ZSE uživo: Atlantska nije izbjegla blokadu [bye] [bye] [cry] Dopunjeno 23.10 11:17!
U prvom satu trgovanja na Zagrebačkoj burzi ostvareno je samo 12 milijuna kuna redovnog prometa. Dionice Atlantske plovidbe, IGH-a i HT-a uzele su pola ukupnog prometa, dok je Crobex kliznuo 1,16 posto, na 2383,16 bodova. [bye] [bye] [bye]
[cry] Tko zna gdje je dno i koliko će pasti dok se odblokira ? [bye]
Eto kriza je natjerala barem jednog brodara da progovori o svojim ugovorima… drago mi je zbog ULPL
http://www.zse.hr/default.aspx?id=22257
…Bojim se da to ovdje još ne bumo vidjeli….dok se ne nakrcaju dovoljno i ne istresu što više ekipe vanka.
Eto kriza je natjerala barem jednog brodara da progovori o svojim ugovorima… drago mi je zbog ULPL
http://www.zse.hr/default.aspx?id=22257
Ma ljudi rade i stite svoje kad to mogu. Koliko mi je poznato izlaze i iz 4 novogradnje u 3 maju sta stavlja skver u katastrofalnu poziciju. Izlaz je najavio u TNPL iako je preko politike isforsirao da ga ubace u program gradnje kemikalaca.
Mole se vizionari koji predviđaju totalni krah brodarstva i atlanske da nekako dotraju sto tisuća tona železa iz J. Amerike u Kinu. Pa isto toliko čega li već iz Kine u Europu. Molim kalkulaciju troškova. Hvala
Lucky nema tereta od 100000 tona in one go iz Kine.
Dosta čitam i ne pišem, ali sam ipak odlučio par pitanja postaviti. Kažeš ti vrijednost jednog capea vrijedi više nego večina firmi. Ja si postavljam pitanje, koliko vrijedi cape ako ga nitko netreba? Koliko vrijedi Cape ako je procjena Cape-a napravljena kada je cijena čelika bila X dolara, a koliko danas? Koliko će vrijediti ako cijena čelika padne na x/10 dolara? Koliko treba pasti ATPL da bi bila kao opće spominjani DRYS?
DRYS-ov ath (ove godine) je 131, cijena je u jednom trenutku bila 15 dolara – to je 8.7 puta manje. ATPL-ov ATH je negdje oko 3660 podjeljeno s 8.7 daje cca 420…
Mislim, koliko zapravo ATPL može padati?
[/quote]
Dosta čitam i ne pišem, ali sam ipak odlučio par pitanja postaviti. Kažeš ti vrijednost jednog capea vrijedi više nego večina firmi. Ja si postavljam pitanje, koliko vrijedi cape ako ga nitko netreba? Koliko vrijedi Cape ako je procjena Cape-a napravljena kada je cijena čelika bila X dolara, a koliko danas? Koliko će vrijediti ako cijena čelika padne na x/10 dolara? Koliko treba pasti ATPL da bi bila kao opće spominjani DRYS?
DRYS-ov ath (ove godine) je 131, cijena je u jednom trenutku bila 15 dolara – to je 8.7 puta manje. ATPL-ov ATH je negdje oko 3660 podjeljeno s 8.7 daje cca 420…
Mislim, koliko zapravo ATPL može padati?
[/quote]
[cry] Slažem se sa mišljenjem da će Atlanska na 400 do 450 kuna grozno. [cry] [bye]
Dosta čitam i ne pišem, ali sam ipak odlučio par pitanja postaviti. Kažeš ti vrijednost jednog capea vrijedi više nego večina firmi. Ja si postavljam pitanje, koliko vrijedi cape ako ga nitko netreba? Koliko vrijedi Cape ako je procjena Cape-a napravljena kada je cijena čelika bila X dolara, a koliko danas? Koliko će vrijediti ako cijena čelika padne na x/10 dolara? Koliko treba pasti ATPL da bi bila kao opće spominjani DRYS?
DRYS-ov ath (ove godine) je 131, cijena je u jednom trenutku bila 15 dolara – to je 8.7 puta manje. ATPL-ov ATH je negdje oko 3660 podjeljeno s 8.7 daje cca 420…
Mislim, koliko zapravo ATPL može padati?
Novi cape ima svoju cijenu bez obzira na krizu i nije točno da ga nitko ne želi kupiti. Cijena ovisi o tržištu vozarina, naravno, sli ne toliko kao starogradnje. Stvar je u tome da ga sad mnogi niti ne mogu kupiti. Pa ne kupuje se brod da bi se eksploatirao godinu dana. Novi cape se kupuje kako bi se eksploatirao sljedećih 30 godina. Osobno ne vjerujem da ekipu iz ATPL previše brine ova kriza, kao i cijena dionice. J…e se njima. Oni gledaju minimum 10-ak godina u budućnost. Pa nisu to trgovci ugovorima i špekulanti da se sad badiraju što će platiti cape 100 milja dolara ako ga sljedeće godine ne mogu prodati za 150 milja, ili ako će vrijediti 50. Kupili su ga da bi na njemu zaradili na rok od 30. Misliš da neće?
To zuti.
ne navlaci.
Tko je rekao da je cijena DRYS i ATPL na 3600 odnosno 131 bila relativno jednaka u usporedbi pa da sad mora ATPL jednako pasti.
uzasno navlacenje i neznanje.
Inace deep drilling DRYS-a i hoteli i avioni ATPL se vrlo usporedivi, nema sta..
I sama velicina firme isto tako..
DRY ima vlastitih brodova ,ali uglavnom unajmljuje brodove.Kada market raste i oni rastu.Slično nama
kada smo u marginima.Problem je u tome što DRY isplačuje dividende kvartalno.Ono što bi narod reka:Što kurba dobila,to pila i popila.I oni su sviju dobit podijelili.Sada je došlo vrijeme kada vozarine
padaju,oni su dobit razdjelili,postoje ugovori koji su sklopljeni povoljno za iznajmljivača i sada
su jako loši za unajmljivača ,a to je DRY.Puše više,kao i mi koji smo u margine kreditima.Poluga je sada protiv njih i oni toliko puno padaju.
ATPL je ostvarenu dobit od prva tri kvartala ostavila u firmi za razvoj,plaćanje kreditnih obaveza i za
kupnju novih brodova.Ona svoju dobit nije razdjelila kroz dividendu.iI ta ostvarena dobit za ova
prošla tri kvartala iznosi 600 kn.
Postavi bih samo jedno pitanje:
Ako su prije dvije godine bili 900 kn,a 2007 su zaradili 200 kn po dionici,a ovu godinu 600 kako sada
mogu vrijediti 900.Tu nema matematičke logike.
Očito,burza je više psihologija ,a manje matematika,ali s vremenom matematika pobjeđuje.