na 499 kuna realan – realan je.
hete ga:
Baltic Dry Index (BDI) -72 1149
Rates BCI
(Cape index)
BPI
(Panamax index)
BSI
(Supramax index)
INDEX 1525
-47
966
-32
881
-94
SPOT 4 TCE AVG (USD) 8664
-391
7751
-259
9216 -976
YESTERDAY (USD) 9055
8010
10192
YEAR AGO (USD) 182829
91975 72054
Sada je najbolje usidriti brodove, dati cijeloj posadi odmor i minimalac…………. Nego gubiti novac….. i čekati promjenu trenda, to se odnosi samo na brodove koje nemaju fixne ugovore……
sad je najbolje nemati ATPL ali šta sad ako je već imamo – ja sam još dokupio !
ide li na 500-600 ili ne opet ću dok imam love…
Aj ljudi ja se malo našalio da razbijem ove tmurne oblake…..kaj se tiče ocjena nisam
do sad nikad nijedne dao na forumu….tak da nebi bilo svaćeno da sam ja taj psiho….
[/quote]
Bajka dobar. Ma ima jedan psihic i drago mi je da to nisi ti. [thumbsup]
[/quote]
Pošto sam odustao od apsorbiranja komentara vezanih uz atlansku i iznošenja istih, pošto ovdje imaju mnogi koji o brodarstvu znaju više manje sve a i onih koji nemaju veze, ušao sam u rat sa "psihićem" pa sam većini ošećenih od strane spomenutog podijelio stotke.
[thumbsup]
Pozdrav i mirno more
[cool]
Aj ljudi ja se malo našalio da razbijem ove tmurne oblake…..kaj se tiče ocjena nisam
do sad nikad nijedne dao na forumu….tak da nebi bilo svaćeno da sam ja taj psiho….
[/quote]
Bajka dobar. Ma ima jedan psihic i drago mi je da to nisi ti. [thumbsup]
[/quote]
Pošto sam odustao od apsorbiranja komentara vezanih uz atlansku i iznošenja istih, pošto ovdje imaju mnogi koji o brodarstvu znaju više manje sve a i onih koji nemaju veze, ušao sam u rat sa "psihićem" pa sam većini oštećenih od strane spomenutog podijelio stotke.
[thumbsup]
Pozdrav i mirno more
[cool]
Sada je najbolje usidriti brodove, dati cijeloj posadi odmor i minimalac
nema đabe …
Gooooomila skrivenih na kupnji ATPL, ali mislim da više nikakve vijesti ne mogu pomoći ovoj dionici.
Na gubitku sam tolikom da ne želim uopće znati.
Neki pametnjakovic me kolci,jer taj pametnjakovic napravio procjenu korelaciji bdi-atpl od kada je atpl na trzistu,dali je uzeo u obzir,zaradu koju atpl ima zadnju godinu,povecanje flote,sto avio sto brodarske,renoviranje hotela…atpl je jeftina i bad bdi-a od jos 10-20%,nema realne osnove da dalje rusi cijenu,usotalom atpl je sklopila dosta ugovora u vrijeme visokog bdi-a
Kolega, cijena pada zbog poslovanja ATPL-a u budućnosti a ne zarađenog casha u prošlosti. 95% pokazatelja budućeg poslovanja je loše. To kaj se ima nekaj love u rezervi onih je 5% dobrih razloga da vjerujemo da će firma plutat još neko vrijeme i da možemo biti optimisti da će jednog dana i oporavak.
No, da je u ovoj situaciji zaron na 499 kuna realan – realan je.
[/quote]
Glupost,
Vasom logikom bi u vrijeme rpada bdi-a cijena trebala ici gore,jer se ocekuje oporavk(nece nestat brodara,ni ovog sektora,niti ce propast)a kada indexi rastu,cijena bi trebala padati,jer kada tada ce korekcija usljediti.