ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Neznam za vas ali ja počinjem skupljati i vjerujem da će mi se isplatiti kroz nekoliko mjeseci…

Kolega, očito ste gledali govor Kanadera u Saboru kad je rekao da kriza Hrvatsku nije ni okrznula jer imamo jako dobar sustav [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol] [lol]

Dakle, ATPL će u slijedeća 2 mjeseca sigurno posjetit brojku od cca 500 kn pa ako mislite i dalje da se isplati kupovati po 900, OK.

Tri su uvjeta potrebna da bi čovjek bio sretan: biti budala, egoist i zdrav; Ali, ako vam nedostaje prvi, sve je izgubljeno!

Ako tko ima keš i svrbe ga prstići da kupi "superjeftinu" atlantsku neka se lupi letvom po njima.
Atlantska ide još daaaleko niže. I nemojte da vas zavara par dana zelenog jer će to biti
"dead cat bounce" a alantska je trenutno mrtvija od mrtve mačke.
Tek kad se situacija smiri tj. da imamo bar 4 tjedna (nisam pretjerao) cijene koja se giba u rasponu
+-10% može se biti relativno siguran da je sranje prošlo i može biti signal za kupnju.
Naravno ako se situacija u svijetu krene nabolje.
Tehničku i fundamentalnu zaboravite. Ne funkcionira. Sada funkcioniraju samo margini i psihologija.



sve kontam,ali zasto ht nije u plusu to ne..
Atpl ce u blokadu po svemu sudeci,neka tamo i ostane

Puno toga vi ne kontate, pa nije čudo ni za ht.
Jeste prodali auto i dokupili na 1000?
[bye]
[/quote]
Nisam dokupio,vidis da navlacim na dolje.Auto prodan,i kupljen novi,hvala na pitanju..Ht mi treba na 240 i izlazim sa 10 % dobiti,toliko sam si zacrto(uvijek ko po spagi)nakon toga ulazim u x i y dionicu,jedna je atpl,volio bih danas izac iz ht.Ne kontam ja nista,osim da bi ti svoj portfelj definitivno mijenjala za moj,to jako dobro kontam.pametnom dosta.

KADA NARASTEM BIT ČU BROKER


From Commodore Landsberg: The fall is finally slowing. Capesize day rates fell
a meager 3.2% today; a far cry from last week’s daily declines of 11 to 29%.
Freight rates are now incredibly close to marginal costs. There are different
variables to consider but rough calculations put Capesize operating costs at
$7,000/day. Taking into account financing costs as well, most vessels are
trading below their total costs. $13,000/day seems to be where Capesize owners
began anchoring their vessels. More anchoring is likely in the near‐term.
Scrapping, however, is unattractive at the moment (due to low steel prices) which
definitely won’t help us get out of this slump.
There is a bit of talk of fresh inquiry returning to the market, more thermal
coal and grain will likely be shipped in November. Combined with some vessels
sitting out on the sidelines and LIBOR and related access to capital finally
improving, freight rates will likely receive a bump up next week. But don’t’
expect a proper rebound to come anytime soon, Chinese steel production – the
major engine of growth in dry bulk – is set to continue to fall in the shortterm.
If and when sliding freight rates find their bottom (which seems likely
very soon), a bottoming out won’t necessarily result in a consequential rebound.
Freight rates can stay depressed for a good deal of time. Dry bulk needs
financing and confidence to fully return to the market.

stvar je sada u tome da da taj očekivani _mali_ ili vrlo mali oporavak vozarina ili barem stabilizaciju od daljnjeg pada neće bitno (kratkoročno do srednjeročno) utjecati na profite brodara koliko će utjecati na cijenu dionice, jer cijenom dionice uvijek anticipiramo budućnot. U dry sektoru, nažalost, burzovna publika anticipira kraću budućnost od primjerice retail sektora(zato i jest tako naglo i brzo padala). I zato očekujem rebound u cijeni dionice za nekih 10-20% vrlo uskoro. Usudio bih se reći već krajem sljedećeg tjedna. Zato jer stabilizacija ili mali pomak na dry marketu ulagačima budi nadu da nije sve tako crno. Vidjet ćemo… Ja danas malo kupio. A mislim da ću uletit sa svim što imam i na najmanji pozitivan pomak u marketu.

I'LL BE BACK

Kupio ja ovoga malo danas da mogu dobit kalendar za Bozic [wink]

ni 3 mil i blokada.Sto nam to govori?
premisa-1.Da puno nesigurnih kolebljivih ruku pošto poto prodaje.
premisa-2.Da kupnja nije ni priblizna prodavateljima,niti po broju niti po intenzitetu,optimizmu-nasuprot pesimizmu.
konkluzija-3.We are going down.

KADA NARASTEM BIT ČU BROKER

očekujem rebound u cijeni dionice za nekih 10-20% vrlo uskoro@governor

Anonimno, 23.10.2008. u 10:40
pa u tj dana je izgubila 50% koji rebound??????? ovo nema kraja kaput……svaki dan roka 100kn….bjezanija totalna….mozda uprava proda firmu? kolika je vrjednost firme? po dionici? najbolje rjesenje…pa u drugi biznis…..vlaho i ekipa….

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

Ponekad jedna slika kaze vise nego tisucu rijeci. Koliko li cu keceva fasovat??? [cry]

Imam ATPL!

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

A sad idemo na veselije teme. Specialni izvjestaj iz Kineskog skvera gdje gradimo. Molim slike gledati od broja 1. [smiley]

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Slabo slozilo slike. Krenite od slike 1 i dalje, ne od rednog broja.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Ovdje upišite svoj komentar…

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"


Ponekad jedna slika kaze vise nego tisucu rijeci. Koliko li cu keceva fasovat??? [cry]

Imam ATPL!

ali bi rado snizio prosjek ulaza [lol]

I'LL BE BACK

New Report

Close