ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska ATPL (Atlantska plovidba d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.11.2024. u 09:18
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
ATPL
49,00
4.900
100
49,00
49,50
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.



nezko je spomenuo hangera ovdje….ima jos takvih koji sve pozitivno pisu za atpl dok ne iskrcaju i zadnju dionicu koju imaju…..e kad nestanu svi takvi sa foruma,kad vise niti jedan post ne bude pozitivan u svezi atpl…e tada je vrijeme za kupnju….hanger je izgleda iskrcao svoje…..ima ih jos par….procjenite koji su….

Da, kako je samo pamćenje kratko i fragilno… [huh]

Možda će te iznenaditi što ipak nisam prodavao nego sam neki dan ponovo (do)kupio, ali dobro, moje ulaganje nema apsolutno veze s ičijim ulaganjem, moji novci i moj stil su moja briga i način ophođenja s tržištem dionica.

A ako sam išta pričao pozitivno o brodarskom sektoru to svakako nije bilo upućeno kratkoročnim igračima, što sam x puta spomenuo, već je sve rečeno u kontekstu dugoročnog ulaganja, što sam x na n-tu puta spominjao.

Zbog istoga sam najavio da prestajem pisati do daljnjega, jer gotovo nikoga više nije interesiralo što pišem (čitaj: puno previše kratkoročnih igrača na tržištu i forumu), a pogotovo iz kojeg razloga pišem (čitaj: sve moje izjave su se tumačile kao drukanje na gore ili na dolje), pa stoga ostajem pri svome i neću do daljnjeg komentirati ovu temu.

Ulaganje na kratke staze je rizično, špekulativno, nekonstruktivno, vehementno, loše za živce i u konačnici loše za vlastite novce, a meni je nespojivo sa rječju ´ulaganje´.

Obavezno pogledati definiciju te riječi. To je ono na čemu i zbog čega se grade čitave pojedine institucije, a u očima naših ´ulagača´ to predstavlja samo želju za brzom i enormnom zaradom. Najčešće to kod njih i ostaje na željama…

Ja kad ulažem u dionice znači da ulažem u neku daljnju budućnost i ono što sam pisao ovdje se odnosi na isplativost ulaganja u ovu dionicu kroz neku doglednu budućnost, budućnost koja se ne odnosi na kraj ove ili iduće godine. Za sve ostalo što me kratkoročno interesira (u smislu brze zarade) imam hrpu kladionica (i sportova) na izboru, pa mi za to ne treba burza, a još je i zabavnije…

Bez muke nema nauke, ajd bok! [bye] [sealed] [sealed] [sealed]
[/quote]
jedan ciklus zavrsava pocinje drugi…..pa nemoze se vise trubit o kinezima i brazilcima koda smo na tekmi….provrtio sam malo unazad po temi atpl,ista prica uvjek,samo se nickovi mjenjaju…ps.poceo dokupljivat. kako vidim ovome se ne nazire kraj tako skoro..jako puno love izlazi iz atpl.a ciklus traje cca 5 god ,za ovo treba jake zivce…

SVI SU SPAMERI IGNORE !!! D,D(dugoročni dokupljivači)bloger predvodnik :-)strucnjak

ma sve je ok tu šta pišete ali jel ima opće dno

hanger, ne isplati se, ovo je neko društvo koje je odjednom ispalo iz techmanovog šinjela, vidiš da se na kraju i on prepao koga je sve prizvao u život pa je zbrisao. to je neka rulja kojoj je sve duže od jednog retka "plahta". ili su disleksični ili pišu po nalogu pa im ide na živce kad moraju previše slova probaviti između svoja dva posta.

Evo samo da kažem da sam ja danas do grla uletio u Atlansku prije odlaska u blokadu … Bog nam pomogao ovih dana… Ali ostajem unutra do najmanje 1500-1600 kn a ako lova propadne neka propadne … ionak će onda sve drugo otić u onu stvar pa me baš briga za lovu uopće [yawn] [proud]

A i ti si isto našao gdje češ vrijeme gubiti. Bolje da si otišao na seminar o razmnožavanju jednojajčanih algi, nego na BRA

a nema nam ni guvernera….

