Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
ATPL | 49,00 | 74.725 | 1,525 | 47,60 | 49,50 | 0,00% |
Evo nekih brojeva da vam bude lakše računati i upoređivati:
BDI ove godine sa cca 12000 pao na 1355, DRYS sa 130,97$ na 24,56$ (uzeo ovog brodara samo primjera radi), ATPL sa cca 3500 kn na 1120 kn.
Svi brojevi lako dostupni i provjerljivi.
Ovako je malo vidljiviji odnos.
to all:
koje veze ima ATH strane firme i ATH nase firme?
Da li su to usporedive brojke?
Da li nam je trziste jednako likvidno.., razvijeno, itd…
Zato se grozim analitiacra koji spominju ATH
Slažem se ali zadnjih godinu dana su globalna kretanja utjecala na sve i to više od fundamenata pojedinih firmi i tržišta kojem pripadaju. To se jednostavno ne može zanemariti.
Zato ću ponoviti citat kolege od prije stranicu-dvije da neki od drveta ne vide šumu (bez ljutnje molim [thumbsup]).
zanimljivo kako sada isti oni koji su prije 10 dana hvalili atpl , kada su vozarine jako padale, tada im to nije bio problem da pričaju kako je oko 1400-1500kn fer cijena
a sada vozarine napokon krenule UP i to dobro gore, a dionica niš ne vrijedi??
a sada im ni 1200kn nije dobra cijena???
sve mi ovo miriše na želju za jeftini ulazak
U strahu su oči raširene , u oprezu sužene , ali u oba slučaja vid oslabi .
Zato pogled normalan nek vam bude pa će te bolje i vidjeti .
Jednostavno : na ovim cijenama dividendni prinos je preko 20% .(uračunat pad vozarina) [thumbsup]
Pa i nebi se bas slozio. Bilo je i dosta udaraca od strane placenih pera. Sjetite se samo Gatarinih dejstvovanja.
Ma je, kako da ne.
A koliki je bio broj tih negativnih napisa tj. negativne PR u odnosu na dvogodisnju euforicne i nekritcine medijsku kampanju u prilog Atlantske?
Zasto se npr. medijski toliko prenapuhivalo ulaganje Atlantkse u turizam i zracni prijevoz, kad je jasno da se radi samo o jednom sezonskom hotelu i charter kompaniji sa prastarim MD-80 koji su prije liability nego asset?!
Ili recimo, kad je ATPL bila dosegla market cap od 1 milijarde USD, kako to da nijednom analiticaru nije palo na pamet usporediti prihode i flotu Atlantske sa nekim stranim bulker kompanijama ciji je market cap oko 1 milijarde USD?!
Vidim da se ovdi cesto spominju Diana i Drys, ali samo u contextu promjene cijene dionice i relativne promjene njihovog ATH u donsou na onaj Atlanstke.
A moremo li malo pogledati sto Dianaa i Drys imaju iza svojih mcapova, pa usporediti to sa onim sto iza svog mcapa ima Atlantska?!
to all:
koje veze ima ATH strane firme i ATH nase firme?
Da li su to usporedive brojke?
Da li nam je trziste jednako likvidno.., razvijeno, itd…
Zato se grozim analitiacra koji spominju ATH
naravno, samo Blueman tesko ces to obajsniti ljudima koji ne znaju osnove o financijama
btw mislio sam da neki ljudi na forumu vise znaju, a ono corak [lol]
[/quote]
A zasto tebi udjeljuju kecove? [angry] Popravljam ti prosjek i u nastavku dug od jucer. Izvor za scrap i container market je vrlo pouzdan i koristen od strane njemackih brodara za koje radim.
Pa i nebi se bas slozio. Bilo je i dosta udaraca od strane placenih pera. Sjetite se samo Gatarinih dejstvovanja.
Ma je, kako da ne.
A koliki je bio broj tih negativnih napisa tj. negativne PR u odnosu na dvogodisnju euforicne i nekritcine medijsku kampanju u prilog Atlantske?
Zasto se npr. medijski toliko prenapuhivalo ulaganje Atlantkse u turizam i zracni prijevoz, kad je jasno da se radi samo o jednom sezonskom hotelu i charter kompaniji sa prastarim MD-80 koji su prije liability nego asset?!
Ili recimo, kad je ATPL bila dosegla market cap od 1 milijarde USD, kako to da nijednom analiticaru nije palo na pamet usporediti prihode i flotu Atlantske sa nekim stranim bulker kompanijama ciji je market cap oko 1 milijarde USD?!
Vidim da se ovdi cesto spominju Diana i Drys, ali samo u contextu promjene cijene dionice i relativne promjene njihovog ATH u donsou na onaj Atlanstke.
A moremo li malo pogledati sto Dianaa i Drys imaju iza svojih mcapova, pa usporediti to sa onim sto iza svog mcapa ima Atlantska?!
[/quote]
Apsolutno stoji no do sada je prevladavalo misljenje da su novinari samo puhali u jedra ATPL a ja sam spomenuo slucajeve koji to demantiraju. Nazalost ima puno ljudi sa kratkom memorijom.
naravno, samo Blueman tesko ces to obajsniti ljudima koji ne znaju osnove o financijama
btw mislio sam da neki ljudi na forumu vise znaju, a ono corak [lol]
[/quote]
A zasto tebi udjeljuju kecove? [angry] Popravljam ti prosjek i u nastavku dug od jucer. Izvor za scrap i container market je vrlo pouzdan i koristen od strane njemackih brodara za koje radim.
[/quote]
Tech,
1. ne znam zasto mi keceve dijele valjda sam ih poklopio pa vracaju
2. Izvor koji si dao su No1 in demolition pa nisam izdrzao da ne komentiram, samo sam implicirao na moguci BIAS u njhovim procjenama. U svakom slucaju sala…
zanimljivo kako sada isti oni koji su prije 10 dana hvalili atpl , kada su vozarine jako padale, tada im to nije bio problem da pričaju kako je oko 1400-1500kn fer cijena
a sada vozarine napokon krenule UP i to dobro gore, a dionica niš ne vrijedi??
a sada im ni 1200kn nije dobra cijena???
sve mi ovo miriše na želju za jeftini ulazak
Oprosti,ako nije problem da nam kažeš gdje si to vidio da su vozarine krenule UP?????
zanimljivo kako sada isti oni koji su prije 10 dana hvalili atpl , kada su vozarine jako padale, tada im to nije bio problem da pričaju kako je oko 1400-1500kn fer cijena
a sada vozarine napokon krenule UP i to dobro gore, a dionica niš ne vrijedi??
a sada im ni 1200kn nije dobra cijena???
sve mi ovo miriše na želju za jeftini ulazak
A gdje ti to gledaš?
Tech,
2. Izvor koji si dao su No1 in demolition pa nisam izdrzao da ne komentiram, samo sam implicirao na moguci BIAS u njhovim procjenama. U svakom slucaju sala…
Svi se vole malo hvaliti i samoreklamirati. Slazem se da bi bilo bolje da je netko drugi za njih kazao da su No.1.