ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 21.11.2024. u 23:46
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
74.725
1,525
47,60
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Atlantskoj predan Imperial
Dodao/la: Nevenka Stanković
Subota, 20 Listopad 2007

U korejskom brodogradilištu sinoć je Atlantskoj plovidbi predan brod novogradnja Imperial. Riječ je o tipu broda panamax s dvostrukom oplatom dugom 225 metara. Rezanje čelika za ovaj brod počelo je 16. ožujka ove godine, kobilica je položena 22. lipnja, a porinut je 28. kolovoza.
Nakon porinuća svi radovi na brodu su dovršeni pa je brod završen znatno prije dogovorenog roka. Primopredaja motornog broda Imperial obavljena je naime čak 42 dana prije ugovorenog roka što u Atlantskoj plovidbi ocjenjuju izuzetno značajnim zbog trenutnih vozarina na svjetskom tržištu. Motorni brod Imperial brod je blizanac motornog broda Libertas koji je korejsko brodogradilište izgradilo i predalo Atlantskoj plovidbi 20. kolovoza ove godine. Motorni brod Libetas do sada je iskazao izuzetno dobre osobine što se s obzirom na visoke standarde gradnje brodova u korejskom brodogradilištu STX (es – te – iks) očekuje i od broda Imperial. Ovim dvjema posljednjim primopredajama novogradnji završen je korejski program gradnje brodova za Atlantsku plovidbu. Ovaj najveći hrvatski brodar očekuje uskoro i završetak dviju novogradnji u brodogradilištu Jes u Kini. Porinuće prve od njih – motornog broda Zagreb očekuje se krajem ovog, odnosno početkom idućeg mjeseca ove godine.
[smiley2]

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE

Mogu li se saznati podaci o tim novim brodovima šta se grade u Kini?

evo me!

Evo pronašao sam o tim brodovima…
http://www.atlant.hr/clanak_hrv.php?id=1

Opasno dobro izgleda.
Veliki brodovi su uskoro u floti.

evo me!


b]Ovaj najveći hrvatski brodar očekuje uskoro i završetak dviju novogradnji u brodogradilištu Jes u Kini. Porinuće prve od njih – motornog broda Zagreb očekuje se krajem ovog, odnosno početkom idućeg mjeseca ove godine. [/b]
[smiley2]

Na 4.500 ćete prestići mcap INA-e (po trenutnoj cijeni), čini mi se. [smiley11]

No respect

@ SLK
koliko je po tebi zabrinjavajuć odnos duga i dioničkog kapitala od 1,22 na ovom ticker-u?

http://www.ilirika.hr/files/userfiles/hr/Pageri/ATPL-R-A.xls

Heaven or Las Vegas


Na 4.500 ćete prestići mcap INA-e (po trenutnoj cijeni), čini mi se. [smiley11]

Izrastamo u jednu od najvećih kompanija u HR, kolega.
Još sam negdje u sedmom mjesecu napisao na ovoj temi da očekujem da do kraja ove godine Atlantska postane najveći hrvatski brodar, ali evo to se dogodilo par mjeseci ranije.
Pazite ovo, tržišna kapitalizacija kompanija iz Amerike koje se bave prijevozom rasutih tereta je
povećana sa 4 milijarde dolara iz 2006. godine na 11 milijardi dolara ove godine.
Ovo što se događa sa Atlantskom je, dakle, logičan slijed događaja i očekujem da će tržišna kapitalizacija još značajno rasti.
Što se tiče Ine, realno je za očekivati da njena dionica neće ostati na ovim razinama još dugo,
te da će rasti, a samim time će se povećavati i Mcap.
Živi bili pa vidjeli

NE CVETA CVEĆE NI U NAŠE PREDUZEĆE


@ SLK
koliko je po tebi zabrinjavajuć odnos duga i dioničkog kapitala od 1,22 na ovom ticker-u?

http://www.ilirika.hr/files/userfiles/hr/Pageri/ATPL-R-A.xls

Nije da je dobro, ali nije niti zabrinjavajuće. Zapravo, to je tako kod većine brodara. Čak ima i zaduženijih.
Oni su ipak specifičan sektor, pogotovo naši mali i u razvoju.

Dokle god nije upitno da se od prihoda mogu pokrivati rate kredita, nema problema.
Čak i da iz nekog razloga vozarine tijekom godina padnu, još ima mjesta. Pasti će dobit, ali će se anuiteti pokriti.

Uzmi da su naši brodari relativno mali, pa je dolazak jednog broda veliko kapitalno ulaganje, ali i veliki novi prihod.
Samo za primjer, ništa drugo: ULPL je kupnjom zadnjeg broda povećao flotu za 20%. To je kao da brodaru sa 500 brodova sutra stigne flota od još njih 100!

ATPL je sad uzeo novi brod. Ne da će on isplaćivati sam sebe, nego će otplaćivati još nekoliko brodova.
To je dobro.

No respect

zračunao sam ako vozarine ostanu na ovim razinama da bi dobit u 2008 trebala biti 1.5 milijardi kuna

Prihod bi trebao biti oko 2.5-3 milijarde a ako se svi strani brodari trenutno trže sada u prosijeku na 4-4.5 P/S

Dobivamo ovu računicu 2.5 milijardi prihoda puta 4 jednako 10 milijardi,kada 10 milijardi podijelimo sa 1395.520
dionica dobijemo target od 7165.78 po dionici da bi zadovoljili da P/S bude 4

Target po P/E
Podijelimo 1.5 milijardi dobiti sa 139.5520 dionica i dobijemo 1074.86kuna zarade po dionici
Kada pomnožimo 1074.86 sa prosijekom P/E brodara vani 12 dobijemo target od 12898kuna

target po P/S 7165.78
target po P/E 12898.41

SAM PROTIV SVIH

Samo ću vas podsijetiti da su u 2006 imali prihode 1.1 milijardu a znamo gdje su onda bile vozarine

U 2008 godini radiće sa 7 novih brodova( dva su već startala)

SAM PROTIV SVIH

Još malo objašnjenje jer sam dobio par pm-ova

Stara flota je napravila u 2006 1.1 milijardu prihoda zbog većih vozarina očekujem da ta već postojeća flota minimum digne prihode za 50%
Plus ovih novih 7 brodova bi trebali napraviti još milija4rdu prihoda što po konzervativnoj računici donosi 2.5 milijardi prihoda

SAM PROTIV SVIH

E sada do ovog scenarija jedino neće doći ako vozarine značajnije padnu pa sada vi procijenite sami

SAM PROTIV SVIH

Najveć paradoks je u tome da je ATPL i nako rasta ove godine ima podlogu puno veću u fundamentima nego sve ostale likvidne dionice na ZSE

Trenutni P/S brodara u svijetu se kreće između 4-4.5

Trenutni P/S atpl po FIMI na dan 18.10.2007g je 3.7

SAM PROTIV SVIH

New Report

Close