Kune nisu problem, kuna nema


Evo samo da kažem da sam ja danas do grla uletio u Atlansku prije odlaska u blokadu … Bog nam pomogao ovih dana… Ali ostajem unutra do najmanje 1500-1600 kn a ako lova propadne neka propadne … ionak će onda sve drugo otić u onu stvar pa me baš briga za lovu uopće [yawn] [proud]

ujutro prodaj pa nakon 14,25 blokada i ponovo kupi u 15,38 🙂 to ti je moj savijet

imam dionice atpl-a



Evo samo da kažem da sam ja danas do grla uletio u Atlansku prije odlaska u blokadu … Bog nam pomogao ovih dana… Ali ostajem unutra do najmanje 1500-1600 kn a ako lova propadne neka propadne … ionak će onda sve drugo otić u onu stvar pa me baš briga za lovu uopće [yawn] [proud]

ujutro prodaj pa nakon 14,25 blokada i ponovo kupi u 15,38 🙂 to ti je moj savijet

imam dionice atpl-a
[/quote]
oprostite dragi Gospodine traktor
pa zar Vi niste ulozili u belje????
pofukov duh

@hanger

može i neki drugi znalac (sa starim nickom)

http://www.nacional.hr/articles/view/49510/

može li nam to pomoči u budučnusti? (fw P/E)?

inače ovo nema više nikakvog smisla bar po mom laičkom mišljenju, i kako kaže Goran8, ode svaka logika…(po logiki bi trebala biti jaka brana na 800-900)
nisam ni siguran više ako preživimo ovo, dal čemo biti jači,…… ubili su nas….

kad bi samo znali ko je to, napravil i zašto?

[undecid]


hanger, ne isplati se, ovo je neko društvo koje je odjednom ispalo iz techmanovog šinjela, vidiš da se na kraju i on prepao koga je sve prizvao u život pa je zbrisao. to je neka rulja kojoj je sve duže od jednog retka "plahta". ili su disleksični ili pišu po nalogu pa im ide na živce kad moraju previše slova probaviti između svoja dva posta.

Gorgija vjerovatno lako prepoznajes rulju jer si njom okruzen ali ne sudi o drugima prema sebi i svojima.

Nagradno pitanje:

Koji je pomorski znalac u travnju tekuce godine izjavio "eh šta su svi opet mračni, kao da smo u nekom balonu i drhtimo kada će puknuti, a ne u čvrstim bulkerima. "

Ako je itko postojan i dosljedan sta se tice pisanja onda to mogu pripisati sebi. Za razliku od tebe nemam vremena po cijeli dan buljiti u ekran. Imam i drugih veselja kao sta je porodica. Vidim da dobro baratas srbizmima. Da nisi slucajno oficirsko djete?

Quote Sakai "najvise pali svi osim ATPL"

Sad kad prorade margini na ovoj dionici pa ni pomislit nesmijem kakva ce cjena biti, i ne samo atlanske vec citava TK, a atlanska je bila perjanica TK, a sada ce je sahranit , kupovo sam je na 1950 i kad je pala na 1100 ceko sam da se vrati ali sam je prodo na 1560, i ostavijo kes pa opet poslje korekcije uzeo INGR-R-A na 125, i prodo je na 155 tako da sam se isporavijo ono sto sam placo na 1950 na srecu, ali ima minusa od pocetka godine,ovo je postalo pravo CASINO.

Strašno.

Dobrih pedesetak stranica optuživanja, što forumaša za drukanje, što novinara i uprava za planiranu urotu.

I onda se neki pitaju zbog čega onih par kvalitetnih forumaša nema želju više pisat.

Evo nešto štiva. Iako nije direktno vezano za bulkere uzroci pada (ili budućeg rasta) su isti.

