ali bi rado snizio prosjek ulaza [lol]
[/quote]
A kad sam ja to krio? Na tome radim konstantno. [tongue]
[/quote]
imam još nekaj sitno za prodad , može ovak po prek da se dogovorimo, da nam ne uzimaju debele guske proviziju 🙂
Ako sam što naučio kod brodara, a to je na prvi kih prodaj …
drž’ se i mirno more …
[thumbsup]
imam još nekaj sitno za prodad , može ovak po prek da se dogovorimo, da nam ne uzimaju debele guske proviziju 🙂
Po meni jos rano za kupnju. Da bogda pogrijesio. Imam kolegu sa kojim dnevno komentiram market i zove me viscun.
Da se podsjetimo, 2004 godine Atlantska je ostvarila zaradu od 78 kn po dionici. I onda je bilo puno za dionicu dati 100 kn. Sada, kada se ne zna kako će Atlantska u (bližoj) budućnosti poslovati i da li će uopće poslovati profitabilno, koliko bi dionica trebala vrijediti?
[/quote]
Teorija kaže da se kod firme, koja u dužem vremenskom razdoblju posluje sa malom dobiti možemo
kupiti po približnoj cijeni od BV,a to bi za ATPL bilo preko 2.000 kn/neka netko da točan podatak/.
Ali sa prodajom tri broda i sa zaradom u ova tri kvartala dobit bi sa FI 3Q2008 trebala biti preko 600
kn.Kako je cijena dionice 1.000 kn to bi bila sasvim korektna zarada za kupca za slijedečih 6 godina.
Mislim da to i nije malo jer je to na razini P/E 10 za slijedečih šest godina.
Ja bi vama postavio pitanje:
Koliko dionica u sastavu Crobeksa ima P/E manji od deset,ako je poznata stvar da ATPL ima ispod
5,TNPL ist tu negdje,ADRS 7 ,HT između osam i devet,a prosjek Crobexa je veći od 10.Da li to znaći da su te ostale dionice jeftinije i da su povoljnija kupnja od ATPL.
Mislim,da vi niste svjesni da jedan capesize ili aframax vrijedi više nego većina firmi koje su sastavnice crobexa.Krize dođu i prođu,a
jaki/likvidni/,koji imaju velike financijske rezerve,a to ATPL ima, mogu iz tih kriza izaći samo jači.
[/quote]
Dosta čitam i ne pišem, ali sam ipak odlučio par pitanja postaviti. Kažeš ti vrijednost jednog capea vrijedi više nego večina firmi. Ja si postavljam pitanje, koliko vrijedi cape ako ga nitko netreba? Koliko vrijedi Cape ako je procjena Cape-a napravljena kada je cijena čelika bila X dolara, a koliko danas? Koliko će vrijediti ako cijena čelika padne na x/10 dolara? Koliko treba pasti ATPL da bi bila kao opće spominjani DRYS?
DRYS-ov ath (ove godine) je 131, cijena je u jednom trenutku bila 15 dolara – to je 8.7 puta manje. ATPL-ov ATH je negdje oko 3660 podjeljeno s 8.7 daje cca 420…
Mislim, koliko zapravo ATPL može padati?
imam još nekaj sitno za prodad , može ovak po prek da se dogovorimo, da nam ne uzimaju debele guske proviziju 🙂
Po meni jos rano za kupnju. Da bogda pogrijesio. Imam kolegu sa kojim dnevno komentiram market i zove me viscun.
[/quote
Da se podsjetimo, 2004 godine Atlantska je ostvarila zaradu od 78 kn po dionici. I onda je bilo puno za dionicu dati 100 kn. Sada, kada se ne zna kako će Atlantska u (bližoj) budućnosti poslovati i da li će uopće poslovati profitabilno, koliko bi dionica trebala vrijediti?
[/quote]
Teorija kaže da se kod firme, koja u dužem vremenskom razdoblju posluje sa malom dobiti možemo
kupiti po približnoj cijeni od BV,a to bi za ATPL bilo preko 2.000 kn/neka netko da točan podatak/.
Ali sa prodajom tri broda i sa zaradom u ova tri kvartala dobit bi sa FI 3Q2008 trebala biti preko 600
kn.Kako je cijena dionice 1.000 kn to bi bila sasvim korektna zarada za kupca za slijedečih 6 godina.
Mislim da to i nije malo jer je to na razini P/E 10 za slijedečih šest godina.
Ja bi vama postavio pitanje:
Koliko dionica u sastavu Crobeksa ima P/E manji od deset,ako je poznata stvar da ATPL ima ispod
5,TNPL ist tu negdje,ADRS 7 ,HT između osam i devet,a prosjek Crobexa je veći od 10.Da li to znaći da su te ostale dionice jeftinije i da su povoljnija kupnja od ATPL.
Mislim,da vi niste svjesni da jedan capesize ili aframax vrijedi više nego većina firmi koje su sastavnice crobexa.Krize dođu i prođu,a
jaki/likvidni/,koji imaju velike financijske rezerve,a to ATPL ima, mogu iz tih kriza izaći samo jači.
[/quote]
Dosta čitam i ne pišem, ali sam ipak odlučio par pitanja postaviti. Kažeš ti vrijednost jednog capea vrijedi više nego večina firmi. Ja si postavljam pitanje, koliko vrijedi cape ako ga nitko netreba? Koliko vrijedi Cape ako je procjena Cape-a napravljena kada je cijena čelika bila X dolara, a koliko danas? Koliko će vrijediti ako cijena čelika padne na x/10 dolara? Koliko treba pasti ATPL da bi bila kao opće spominjani DRYS?
DRYS-ov ath (ove godine) je 131, cijena je u jednom trenutku bila 15 dolara – to je 8.7 puta manje. ATPL-ov ATH je negdje oko 3660 podjeljeno s 8.7 daje cca 420…
Mislim, koliko zapravo ATPL može padati?
[/quote]
do kocena……
Mole se vizionari koji predviđaju totalni krah brodarstva i atlanske da nekako dotraju sto tisuća tona železa iz J. Amerike u Kinu. Pa isto toliko čega li već iz Kine u Europu. Molim kalkulaciju troškova. Hvala
To zuti.
ne navlaci.
Tko je rekao da je cijena DRYS i ATPL na 3600 odnosno 131 bila relativno jednaka u usporedbi pa da sad mora ATPL jednako pasti.
uzasno navlacenje i neznanje.
Inace deep drilling DRYS-a i hoteli i avioni ATPL se vrlo usporedivi, nema sta..
I sama velicina firme isto tako..
Dosta čitam i ne pišem, ali sam ipak odlučio par pitanja postaviti. Kažeš ti vrijednost jednog capea vrijedi više nego večina firmi. Ja si postavljam pitanje, koliko vrijedi cape ako ga nitko netreba? Koliko vrijedi Cape ako je procjena Cape-a napravljena kada je cijena čelika bila X dolara, a koliko danas? Koliko će vrijediti ako cijena čelika padne na x/10 dolara? Koliko treba pasti ATPL da bi bila kao opće spominjani DRYS?
DRYS-ov ath (ove godine) je 131, cijena je u jednom trenutku bila 15 dolara – to je 8.7 puta manje. ATPL-ov ATH je negdje oko 3660 podjeljeno s 8.7 daje cca 420…
Mislim, koliko zapravo ATPL može padati?
Eto kriza je natjerala barem jednog brodara da progovori o svojim ugovorima… drago mi je zbog ULPL
http://www.zse.hr/default.aspx?id=22257
Imam kolegu sa kojim dnevno komentiram market i zove me viscun.
Ovo ce svi razumit! 🙂