ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 18:07
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
21.266
434
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

zrake sunca
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=cbe8a033-2411-45e4-8b33-cf67588a72df

čudni se ovdje sveci slave....

neznam zasto, ali ovo s i oko atlanske dosta me podsjeca na financijski inzinjering! [angry]

Europa se polako preljeva u zeleno, što bi moglo biti indikativno kako će se Ameri danas ponašati…
Koliko to može utjecati na kretanje cijene ATPL i smirivanje panike ne znam, no čini mi se da bi ipak danas mogli imati blaži pad nego jučer…
ATPL se sada vrti oko BV-a i pitanje je koliko još prostora za pad ima i da li će razum prevladati paniku…
Otvaranje gadno, a onda smirivanje, a na duže od nekoliko dana – veliki ???






Evo samo da kažem da sam ja danas do grla uletio u Atlansku prije odlaska u blokadu … Bog nam pomogao ovih dana… Ali ostajem unutra do najmanje 1500-1600 kn a ako lova propadne neka propadne … ionak će onda sve drugo otić u onu stvar pa me baš briga za lovu uopće [yawn] [proud]

ujutro prodaj pa nakon 14,25 blokada i ponovo kupi u 15,38 🙂 to ti je moj savijet

imam dionice atpl-a
[/quote]
oprostite dragi Gospodine traktor
pa zar Vi niste ulozili u belje????
pofukov duh
[/quote]

nasreću dragi kolega tamo nisam zapeo, uglavno sam proveo vrijeme i potrošio pare na brodare , LKPC i nešto u tehnološkom sektoru…ERNT, KOEI, DLKV….
[/quote]
ajde iskreno mi je drago ak nisi lovu popusio tamo jer sam ja mislio dragi Gospodine traktor sa obzirom na Vase cijenjeno ime da ste ulagali u te dionice
eto kad se vec jadamo ja Vam moram reci da sam ja u skladu sa svojim imenom se svugde fucarao i vecinom dobio po piksi
da vecinom,gotovo pa svugde
pofukov duh
[/quote]

traktor je trebao biti simboličan naziv za radni stroj koji ne staje 🙂 a kad ono banana , riknula getriba, zaribao klib ,…. sve se s…..o






Evo samo da kažem da sam ja danas do grla uletio u Atlansku prije odlaska u blokadu … Bog nam pomogao ovih dana… Ali ostajem unutra do najmanje 1500-1600 kn a ako lova propadne neka propadne … ionak će onda sve drugo otić u onu stvar pa me baš briga za lovu uopće [yawn] [proud]

ujutro prodaj pa nakon 14,25 blokada i ponovo kupi u 15,38 🙂 to ti je moj savijet

imam dionice atpl-a
[/quote]
oprostite dragi Gospodine traktor
pa zar Vi niste ulozili u belje????
pofukov duh
[/quote]

nasreću dragi kolega tamo nisam zapeo, uglavno sam proveo vrijeme i potrošio pare na brodare , LKPC i nešto u tehnološkom sektoru…ERNT, KOEI, DLKV….
[/quote]
ajde iskreno mi je drago ak nisi lovu popusio tamo jer sam ja mislio dragi Gospodine traktor sa obzirom na Vase cijenjeno ime da ste ulagali u te dionice
eto kad se vec jadamo ja Vam moram reci da sam ja u skladu sa svojim imenom se svugde fucarao i vecinom dobio po piksi
da vecinom,gotovo pa svugde
pofukov duh
[/quote]

traktor je trebao biti simboličan naziv za radni stroj koji ne staje 🙂 a kad ono banana , riknula getriba, zaribao klib ,…. sve se s…..o





u ljeto 2004 sam kupovao atpl po cca 100 njak kuna i činilo mi se jako puno…., a sad mi se trenutna situacija čini groznom…. a odmak je samo 4 godine

Da se podsjetimo, 2004 godine Atlantska je ostvarila zaradu od 78 kn po dionici. I onda je bilo puno za dionicu dati 100 kn. Sada, kada se ne zna kako će Atlantska u (bližoj) budućnosti poslovati i da li će uopće poslovati profitabilno, koliko bi dionica trebala vrijediti?
[/quote]

EPS 650 kn , a cijena 900. sličan P/E kao i 2004. Je li ista bilanca? I je li se tada znalo kako će poslovati u (bližoj) budućnosti?