New World Alliance to cut Asia-North Europe tonnage

By Sandra Tsui in Hong Kong – Tuesday 21 October 2008
THE NEW World Alliance of APL, Hyundai Merchant Marine and MOL is planning to cut its tonnage on the Asia-North Europe trade by 20% in the first week of November by combining two existing services.

An executive of the liner division of MOL told Lloyd’s List the eight 6,000 teu vessels to be withdrawn from the trade will either be re-deployed on other services or be laid up after the two services will be combined into one.

The two services, namely SCX and CEX, are both linking China and north Europe and are currently operated by eight 8,000 teu vessels and nine 6,000 teu vessels.

They will be combined into the new SCX loop which will be operated by eight 8,000 teu vessels, four supplied by APL and four by MOL.

The new loop will make its maiden voyage in Ningbo on November 3 and will rotate: Ningbo, Shanghai, Xiamen, Hong Kong, Chiwan, Singapore, Colombo, Southampton, Zeebrugge, Hamburg, Rotterdam, Salalah, Singapore, Hong Kong and Ningbo.

The call at Salalah is new to the combined SCX loop which will no longer cover Yantian, Qingdao, Antwerp, Bremerhaven and Thamesport that are now covered by the two to-be-slashed services.

The alliance has four services on the Asia-North Europe trade at present and this arrangement will help cut about 20% of its tonnage on the trade, said the MOL executive. He added it is possible that more than half of the withdrawn tonnage would be laid up.

He declined to elaborate on the reason behind the tonnage contraction but said people could easily imagine the reason behind the decision.

This decision came after the New World Alliance announced its plan two weeks ago to slash two services, or 18% of its tonnage, on the transpacific trade by the end of this month.

Many small manufacturers in China have closed down in recent months as the global financial crisis has shrunk demand for exports from the nation.

Data from the Chinese Customs show that the growth of the value of consumer goods exports has slowed ruthlessly in the first three quarters this year. Exports of apparel and garment in the first nine months were valued at $87bn, up only 1.8% from the same period last year, 21% slower than last year’s growth. The increases in the value of shoes exports and furniture exports are 1.7% and 3.5% slower than in the same period last year.

A local freight forwarder based in east China’s Xiamen said container freight rates on all trades are falling at the moment and the fall is most severe on the Mediterranean and Europe services. For some Asia- Mediterranean services, rates have fallen to $600 per teu at the moment from $1,200 per teu late last year.

On the Asia-Europe trade, the CKYH Alliance, comprised of Cosco Continer Lines, K Line, Yang Ming Marine Transport and Hanjin Shipping, has already halted its weekly Asia-East Mediterranean Express service (EMX) from mid October.



@hanger

može i neki drugi znalac (sa starim nickom)

http://www.nacional.hr/articles/view/49510/

može li nam to pomoči u budučnusti? (fw P/E)?

inače ovo nema više nikakvog smisla bar po mom laičkom mišljenju, i kako kaže Goran8, ode svaka logika…(po logiki bi trebala biti jaka brana na 800-900)
nisam ni siguran više ako preživimo ovo, dal čemo biti jači,…… ubili su nas….

kad bi samo znali ko je to, napravil i zašto?

[undecid]

Ima smisla.
Svjetske prilike su kumovale ovakvom padu brodara uopće, a ne samo kod nas.
S druge strane da si mirovinski fond menager jel bi branio cijenu ili pustio da se ruši i ukrcavao se nemilice na 1100…1000…900…800…700…, a znaš da će za nekoliko godina ona opet na 3000 i više, a tebi kao mirovincu vrijeme ne igra nikakvu ulogu?!
Otvorenim fondovima vrijeme naprotiv može biti ključno za preživljavanje i oni si ne mogu priuštiti velik i dug pad i čekati oporavak i zato bježe glavom bez obzira i ruše sve za sobom nadajući se da će naći nešto što bi se moglo brže oporaviti i omogućiti im da prežive.

New Report

Close