U Amera premarket crvenkast. Kad smo ovoliko potonuli na jucerasnju livadu mogu mislit sta ce bit nakon eventualnog zatvaranja u crveno. Zavrsi li DRYS i druzina sa ovim danasnjim BDI opet u zeleno ni Amerika nije vise staje bila.
Hoće li se vidjeti za 3 dana tko je "ulupao "cca 12.000.000,00 kn ?
Ha ha danas ubo na 110x,xx u prvoj rundi i već bi mogo mzavršit u minusu…..samo kaj se
čudite ljudi tak vam to ide sa narodnim dionicama, pa INA bi pala i na 1500 da je nisu
mirovinci branili na 2000…..rulja je rulja i kak se veli sirotinju treba još dublje zagurat
u blato da nikad ne okusi bolje….
Bogata neka rulja koja je istresla danas prek 10000 komada
[/quote]
Čuj tam negdje krajem travnja govori meni jedan u birtiji koji nema veze sa ovim
područjem da kupim ATPL da je to zgoditak…..lik nikad u životu se nije bavio dijonicama,
mislim da sam dosta napiso ..
[/quote]
Da si poslušao tog lika i u travnju ušao i odmah početkom svibnja izašao danas nebi osmjeh s lica skidao. S obzirom na kretanje cijene u tom periodu možda taj tvoj pajdo i nije bio takav laik kakvim ga ti smatraš [lol]
…
Tako imamo interesantnu situaciju sa ATPL u 1. kvartalu 2008. Početkom godine stigao im je novi brod zapremine 75.000 MT, koji su ukupno platili 36 mil. $, a u veljači su prodali brod iz 1984. godine, zapremine 42.000 MT za 32 mil. $. Znači zamijenili su 23 godina star brod novim, gotovo duplo većim i nadoplatili samo 4 mil $. To se doista ne može dogoditi niti u jednoj drugoj djelatnosti.
Koliko sve to vrijedi
Kako je kod brodara vrlo bitna trenutna statička vrijednost (NAV) pokušat ću je otprilike izračunati:
imovina vrijednost USD
trenutna flota
800 mil.
vrijednost novogradnje 08. umanjeno za buduće troškove 250 mil.
hoteli i avioni 180 mil.
kratkotrajna imovina 80 mil.
ukupni dug – 320 mil.
UKUPNO 990 mil.
Ovaj okvirni izračun daje NAV oko 990 mil $ ili 3.570 kn po dionici (bez trezorskih dionica). Ovisno o profitnoj margini brodari se uglavnom trže od 1,2 do 1,6 NAV-a, što bi značilo da je fer cijena dionice između 4.284 i 5.712 kn. Kao i kod svake valuacije dionica i ovdje je potreban oprez i navedene procjene treba promatrati u kontekstu specifičnosti pojedinog brodara, stanju brodova i ugovora, optimizma(pesimizma) na svjetskim tržištima i još niza faktora koji mogu utjecati da ciljna cijena bude bliža donjoj ili gornjoj granici navedenog raspona.
Ma kako si tako ti issukrsta dosa do 800 miljuna USD za flotu i do 180 milijuna USD za hotel (jednina) i 5 avioncica starih prosjecno 20 godina?
Usput, tvrdnja iz ranijeg tvog posta da DUbrovnik Airline ove godine nabavlja jos jedan avion, nije tocna, jer je kompanija od nabavke toga aviona odustala, jos prije 5 mjeseci.
Hoće li se vidjeti za 3 dana tko je "ulupao "cca 12.000.000,00 kn ?
a sutra ćemo vidjeti tko je ulupao u petak 30 milja
Ha ha danas ubo na 110x,xx u prvoj rundi i već bi mogo mzavršit u minusu…..samo kaj se
čudite ljudi tak vam to ide sa narodnim dionicama, pa INA bi pala i na 1500 da je nisu
mirovinci branili na 2000…..rulja je rulja i kak se veli sirotinju treba još dublje zagurat
u blato da nikad ne okusi bolje….
Bogata neka rulja koja je istresla danas prek 10000 komada
[/quote]
Čuj tam negdje krajem travnja govori meni jedan u birtiji koji nema veze sa ovim
područjem da kupim ATPL da je to zgoditak…..lik nikad u životu se nije bavio dijonicama,
mislim da sam dosta napiso ..
[/quote]
Da si poslušao tog lika i u travnju ušao i odmah početkom svibnja izašao danas nebi osmjeh s lica skidao. S obzirom na kretanje cijene u tom periodu možda taj tvoj pajdo i nije bio takav laik kakvim ga ti smatraš [lol]
[/quote]
Čuj nisi me svatio, normalno da sam ja ulazio tamo 15.04. al mi nije normalno da likovi
po birtijama pričaju da bi trebalo kupit ATPL ……pazi likovi koji su jedino kupili ht na IPO-u
i to je sve kaj znaju o marketima….
Što nas ima više brojniji smo
Najbolje ponude [ ATPL-R-A ] Kupnja Cijena
11 1.126,00
220 1.125,00
20 1.120,00
50 1.119,00
100 1.118,00
40 1.117,00
6 1.116,50
17 1.116,02
20 1.115,50
9 1.115,00
[lol] [lol]