Ovo je sell of koji nema veza s zdravom pameti. No… svaki dan prolazi debelo preko 10K komada. Pa se tješim da neko ovo i kupuje. Svaki dan sve smo bliže nuli, tako da je iz dana u dan preokret sve bliže [cool]
[/quote]

Traktor, fan sam hipoteze da svakome makar jednom u životu ispred vrata prođe zlatna kočija, samo netko se ukrca a netko ne ( u tvom i mom slučaju, ukrcati se u zlatnu kočiju značilo je prodati na 3500-3700). Sad možemo moliti Boga da dočekamo drugu priliku i istovremeno učiti na greškama, ipak smo na TK tek pet godina.
Za one što lupetaju o ciklusima od 5 godina samo nekoliko činjenica iz bliže povijesti. Nakon kraha "azijskog tigra" 1997. usljedile su katastrofalne godine za bulk brodare (1998 i 1999), dok je 2000 bila sasvim pristojna godina gdje su neki brodari zabilježili lijepe dobiti, pa je opet došla kriza 2001 i 2002, a zadržala se dobrim djelom i 2003 godine (ATPL dobit od svega app. 5 miljuna dolara).
Želim reći da će u narednih 5 godina biti volatilnosti i na marketu, pa će shodno tome i dionica ići up i down, a dovoljno je da se BDI oporavi do 3500 pa da brodari posluju sa pristojnom zaradom. Ako isključimo daytradere, što me nikad nije zanjimalo, bit će prilike za velike zarade na ovoj dionici i za dugoročne investitore, međutim treba biti strpljiv i ne riskirati sa cijelim portfeljem. U stvari bitan je samo datum ulaza i izlaza i cijena, vrijeme i cijene između toga su irelevantne.

[/quote]

slažem se sa svime..
nedavne 2004 kad sam uletio prvi pit na burzu, svi oko mene gledali me u čudu :" kaj ti vjeruješ u te papire? budalo, to ti je imaginarna lova
u 2007 postao sam " glavni lik " , imao je on " muda i zna on kako zaradit lovu" – ( na moju veliku sreću tada sam veći dio love izvadio i kupio stan jbg po skupom kvadratu hahaha ) a sad me svi zovu na kavu : pusti , vele , burza je u k…u spušil je grdu lovu, jbg luzer , čuj htel je kruha prek pogače…

tak ti otprilike zgleda jedan ulagački ciklus od cca 4 godine

sve kontam,ali zasto ht nije u plusu to ne..
Atpl ce u blokadu po svemu sudeci,neka tamo i ostane

KADA NARASTEM BIT ČU BROKER


sve kontam,ali zasto ht nije u plusu to ne..
Atpl ce u blokadu po svemu sudeci,neka tamo i ostane

Nadam se da nisi postupio po planu. Strpljen spasen.

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Ma drukam samo.
Molim iskusnog prodavatelja da stavi na 920 500 komada na prodaju,da je srokamo vise ispod 900

KADA NARASTEM BIT ČU BROKER


sve kontam,ali zasto ht nije u plusu to ne..
Atpl ce u blokadu po svemu sudeci,neka tamo i ostane

Puno toga vi ne kontate, pa nije čudo ni za ht.
Jeste prodali auto i dokupili na 1000?
[bye]

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Dao bog da pala na 1 kn da svi marginaši propadnu i nikad se više ne vratili…..bolje da
se trguje po kunu al sa čistom lovom….

Blokada.

Fuj.

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

From Commodore Landsberg: The fall is finally slowing. Capesize day rates fell
a meager 3.2% today; a far cry from last week’s daily declines of 11 to 29%.
Freight rates are now incredibly close to marginal costs. There are different
variables to consider but rough calculations put Capesize operating costs at
$7,000/day. Taking into account financing costs as well, most vessels are
trading below their total costs. $13,000/day seems to be where Capesize owners
began anchoring their vessels. More anchoring is likely in the near‐term.
Scrapping, however, is unattractive at the moment (due to low steel prices) which
definitely won’t help us get out of this slump.
There is a bit of talk of fresh inquiry returning to the market, more thermal
coal and grain will likely be shipped in November. Combined with some vessels
sitting out on the sidelines and LIBOR and related access to capital finally
improving, freight rates will likely receive a bump up next week. But don’t’
expect a proper rebound to come anytime soon, Chinese steel production – the
major engine of growth in dry bulk – is set to continue to fall in the shortterm.
If and when sliding freight rates find their bottom (which seems likely
very soon), a bottoming out won’t necessarily result in a consequential rebound.
Freight rates can stay depressed for a good deal of time. Dry bulk needs
financing and confidence to fully return to the market.

New Report

Close